Ben tot de eerste checkpoint gekomen. Heeft me best veel levens gekost, maar nu gaat het eerste stukje me vrij makkelijk af. Dus inderdaad zoals je zegt, je wordt wel beter.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker niet doen, dit soort levels maken je beterWel al één van de CPs gehaald?
Pittig maar redelijk fair is wel een goede omschrijving.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:14 schreef seto het volgende:
Heb voor het eerst een level gemaakt, heb me erg laten inspireren door Begone Rotten Mushroom uit de story mode:
Heb hem wel pittig gemaakt maar nog redelijk fair (in mijn ogen), code is:
MIschievous Mushrooms
LR0-386-BNG
Kritiek is welkom
Die heb ik ook gister gespeeldquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:55 schreef Diamond3d het volgende:
Gisteren wat levels gespeeld onder 'populair', man man man wat zijn mensen creatief.
Zelfs Zelda OoT Deku Tree gespeeld, heel orgineel gedaan.
als hetm aar duidelijker is dan het einde van je 1e level dan komt dat vast goed (Y)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een leuk idee voor een level, maar of het gaat werken weet ik pas na uren bouwen en testen.
Of het zo leuk is als ik denk weet ik ook pas als ik het level speel
En of het duidelijk is voor de speler weet ik helemaal niet.
Wat een toestand.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als hetm aar duidelijker is dan het einde van je 1e level dan komt dat vast goed (Y)
Airship is een tof level. Goede balans. Puzzel level is goed over nagedacht maar werd me voor nu even te lastig.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:55 schreef SarCastro het volgende:
Dit zijn mijn eerste levels.
Een airship level: 0Q0-37J-GKF
Een puzzel level:QW9-PM0-BXG
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Bedankt voor de feedback.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:08 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Airship is een tof level. Goede balans. Puzzel level is goed over nagedacht maar werd me voor nu even te lastig.
Je kan bij de 2e Thwomp die je tegenkomt de liaan pakken en zo omhoog komen, dat is niet de bedoeling denk ik?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:39 schreef Diamond3d het volgende:
Wie wilt mijn speedrun level proberen en testen van 20sec?
Short POW Twomp Speedrun
02J-V6K-XMF
Gvd .. je moet ook overal rekening mee houden 😛. Ik ga het morgen checken. Thnx.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan bij de 2e Thwomp die je tegenkomt de liaan pakken en zo omhoog komen, dat is niet de bedoeling denk ik?
Scheelt maar 1 seconde uiteindelijk overigens.
Je kan als je uit de pijp komt direct het dak op om een gedeelte van het level over te slaan..quote:
Kun je de levels nog wijzigen als je ze geupload hebt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan als je uit de pijp komt direct het dak op om een gedeelte van het level over te slaan..
Wel leuk level.![]()
Nee, dat kan helaas niet. Dan moet je hem deleten en opnieuw uploaden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:46 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Kun je de levels nog wijzigen als je ze geupload hebt?
Ik dacht dat ik alles wel in orde had.
Het heeft me trouwens een half uur geduurd om die clown car goed te krijgen.
Iedere keer was hij weg als ik het level speelde.
Ik had niet in de gaten dat hij omlaag valt als er niks onder staat.
Waarvan 1.998.969 hot garbagequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |