quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:21 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme GGMM wat een kutlevel is dat spinjump ding van jedat stuk met die floating beetles is zo jank, niet door jou maar door die dingen zelf
teringbeesten zijn hetquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist het makkelijkste gedeelte van m'n level.
59:09:240 maar dat kutlevel van je is af hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist het makkelijkste gedeelte van m'n level.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
59:09:240 maar dat kutlevel van je is af hoor
Toevallig net een switch run 2 gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:35 schreef Qunix het volgende:
Een eerlijk antwoord:
Diamond's 1st Level, Music Enemies, zijn ronduit kut.
Like Mario is niet mijn ding.
Switch Run is tof.
Moving Blocks Riding Rocks ben ik trouwens een keer eerder tegen gekomen in de endless run! (En geskipt omdat ik puzzles wilde)
WR gepakt op je spinjump levelquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Held
Ik zal zondag jouw levels eens even spelen.
Lekker bezigquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
WR gepakt op je spinjump level
En first clear in je andere
Code?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:12 schreef SwitchSwatch het volgende:
Iemand gelukt om Ryukahr zijn level te clearen?
Gelijk gecleared trouwens, bazenlevelquote:
Ik doe het in handheld met m'n vingersquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:54 schreef mschol het volgende:
ik hoop hem volgende week binnen te krijgen; wat gebruiken jullie voor het maken van levels? gepreorderd dus met smm2 stylus in handheld mode? of toch weer anders?
Pff doe je goed. Ben er ruim een uur mee bezig geweest en nog niet gecleared. Maar we geven niet op.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelijk gecleared trouwens, bazenlevel
[..]
Ik doe het in handheld met m'n vingersVind die stylus eigenlijk maar overbodig. Had verwacht dat ik hem constant zou gebruiken, maar nee.
Zeker niet doen, dit soort levels maken je beterquote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:14 schreef SwitchSwatch het volgende:
[..]
Pff doe je goed. Ben er ruim een uur mee bezig geweest en nog niet gecleared. Maar we geven niet op.
Huh, je kan toch gewoon via een walljump alsnog verder (wat het blok overigens wel nutteloos maakt)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:45 schreef Qunix het volgende:
Als je te snel door de zigzag naar beneden gaat kom je in een softlock terecht waar je via rood naar boven moet springen.
https://imgur.com/a/HSrQ70g
Die rooie blok moet een nomale blok worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |