Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan deel 1.quote:
Zolangj e in populair e.d. blijft valt t goed mee jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan deel 1.
Maar wellicht denk ik dat omdat deze game nog zo nieuw is.
Je Spinjumping 101 gehaald. Wel 500x dood geweest maar na 18 minuten gehaald 😛. (Moet wel erbij zeggen dat ik voor het eerst spin jumping doe)quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan deel 1.
Maar wellicht denk ik dat omdat deze game nog zo nieuw is.
Nicequote:Op woensdag 10 juli 2019 18:11 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je Spinjumping 101 gehaald. Wel 500x dood geweest maar na 18 minuten gehaald 😛. (Moet wel erbij zeggen dat ik voor het eerst spin jumping doe)
Het weekend genoeg tijd om wat levels te spelen, kom maar op!quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:31 schreef GGMM het volgende:
Dit weekend ga ik Walljumping 101 uploaden.
Als het me lukt hem uit te spelen that is.
Man, jullie kunnen waarschijnlijk niet wachten! Wat een teaser.
Je mag de grond niet raken en je mag geen schade oplopen zouden altijd te kiezen moeten zijn. Je kan alleen kiezen voor de opties die in jouw gemaakte level mogelijk zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:55 schreef Diamond3d het volgende:
Een andere vraag... soms zie je doelen in levels zoals verzamel 100 munten, verzamel 5 rode munten, je mag de grond niet raken, je mag geen schade oplopen etc.
Veel van die opties kan ik niet kiezen bij het maken van een level, wanneer kan dat wel?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:13 schreef T3hTommay het volgende:
Vandaag ook MM2 aangeschaft. Kijk uit naar de levels van vriend @:GGMM
Nee, dat kan niet. Switch en Wii-U hebben een verschillend scherm.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:30 schreef T3hTommay het volgende:
Tevens, even een (mogelijk stom) vraagje: is het een goed idee om de Wii U stylus te gebruiken op de Switch? Levels maken met de joycons lijkt me niet optimaal..
Ahh held. Logisch ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag de grond niet raken en je mag geen schade oplopen zouden altijd te kiezen moeten zijn. Je kan alleen kiezen voor de opties die in jouw gemaakte level mogelijk zijn.
Je kan bijvoorbeeld niet voor "dood alle goomba's" kiezen als er geen goomba in je level zit, of voor 'verzamel alle munten" in een level zonder munten. Waarschijnlijk heb je een clear condition willen kiezen voordat je met bouwen begon.
Zo herkenbaar ditquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Bij het testen kwam ik iedere keer wat tegen wat veranderd moet worden.
jaaa jaquote:
Zeer creatief hoelang doe je over het maken van zo'n level?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een nieuw puzzle level gemaakt: MCS-X7K-RWG.
Het heeft even geduurd voordat ik hem heb geupload.
Bij het testen kwam ik iedere keer wat tegen wat veranderd moet worden.
Je vorige level was ook smullen ben weer benieuwdquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:31 schreef GGMM het volgende:
Dit weekend ga ik Walljumping 101 uploaden.
Als het me lukt hem uit te spelen that is.
Man, jullie kunnen waarschijnlijk niet wachten! Wat een teaser.
Hier ben ik wel een paar uur mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Zeer creatief hoelang doe je over het maken van zo'n level?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |