Ahh held. Logisch ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag de grond niet raken en je mag geen schade oplopen zouden altijd te kiezen moeten zijn. Je kan alleen kiezen voor de opties die in jouw gemaakte level mogelijk zijn.
Je kan bijvoorbeeld niet voor "dood alle goomba's" kiezen als er geen goomba in je level zit, of voor 'verzamel alle munten" in een level zonder munten. Waarschijnlijk heb je een clear condition willen kiezen voordat je met bouwen begon.
Zo herkenbaar ditquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Bij het testen kwam ik iedere keer wat tegen wat veranderd moet worden.
jaaa jaquote:
Zeer creatief hoelang doe je over het maken van zo'n level?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een nieuw puzzle level gemaakt: MCS-X7K-RWG.
Het heeft even geduurd voordat ik hem heb geupload.
Je vorige level was ook smullen ben weer benieuwdquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:31 schreef GGMM het volgende:
Dit weekend ga ik Walljumping 101 uploaden.
Als het me lukt hem uit te spelen that is.
Man, jullie kunnen waarschijnlijk niet wachten! Wat een teaser.
Hier ben ik wel een paar uur mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Zeer creatief hoelang doe je over het maken van zo'n level?
Je kan gewoon een stylus bij action halen, kost 70 cent ofzo. Werken prima!quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:30 schreef T3hTommay het volgende:
Tevens, even een (mogelijk stom) vraagje: is het een goed idee om de Wii U stylus te gebruiken op de Switch? Levels maken met de joycons lijkt me niet optimaal..
nee, ik kon mn gemaakte lvls niet overzetten en nu heb ik geen zin meer gehadquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou al levels dan. Vorig weekend niet.
Checkpoints saven je keys nietquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een nieuw puzzle level gemaakt: MCS-X7K-RWG.
Het heeft even geduurd voordat ik hem heb geupload.
Dat meen je niet. Weer een les voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Checkpoints saven je keys niet
Morgen verder.
zolang je een capacitive stylus neemt maakt het niet uit welke je neemt iddquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:39 schreef afca87 het volgende:
[..]
Je kan gewoon een stylus bij action halen, kost 70 cent ofzo. Werken prima!
Mijn nieuwste level:quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:00 schreef Diamond3d het volgende:
Allen... morgen genoeg tijd om jullie levels te spelen.
Dus zet 1 van jouw favo eigen gemaakte level in een quote onder dit bericht dan ga ik hem morgen spelen.
Overigens vanmorgen een "slide" level gemaakt. Dit is mijn favo gemaakte level tot nu toe. Probeer hem eens uit zou ik zeggen... zeker als je van "slides" houdt 😊.
The Fun Dessert Slide
5GT-BHX-RSG
Code werkt nietquote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:00 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Mijn nieuwste level:
Robbing Riverside Village: 37X-FMR-R26.
Ga nu jouw level proberen.
Orgineel gemaakt!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:31 schreef SarCastro het volgende:
Dat krijg je met een dokters handschrift.
De code is : 37X-FMR-R2G
Wat een moeilijk level.. kwam aardig ver. Irritant dat die hammer bros soms niet naar beneden springen op de "wipwap".quote:Op zondag 14 juli 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
Weer een leveltje gemaakt. Beetje gebaseerd op
Cuphead genot.
79J-CKP-XKF
Je kan ze ook doden door zelf omhoog te springen. (Al is dat ook niet makkelijkquote:Op zondag 14 juli 2019 22:27 schreef Diamond3d het volgende:
Wat een moeilijk level.. kwam aardig ver. Irritant dat die hammer bros soms niet naar beneden springen op de "wipwap".
Ga morgen weer proberen. Ik weet wel als je in het begin snel en ver springt dat je zo 3 obstakels voorbij bent... alhoewel je daarvoor wel goed moet timen.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ze ook doden door zelf omhoog te springen. (Al is dat ook niet makkelijk)
Morgen die van jou spelen.
quote:Op maandag 15 juli 2019 00:47 schreef GGMM het volgende:
Gamexplain goden hebben mijn level gespeeld
Vanaf 01:20:40
Cool om iemand je level te zien spelen
Ja tof is dat he.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:47 schreef GGMM het volgende:
Gamexplain goden hebben mijn level gespeeld
Vanaf 01:20:40
Cool om iemand je level te zien spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |