Je kan gewoon een stylus bij action halen, kost 70 cent ofzo. Werken prima!quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:30 schreef T3hTommay het volgende:
Tevens, even een (mogelijk stom) vraagje: is het een goed idee om de Wii U stylus te gebruiken op de Switch? Levels maken met de joycons lijkt me niet optimaal..
nee, ik kon mn gemaakte lvls niet overzetten en nu heb ik geen zin meer gehadquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou al levels dan. Vorig weekend niet.
Checkpoints saven je keys nietquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een nieuw puzzle level gemaakt: MCS-X7K-RWG.
Het heeft even geduurd voordat ik hem heb geupload.
Bij het testen kwam ik iedere keer wat tegen wat veranderd moet worden.
Dat meen je niet. Weer een les voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Checkpoints saven je keys niet
Morgen verder.
zolang je een capacitive stylus neemt maakt het niet uit welke je neemt iddquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:39 schreef afca87 het volgende:
[..]
Je kan gewoon een stylus bij action halen, kost 70 cent ofzo. Werken prima!
Mijn nieuwste level:quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:00 schreef Diamond3d het volgende:
Allen... morgen genoeg tijd om jullie levels te spelen.
Dus zet 1 van jouw favo eigen gemaakte level in een quote onder dit bericht dan ga ik hem morgen spelen.
Overigens vanmorgen een "slide" level gemaakt. Dit is mijn favo gemaakte level tot nu toe. Probeer hem eens uit zou ik zeggen... zeker als je van "slides" houdt 😊.
The Fun Dessert Slide
5GT-BHX-RSG
Code werkt nietquote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:00 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Mijn nieuwste level:
Robbing Riverside Village: 37X-FMR-R26.
Ga nu jouw level proberen.
Orgineel gemaakt!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:31 schreef SarCastro het volgende:
Dat krijg je met een dokters handschrift.
De code is : 37X-FMR-R2G
Wat een moeilijk level.. kwam aardig ver. Irritant dat die hammer bros soms niet naar beneden springen op de "wipwap".quote:Op zondag 14 juli 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
Weer een leveltje gemaakt. Beetje gebaseerd op
Cuphead genot.
79J-CKP-XKF
Je kan ze ook doden door zelf omhoog te springen. (Al is dat ook niet makkelijkquote:Op zondag 14 juli 2019 22:27 schreef Diamond3d het volgende:
Wat een moeilijk level.. kwam aardig ver. Irritant dat die hammer bros soms niet naar beneden springen op de "wipwap".
Ga morgen weer proberen. Ik weet wel als je in het begin snel en ver springt dat je zo 3 obstakels voorbij bent... alhoewel je daarvoor wel goed moet timen.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ze ook doden door zelf omhoog te springen. (Al is dat ook niet makkelijk)
Morgen die van jou spelen.
quote:Op maandag 15 juli 2019 00:47 schreef GGMM het volgende:
Gamexplain goden hebben mijn level gespeeld
Vanaf 01:20:40
Cool om iemand je level te zien spelen
Ja tof is dat he.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:47 schreef GGMM het volgende:
Gamexplain goden hebben mijn level gespeeld
Vanaf 01:20:40
Cool om iemand je level te zien spelen
Ja, klopt. Soms zie je bij het bouwen door de bomen het bos niet meerquote:Op maandag 15 juli 2019 08:16 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja tof is dat he.
Soms add ik hem weleens op een twitch kanaal en dan gaat die persoon hem spelen.
Dan zie je pas dat iemand hem heel anders speelt en dan zie je soms dingen die je liever eerder had gezien.
Ja precies, dat soort dingen.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt. Soms zie je bij het bouwen door de bomen het bos niet meerIk zie zo vaak hele simpele dingen over het hoofd.
En het is ook grappig dat hij dingen anders oplost dan ik ze bedoeld heb. Op 01:23:24 spingt hij direct op die plant, terwijl mijn intentie juist was dat hij langs de muur naar beneden zou glijden en vanaf de muur zou spinjumpen
Je level laten playtesten door een ander is erg waardevol inderdaad, je hebt de neiging om alleen de 'happy flow' te testen, en het is ook nuttig om te zien of je het niet te lastig hebt gemaakt wat je niet meer door hebt omdat je het level als je broekzak kent.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:10 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja precies, dat soort dingen.
Gisteren ook uren aan een level gebouwd, zit ik te kijken hoe iemand hem speelt en dan heb ik een softlock over het hoofd gezien. Op zich geen grote want het als een speler de overduidelijke pijlen niet volgt voor een sleutel, tjaaa... ;-)
Maar wel jammer.
Evenals on/off switches die na een checkpoint anders staan dan wanneer je het level vanaf het begin start, omdat ze na een checkpont weer vanuit standaard posities beginnen.
Mooi ontworpen level, was leuk om te spelenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:31 schreef SarCastro het volgende:
Dat krijg je met een dokters handschrift.
De code is : 37X-FMR-R2G
Ik heb 'm een beetje aangepast omdat aan de failure points te zien je beter geen pijlen plaatst naar doodlopende routes, mensen lopen daar blind achteraan. Nieuwe code: TDK-CDD-RDFquote:Op maandag 15 juli 2019 23:04 schreef Henno het volgende:
Zo, het was even een werkje, maar m'n tweede level staat:
Lost Between Worlds
FDN-YYB-D5G
Een puur exploration level dit keer.
Binnenkort even proberen!quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:44 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik heb 'm een beetje aangepast omdat aan de failure points te zien je beter geen pijlen plaatst naar doodlopende routes, mensen lopen daar blind achteraan. Nieuwe code: TDK-CDD-RDF
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:52 schreef Qunix het volgende:
Even voor hier... je kan veel en snel produceren maar probeer eens meer diepte erin te krijgen.
Kthnxbye
Leuk level. In het begin moet je yoshi pakken en heb je die on/off switches om Yoshi naar je toe te laten komen maar Mario kan er gewoon naar toe springenquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:29 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een level gemaakt waarbij Yoshi centraal staat.
1DP-2XS-XHF
Ga nu wat van jullie levels proberen.
Dan krijg je hem er toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:42 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Leuk level. In het begin moet je yoshi pakken en heb je die on/off switches om Yoshi naar je toe te laten komen maar Mario kan er gewoon naar toe springen
Ikquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:27 schreef Groentespecialist het volgende:
Wie durft de uitdaging van mijn eerste speedrun aan?
KNT-DNV-GXG
Dat laatste haha.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:03 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Dan krijg je hem er toch niet meer uit.
Of heb ik dat weer over het hoofd gezien?
Nice! Finish en WR met 17.5squote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:27 schreef Groentespecialist het volgende:
Wie durft de uitdaging van mijn eerste speedrun aan?
KNT-DNV-GXG
Knap gemaakt, niks aan.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:53 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een level gemaakt waarbij je niet naar rechts mag kijken.
Wie kan hem uitspelen.
0TQ-3NL-WNF
Toevallig gisteren gespeeld en nu lees ik je bericht.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef Qunix het volgende:
Is Frank88 een Fok!ker!?
Die Think Fast level...
Ja dat wel, maar ik snapte hier niks vanquote:Op zondag 21 juli 2019 22:40 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zoiets wel zou waarderen.
Jij houdt toch wel van een uitdaging?
Naar links blijven kijken.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik snapte hier niks van
Je moet toch naar rechts uiteindelijk.
Maar misschien deze week eens opnieuw proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |