Nee, je kon ook vanaf de muur jumpen bij de checkpoints, daarom ook die munten daar, maar dat blijf ik lastig vindenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die eerste checkpoint jump is raar want je moet je gezicht naar links doen wil je het redden, hetzelfde met dat blauwe ding bij de tweede checkpoint je moet je gezicht naar links draaien wil je het redden, daar ben ik nu.
en dat parachute dingetjes is natuurlijk gewoon pure aids.
het voelt toch anders aan dan mario maker 1quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je kon ook vanaf de muur jumpen bij de checkpoints, daarom ook die munten daar, maar dat blijf ik lastig vindenWat voor mij duidelijk is overbrengen op anderen in zo'n level.
Die parachute was lastig ja![]()
Wat een baas ben jij35 minuten en hem toch afgemaakt.
Al gedaan.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:12 schreef FlyingFish het volgende:
Misschien in de OP een lijstje maken van levels door Fokkers die de moeite waard zijn?
Ik heb geen Nintendo online, haal ik wel over een maandje of twee, als er een goed aanbod is van gemaakte levels, dus het zou wel mooi zijn als ik die dan makkelijk terug kan zoeken
Zelf gemaakt?quote:Op zondag 30 juni 2019 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gedaan.
Althans, lijstje. Ik heb als enige één level gedeeld vooralsnog.
Als je in Levelwereld bent op Y drukken? Dan zie je bij geuploade levels de stats.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:59 schreef Diamond3d het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier met Mario Maker. Gisteren 3 levels gemaakt en geüpload maar moeten ze eerst goedgekeurd worden door Nintendo? En waar kan ik snel terugzien hoe vaak mijn level is gespeeld en gehaald etc.
Moet nu via het level id mijn level opzoeken maar dat moet vast sneller kunnen.
Mocht iemand interesse hebben zal ik de level ids geven hier... Moet zeggen dat ze Nice zijn al zeg ik het zelf. Vooral de speedrun level.
Door je vinger/stylus op de groene koopa te houden nadat je hem geplaatst hebt.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:40 schreef Redbullkid het volgende:
Hoe verander je een groene koopa in een rode?
Werkt een 3ds stylus ook goed op de Switch?quote:Op zondag 30 juni 2019 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door je vinger/stylus op de groene koopa te houden nadat je hem geplaatst hebt.
Nee, die werkt helemaal niet. Ander soort scherm.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:45 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Werkt een 3ds stylus ook goed op de Switch?
Thanks!quote:Op zondag 30 juni 2019 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door je vinger/stylus op de groene koopa te houden nadat je hem geplaatst hebt.
Jammer, dat dacht ik al.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die werkt helemaal niet. Ander soort scherm.
Ik heb deze besteld https://www.amazon.de/dp/(...)61_185740101_TE_itemquote:Op zondag 30 juni 2019 13:50 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Thanks!
Iemand een idee waar ik een stylus kan kopen die ik kan gebruiken op de switch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Code in de OP aangepast.
@PicoMMP bedankt maat![]()
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
Vanwege een mokerdomme fout mijn level opnieuw moeten uploadendevexitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Code in de OP aangepast.
@:picommp bedankt maat
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
https://www.budgetgaming.(...)=44&start=2#c1457642quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |