Denk rond 22.30u (maar ben niet zeker ivm intervalacts enzo)quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:05 schreef Soof123 het volgende:
Weten jullie hoe laat Duncan ongeveer aan de beurt zal zijn vanavond?
Top, dank je!quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:24 schreef superduba het volgende:
Komt er weer zo’n link waar we de echte beelden al kunnen zien? Was echt geweldig eerder deze week bij de jury rehearsal!
Was geweldig vorige keer 👍quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:44 schreef Amarinthe het volgende:
Zal in de Discord op zoek vanavond of er weer iemand de stiekeme beelden streamt
Gierentwitter:pappagalIi twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 20:51:31Hatari just made Kate Miller-Heidke an honorable member of anti-capitalism https://t.co/qFbiVxfYdP reageer retweet
Hahahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:59 schreef Momo... het volgende:
Gierentwitter:pappagalIi twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 20:51:31Hatari just made Kate Miller-Heidke an honorable member of anti-capitalism https://t.co/qFbiVxfYdP reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:59 schreef Jane het volgende:
Matt zei net dat ze nog niet weten of Madonna vanavond ook komt repeteren.
Echt, waarom vragen ze dit soort diva's?
Linkje? (mag in dm? )quote:
Ze zal wel moeten toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:59 schreef Jane het volgende:
Ik al sinds 1995 of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten toch?
Want anders hebben ze van haar geen back-up als er morgen iets mis gaat technisch.
Maar idd. ENORM MADONNAMOE.
WAAR IS DE ZOOOOOOONNNNNNNN!!!!!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef Greys het volgende:
Dat divagezeik van Madonna hebben we volgend jaar iig niet met Willeke Alberti.
Ik geloof dat die bekend staan als 'de hoofden' hier, maar ik heb het zelf nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh, de stream waar we allemaal naar kijken is dus een stream van het gezicht van twee gasten die door de muziek heen praten?
Of Snollebollekesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus eigenlijk is er gewoon bijna elke dag in deze week een show geweest?
Je hebt het nu over 1 van de jaarlijkse hoogtepunten in dit subforum.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh, de stream waar we allemaal naar kijken is dus een stream van het gezicht van twee gasten die door de muziek heen praten?
Ik ben ook helemaal klaar met Madonna.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:59 schreef Jane het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt het nu over 1 van de jaarlijkse hoogtepunten in dit subforum.
Dit is zo´n beetje de belangrijkste dag in het leven van Duncanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef grazz het volgende:
Jongens de juryshow is begonnen. Its now or neverHij gaat de juryvote winnen
Ik dacht dat iemand in het perscentrum live de TV zat te filmen ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt het nu over 1 van de jaarlijkse hoogtepunten in dit subforum.
Is toch playback.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:02 schreef Greys het volgende:
Want anders hebben ze van haar geen back-up als er morgen iets mis gaat technisch.
Tot morgen danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is zo´n beetje de belangrijkste dag in het leven van Duncan
Wel met Glennis @Greys .quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef grazz het volgende:
Vanmiddag bij de dress rehearsal repeteerde ze nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten toch?
Maar idd. ENORM MADONNAMOE.
Vandaag telt al voor 50% mee, en morgen is een vals nootje hier of daar minder een probleem.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef Greys het volgende:
Maar morgen telt ook voor 50% mee én is de uitslag, dus morgen is belangrijkerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vandaag telt al voor 50% mee, en morgen is een vals nootje hier of daar minder een probleem.
Ja, zelfs meerdere per dagquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus eigenlijk is er gewoon bijna elke dag in deze week een show geweest?
Staat in de OP, kun je naar twee pratende lui kijken met op de achtergrond een vaag deuntje.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef Strani het volgende:
Mag ik ook de link van iemand in ruil voor eeuwige dankbaarheid?
Nee hoezo? Dat zou een leuke openingsact zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op Andre Rieu (met songfestivalmedley), omdat die er altijd zo'n feest van maakt, maar ik denk dat velen hier me voor gek verklaren.
Legaal staat gewoon in de OPquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef Strani het volgende:
Mag ik ook de link van iemand in ruil voor eeuwige dankbaarheid?
12 punten van elke jury, lekker met een goede voorsprong beginnen morgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef grazz het volgende:
Oh ja, dank jequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staat in de OP, kun je naar twee pratende lui kijken met op de achtergrond een vaag deuntje.
Ik zou dat stiekem ook superleuk vinden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op Andre Rieu (met songfestivalmedley), omdat die er altijd zo'n feest van maakt, maar ik denk dat velen hier me voor gek verklaren.
Ik nu ook al een beetjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef Guanabana het volgende:
Over 24 uur zitten we klaar met versnaperingen, angstzweet en zuurstofflessen.
Wijsneusquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar morgen telt ook voor 50% mee én is de uitslag, dus morgen is belangrijker
Nou...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:07 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat die gast van Golden Boy nog een keer in de finale performtVond dat echt een tof liedje
Die staat op m'n telefoonquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:07 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat die gast van Golden Boy nog een keer in de finale performtVond dat echt een tof liedje
Volgens mij welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:07 schreef Moira. het volgende:
Mooie luxeproblemenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoop niet te veel gejuich bij Duncandat het op de goede momenten wel stil is
Was bij de meesten zo hoor, in vergelijking daarmee klonk het wel redelijk luid.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoop niet te veel gejuich bij Duncandat het op de goede momenten wel stil is
Oh nee ik bedoel tijdens zijn optredenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:08 schreef DevK het volgende:
[..]
Was bij de meesten zo hoor, in vergelijking daarmee klonk het wel redelijk luid.Behalve met Israël dan.
Jaaa diequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:09 schreef superduba het volgende:
And before i leave let me show you tel aviv 😂👍
Vond ik ook een super leuk nummer!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaa dieik vond die met act echt wel tof
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
Ja ik ben al mn speurskills aan het gebruiken, maar weet niks te vinden....
Jezus man, onze hele avond hangt volledig van jou af! Doe iets!!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
Heb jij geen hendige discordconnecties ofzo?quote:
*stresst*quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus man, onze hele avond hangt volledig van jou af! Doe iets!!
Toetertjesssquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:10 schreef lashatumbai het volgende:
Hij mag vast wel even naar Fok! zwaaien!
[ afbeelding ]
Had je nog meegekregen dat die andere gast gisteren best hard moest huilen, in de post-semi stream? Nou ja, wel buiten beeld, maar toch.quote:
Huuuuuquote:
nee ik wacht altijd tot ik hier ergens een linkje ziequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb jij geen hendige discordconnecties ofzo?
Nee, die post semi stream moet ik nog kijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Had je nog meegekregen dat die andere gast gisteren best hard moest huilen, in de post-semi stream? Nou ja, wel buiten beeld, maar toch.
Je hoeft ons niet te missen, we gaan misschien wel naadloos door op WELKE STAD MAG HET ORGANISEREN.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:07 schreef yvonne het volgende:
Wat moeten we als alles achter de rug is ? Ik mis jullie nu al
Omdat dat niet te doen is technisch met tellen enzo allemaal.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Maar... even totaal tussendoor, waarom zou deze jury niet ook morgen kunnen stemmen? Of is dit eigenlijk gewoon een generale repetitie?
Als de juries morgen stemmen, dan duurt het veel te lang om alles te berekenen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Maar... even totaal tussendoor, waarom zou deze jury niet ook morgen kunnen stemmen? Of is dit eigenlijk gewoon een generale repetitie?
Omdat Roemenië eruit lagquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, die post semi stream moet ik nog kijkenGeen tijd voor gehad met meelezen vandaag
Waarom moest hij huilen?
Ik dm wel als er een echte geheime stream is zoals van de week.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik wens jullie veel plezier, maar hier ga ik me niet mee kunnen vermaken
Nou het zijn toch de helft van de punten die vanavond worden bepaald.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:14 schreef DevK het volgende:
Ik ben zwaar nerveus, terwijl het niet nodig is
Haha, ik ook niet hoor.. Ik zie het hier vanzelf wel of Duncan het goed heeft gedaan volgens de hoofden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
amateurquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
Ik kom er net achter dat er ook live kickboksen op TV is dus ik denk dat ik sowieso daar wel voor kiesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dm wel als er een echte geheime stream is zoals van de week.
Ahquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat Roemenië eruit lagIemand in de chat zei 'geef hem een hug van ons' oid, dus Matt deed dat een beetje voor de grap, bleek dat hij echt moest janken, en toen was Matt helemaal zo van 'oh, sorry, nu voel ik me awful
'.
Et tu, Brute?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:
Het zou toch zo godverdomme mooi zijn Greys? Ik zit er pas net in maar ik zie het echt gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet te missen, we gaan misschien wel naadloos door op WELKE STAD MAG HET ORGANISEREN.
Dat wordt toch gewoon Volendam neem ik aan? Zou een schande zijn als dat niet zo was.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet te missen, we gaan misschien wel naadloos door op WELKE STAD MAG HET ORGANISEREN.
Ja maar we hadden net nog live de Naat en dan wilde ik dit meteen daarna hier wijzigen maar dat vergat ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:10 schreef Dave het volgende:
Moet hier niet [LIVE] of zo in de topic titel staan, zodat er zo'n grijs blokje voor komt op de index?
#durftevragen
Ook naar mij dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Et tu, Brute?
Ik dacht dat niet iedereen hier al beelden wilde zien
Maar als ik hem dm aan hem kijk ik hem zelf toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga geen echte stream kijken hoor. Beloofd! Ik wil nog een beetje verrassingen morgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Welkom!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:17 schreef leukerdje het volgende:
Ik ben nieuw hier op het forum, maar heb al wel een paar weken meegelezen.
Nu het wel heel erg spannend begint te worden voor Nederland ga ik ook meeposten.
Ik ben geboren in de jaren 70 en in mijn jeugd keken we gezellig met zijn allen op de bank naar het Songfestival dat vond ik toen leuk.
Daarna jaren 90, toen er allerlei circus acts mee deden ben ik eigenlijk gestopt met kijken. Had weinig meer met zingen te maken.
Maar dit jaar met zo'n goede inzending is het plezier van het songfestival kijken weer helemaal terug. (puur om Duncan hoor, andere inzendingen word ik niet echt warm van hihi)
Fijn dat we hier met zijn allen kunnen hyperen. En hopelijk na morgen ook over hoe we het gaan organiseren.
Fingers crossed.
Nu het wel heel erg spannend begint te worden voor Nederland ga ik ook meeposten.
Ik ben geboren in de jaren 70 en in mijn jeugd keken we gezellig met zijn allen op de bank naar het Songfestival dat vond ik toen leuk.
Daarna jaren 90, toen er allerlei circus acts mee deden ben ik eigenlijk gestopt met kijken. Had weinig meer met zingen te maken.
Maar dit jaar met zo'n goede inzending is het plezier van het songfestival kijken weer helemaal terug. (puur om Duncan hoor, andere inzendingen word ik niet echt warm van hihi)
Fijn dat we hier met zijn allen kunnen hyperen. En hopelijk na morgen ook over hoe we het gaan organiseren.
Fingers crossed.
Fingers crossed.
Nee joh, doe wat je wilquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als ik hem dm aan hem kijk ik hem zelf toch niet
Ik ga geen echte stream kijken hoor. Beloofd! Ik wil nog een beetje verrassingen morgen.
Kun je mij ook een dm sturen danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Fingers crossed.
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:17 schreef leukerdje het volgende:
Fingers crossed.
Dus eigenlijk alleen maar goed dat Madonna niet repeteert.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:17 schreef Greys het volgende:
Beloofd! Ik wil nog een beetje verrassingen morgen.
Van harte welkom! Leuk dat je meepost!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:17 schreef leukerdje het volgende:
Fingers crossed.
Fingers crossed.
Welkomquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:17 schreef leukerdje het volgende:
Fingers crossed.
Wie zit er? Maar ben gewend aan Mattquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:18 schreef superduba het volgende:
Ik kijk wiwibloggs live stream! Iemand anders ook? Of kijken jullie allemaal ESCuntied?
Wat leuk om te lezen. Je bent van harte welkom.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:17 schreef leukerdje het volgende:
Fingers crossed.
Ja maar ik kan nooit zo'n ding vinden, ik hoopte dat ie hier weer magisch zou verschijnen net als van de weekquote:
Escunited is hier wel de favo ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:18 schreef superduba het volgende:
Ik kijk wiwibloggs live stream! Iemand anders ook? Of kijken jullie allemaal ESCuntied?
Wat tof, welkom!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:17 schreef leukerdje het volgende:
Fingers crossed.
Chris en een andere homo 😂quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:19 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Wie zit er? Maar ben gewend aan Matt
Ik heb al die ouwe link gecheckt. Maar niks.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik kan nooit zo'n ding vinden, ik hoopte dat ie hier weer magisch zou verschijnen net als van de week![]()
Welkom, leuk. Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:17 schreef leukerdje het volgende:
Fingers crossed.
Fingers crossed.
Die homo's wil zelfs jij niet Davequote:
4e bij de jury, 9e bij het publiek ofzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:19 schreef Momo... het volgende:
Zou Malta dan ergens plek 5 - 7 zijn eindigt gisteren als het top 3 was hadden ze haar niet hier gezet toch?
Ik heb niet eens zo'n moeite met circusacts, maar des te meer met acts die typische truckjes gebruiken om stemmen te trekken. Frankrijk is daar heel hard mee bezig dit jaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Welkom!
Die dip vanwege de circusacts is herkenbaar. Tegenwoordig storen die me zelfs niet meer al te veel, omdat het hier in het ESF-forum altijd wel goed toeven is.
Ook welkom!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Ik ben trouwens ook nieuw hier sinds vanmiddag 😊🇳🇱 Ik las telkens mee maar nu het allemaal zo spannend is wilde ik mee schrijven 😍
Ook welkom danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Ik ben trouwens ook nieuw hier sinds vanmiddag 😊🇳🇱 Ik las telkens mee maar nu het allemaal zo spannend is wilde ik mee schrijven 😍
We gaan hier niet weg hoor, we blijven extra lang nagenieten beloofdquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:07 schreef yvonne het volgende:
Wat moeten we als alles achter de rug is ? Ik mis jullie nu al
Jij ook welkom!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
De mention? Of de slash me functie die er al in 99 was?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:19 schreef Dave het volgende:
* Dave heeft een nieuwe functionaliteit ondekt
Zou kunnenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Albanië is zo genaaid met deze startplekMaar zal er wel net doorheen zijn geslipt gisteren
Ook welkomquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Welkom!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
* Dave weet niet precies wat @yvonne bedoelt, maar daar heeft ie wel vaker last van.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
De mention? Of de slash me functie die er al in 99 was?
We vinden echt elk jaar wel iets om de PED door te komenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef MMF93 het volgende:
[..]
We gaan hier niet weg hoor, we blijven extra lang nagenieten beloofd! En we hebben trouwens dan ook jouw steun nodig voor onze after-ESF-dip:'(
Wat een goede keuze! Ook van harte welkom en veel plezier!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Leuke opener idd! Feestje gelijk. Denk ook wel dat de hele volgorde vrij vermakelijk ingedeeld is, goed afwisselend.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Malta klonk wel goed net! Prima opener ook
Oké goed, dan neem ik Matt wel (niet dat hij mij wilquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou eerder Matt's collega van vanavond doen dan Matt.
Eveneens welkom!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Dit jaar door gezamenlijke therapiesessies op de heide, omdat we net tweede worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We vinden echt elk jaar wel iets om de PED door te komen
Ja! Ook op dinsdag was het heel close; 2 punten verschilquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou kunnen
want wist je dat er maar 1 punt tussen de nummer 10 en 11 zat???!!!
Het storende daaraan is natuurlijk dat het vaak ook nog zo goed werkt, anders deden ze het niet. Ik denk dan "daar trapt toch niemand in", maar vaak genoeg slaat het dan toch aan. Echt ergerniswekkend.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n moeite met circusacts, maar des te meer met acts die typische truckjes gebruiken om stemmen te trekken. Frankrijk is daar heel hard mee bezig dit jaar.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou eerder Matt's collega van vanavond doen dan Matt.
Ik wil Matt alquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké goed, dan neem ik Matt wel (niet dat hij mij wil)
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef lashatumbai het volgende:
Ik kan niet wachten om morgenavond Rusland buiten de top 10 te zien eindigen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Welkom beiden, lekker mee hyperenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:17 schreef leukerdje het volgende:
Dat krijgt genoeg uit de regio.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef aarontje112 het volgende:
Albanië vecht om de laatste plaats met Duitsland, schat ik zo in.
Jij ook welkom.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Precies! Daar maak ik me dan ook zo boos om. Dat zullen dan wel dezelfde mensen zijn die in al die Nigeriaanse scams trappen..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Het storende daaraan is natuurlijk dat het vaak ook nog zo goed werkt, anders deden ze het niet. Ik denk dan "daar trapt toch niemand in", maar vaak genoeg slaat het dan toch aan. Echt ergerniswekkend.
Denk wel dat ie heel veel televotepunten gaat krijgen hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef lashatumbai het volgende:
Ik kan niet wachten om morgenavond Rusland buiten de top 10 te zien eindigen![]()
![]()
Komt goed hoor! Voor snel hebben we de live topics en voor minder snel de slowchat.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:23 schreef Renesite het volgende:
He nieuwen. Succes met meeposten morgenavond!
Ja, zonde he. Zal wel 19 worden ofzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef Moira. het volgende:
TsjechiëIk vind het zonde voor ze dat ze als 3e moeten. Gun ze sowieso wel een top 10.
Als sommigen van ons dat überhaupt overlevenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit jaar door gezamenlijke therapiesessies op de heide, omdat we net tweede worden.
We krijgen wel straks Golden Boyquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef leukerdje het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor het warme welkom.
Even een vraagje Israël heeft in de jaren 70 ergens toch gewonnen met Halleluja?
Waarom doen ze daar geen leuke act mee in de show. Netta en Dana is echt niet mijn ding hoor.
Halleluja is wat mij betreft een van de beste Songfestival nummers.
Maar goed ik zal wel ouderwets zijn haha.
Hij wil jou ook nietquote:
Ja dat vind ik echt zoooo zonde van het nummer!! Ik hoorde het nummer van de week voor het eerst met de clip. Vond het nummer best sterk en ook goed gebracht door de zanger.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n moeite met circusacts, maar des te meer met acts die typische truckjes gebruiken om stemmen te trekken. Frankrijk is daar heel hard mee bezig dit jaar.
Shit heeft iemand dat zure Kirovdinges gifje nog.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef lashatumbai het volgende:
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef Moira. het volgende:
TsjechiëIk vind het zonde voor ze dat ze als 3e moeten. Gun ze sowieso wel een top 10.
Denk dat die punten eerder naar Macedonië en Servië gaan. Griekenland gaat het druk krijgen met Cyprus, Albanië én Macedonië in de finalequote:
Die is er tijdens de opening, in ieder geval tijdens de rehearsal vanmiddag werd Halleluja als achtgergrondmuziek bij de opening gedraaid.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef leukerdje het volgende:
Even een vraagje Israël heeft in de jaren 70 ergens toch gewonnen met Halleluja?
Sineke doet niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef Greys het volgende:
* Dave was niet de mention aan het testen, maar de functionaliteit uit 1999.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef yvonne het volgende:
@Dave ben je dit aan het testen, dat is een mention
Ja vind ik ook jammer! Sinds dinsdsag ben ik eindelijk fan van ze, krijgen ze zo'n plekquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef Dave het volgende:
[..]
* Dave is flabbergasted door ato's openhartigheid![]()
Gali Atari komt ook nog langs als interval act!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef leukerdje het volgende:
Waarom doen ze daar geen leuke act mee in de show. Netta en Dana is echt niet mijn ding hoor.
Mwa. I'll make it work.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij wil jou ook nietWe zijn zijn type niet
Mee eens, samen met Apres Toi van Vicky Leandrosquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef leukerdje het volgende:
Wat geven ze de kinderen tegenwoordig te eten in Duitsland? Met zulke kleine mensen win je echt geen oorlog meer hoor..quote:
Komen jullie dan op de mijne?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als sommigen van ons dat überhaupt overlevenDe komende weken kunnen we veel begrafenissen en crematies verwachten denk ik
De hobbits uit Duitsland jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat geven ze de kinderen tegenwoordig te eten in Duitsland? Met zulke kleine mensen win je echt geen oorlog meer hoor..
Oeh jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Mee eens, samen met Apres Toi van Vicky Leandros
Ja alweer te druk voor het leuke eigenlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Greys het volgende:
Wat is het hier nu al druk. Alleen voor de hoofden
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat geven ze de kinderen tegenwoordig te eten in Duitsland? Met zulke kleine mensen win je echt geen oorlog meer hoor..
Dit idd, ik zei laatst ook al zoietsquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef aarontje112 het volgende:
Tsjechië gun ik weer een goeie klassering, die hebben het songfestivalwiel echt opnieuw uitgevonden sinds vorig jaar
Met alle plezier!quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef aarontje112 het volgende:
AAAH DUITSLAND. Ik blijf steeds weer denken aan die kwalitatieve nationale finale, en toen ik met open mond zat, toen bleek dat dit gedrocht had gewonnen
Ik zou wel willen mop maar dan legt ik self ook al dood en begraveh denk.quote:
Zij wetenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Moira. het volgende:
Matt & collega vinden dat Nederland moet winnen
ja ze moeten wel, met al die NLers in de chatquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Moira. het volgende:
Matt & collega vinden dat Nederland moet winnen
Ja, dan mag ik delen he?quote:
God nou. En Frankrijk kort daarna.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef aarontje112 het volgende:
AAAH DUITSLAND. Ik blijf steeds weer denken aan die kwalitatieve nationale finale, en toen ik met open mond zat, toen bleek dat dit gedrocht had gewonnen
https://twitch.tvquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef Themeparktommy het volgende:
Zit stiekem te wachten tot iemand me een Twitch linkje stuurt
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:27 schreef Dave het volgende:
[..]
* Dave was niet de mention aan het testen, maar de functionaliteit uit 1999.
* yvonne is blij dat @Dave alles onder de knie heeftquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:27 schreef Dave het volgende:
[..]
* Dave was niet de mention aan het testen, maar de functionaliteit uit 1999.
Was volgens mij tweet, maar kan 'm niet meer vinden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Shit heeft iemand dat zure Kirovdinges gifje nog.
Maar ze zitten nu wel dichterbij een speaker dus kan ook beter de zang horenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Greys het volgende:
Wat is het hier nu al druk. Alleen voor de hoofden
Als ik er dan nog ben, of anders als geestquote:
Oke maar ik ga geen MVV doen hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ditquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef Themeparktommy het volgende:
Zit stiekem te wachten tot iemand me een Twitch linkje stuurt
Ja das jammer inderdaad, maar denk wel top 15. Moet zeggen dat ik het dit jaar erg lastig vind inschatten vanaf nummer 3 tot pak 'm beet 15, veel mogelijke top 10 nummers wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit idd, ik zei laatst ook al zoietsVond het nummer vorig jaar iets toffer maar de act dit jaar beter. Beiden toffe uitspringers iig.
Maar vind 't zonde voor ze dat ze 3e moesten.
Misschien maar hun gaan altijd wel redelijk uit van hun eigen smaak met dit soort dingenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:30 schreef superduba het volgende:
Chris van wiwiblogs zegt dat Australië de televoting gaat winnen. Wat jullie? Zou goed kunnen niet?
Inderdaad, vreselijk nummer. En ze hadden Lilly Among Clouds en Allyquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef aarontje112 het volgende:
Ik doe dan een quiz en wie de meeste vragen goed heeft krijgt mijn erfenisquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel willen mop maar dan legt ik self ook al dood en begraveh denk.
Nahhh, dan eerder nog Zwitserland denk ik. Of gewoon Nederlandquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:30 schreef superduba het volgende:
Chris van wiwiblogs zegt dat Australië de televoting gaat winnen. Wat jullie? Zou goed kunnen niet?
Scannend lezen is de beste strategie in dezelivetopics.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:31 schreef leukerdje het volgende:
Mensen ik voel me echt oud hier, wie is golden boy en atari Haha. Nooit van gehoord.
Wel leuk dat ze even aan bod zijn gekomen met Halleluja.
Maar mag van mij wel veel meer aandacht krijgen.
Jullie typen wel erg snel. Ga dat niet bijhouden denk ik. Daarom van mij trage reacties terwijl jullie pagina's verder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |