Jezus man, onze hele avond hangt volledig van jou af! Doe iets!!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
Ja ik ben al mn speurskills aan het gebruiken, maar weet niks te vinden....
Heb jij geen hendige discordconnecties ofzo?quote:
*stresst*quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus man, onze hele avond hangt volledig van jou af! Doe iets!!
Toetertjesssquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:10 schreef lashatumbai het volgende:
Hij mag vast wel even naar Fok! zwaaien!
[ afbeelding ]
Had je nog meegekregen dat die andere gast gisteren best hard moest huilen, in de post-semi stream? Nou ja, wel buiten beeld, maar toch.quote:
Huuuuuquote:
nee ik wacht altijd tot ik hier ergens een linkje ziequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb jij geen hendige discordconnecties ofzo?
Nee, die post semi stream moet ik nog kijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Had je nog meegekregen dat die andere gast gisteren best hard moest huilen, in de post-semi stream? Nou ja, wel buiten beeld, maar toch.
Je hoeft ons niet te missen, we gaan misschien wel naadloos door op WELKE STAD MAG HET ORGANISEREN.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:07 schreef yvonne het volgende:
Wat moeten we als alles achter de rug is ? Ik mis jullie nu al
Omdat dat niet te doen is technisch met tellen enzo allemaal.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Maar... even totaal tussendoor, waarom zou deze jury niet ook morgen kunnen stemmen? Of is dit eigenlijk gewoon een generale repetitie?
Als de juries morgen stemmen, dan duurt het veel te lang om alles te berekenen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Maar... even totaal tussendoor, waarom zou deze jury niet ook morgen kunnen stemmen? Of is dit eigenlijk gewoon een generale repetitie?
Omdat Roemeniė eruit lagquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, die post semi stream moet ik nog kijkenGeen tijd voor gehad met meelezen vandaag
Waarom moest hij huilen?
Ik dm wel als er een echte geheime stream is zoals van de week.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik wens jullie veel plezier, maar hier ga ik me niet mee kunnen vermaken
Nou het zijn toch de helft van de punten die vanavond worden bepaald.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:14 schreef DevK het volgende:
Ik ben zwaar nerveus, terwijl het niet nodig is
Haha, ik ook niet hoor.. Ik zie het hier vanzelf wel of Duncan het goed heeft gedaan volgens de hoofden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
amateurquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |