Mwa. I'll make it work.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij wil jou ook nietWe zijn zijn type niet
Mee eens, samen met Apres Toi van Vicky Leandrosquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef leukerdje het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor het warme welkom.
Even een vraagje Israël heeft in de jaren 70 ergens toch gewonnen met Halleluja?
Waarom doen ze daar geen leuke act mee in de show. Netta en Dana is echt niet mijn ding hoor.
Halleluja is wat mij betreft een van de beste Songfestival nummers.
Maar goed ik zal wel ouderwets zijn haha.
Wat geven ze de kinderen tegenwoordig te eten in Duitsland? Met zulke kleine mensen win je echt geen oorlog meer hoor..quote:
Komen jullie dan op de mijne?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als sommigen van ons dat überhaupt overlevenDe komende weken kunnen we veel begrafenissen en crematies verwachten denk ik
De hobbits uit Duitsland jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat geven ze de kinderen tegenwoordig te eten in Duitsland? Met zulke kleine mensen win je echt geen oorlog meer hoor..
Oeh jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Mee eens, samen met Apres Toi van Vicky Leandros
Ja alweer te druk voor het leuke eigenlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Greys het volgende:
Wat is het hier nu al druk. Alleen voor de hoofden
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat geven ze de kinderen tegenwoordig te eten in Duitsland? Met zulke kleine mensen win je echt geen oorlog meer hoor..
Dit idd, ik zei laatst ook al zoietsquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef aarontje112 het volgende:
Tsjechië gun ik weer een goeie klassering, die hebben het songfestivalwiel echt opnieuw uitgevonden sinds vorig jaar
Met alle plezier!quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef aarontje112 het volgende:
AAAH DUITSLAND. Ik blijf steeds weer denken aan die kwalitatieve nationale finale, en toen ik met open mond zat, toen bleek dat dit gedrocht had gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |