Wat een goede keuze! Ook van harte welkom en veel plezier!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Ik ben trouwens ook nieuw hier sinds vanmiddag 😊🇳🇱 Ik las telkens mee maar nu het allemaal zo spannend is wilde ik mee schrijven 😍
Leuke opener idd! Feestje gelijk. Denk ook wel dat de hele volgorde vrij vermakelijk ingedeeld is, goed afwisselend.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Malta klonk wel goed net! Prima opener ook
Oké goed, dan neem ik Matt wel (niet dat hij mij wilquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou eerder Matt's collega van vanavond doen dan Matt.
Eveneens welkom!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Ik ben trouwens ook nieuw hier sinds vanmiddag 😊🇳🇱 Ik las telkens mee maar nu het allemaal zo spannend is wilde ik mee schrijven 😍
Dit jaar door gezamenlijke therapiesessies op de heide, omdat we net tweede worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We vinden echt elk jaar wel iets om de PED door te komen
Ja! Ook op dinsdag was het heel close; 2 punten verschilquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou kunnen
want wist je dat er maar 1 punt tussen de nummer 10 en 11 zat???!!!
Het storende daaraan is natuurlijk dat het vaak ook nog zo goed werkt, anders deden ze het niet. Ik denk dan "daar trapt toch niemand in", maar vaak genoeg slaat het dan toch aan. Echt ergerniswekkend.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n moeite met circusacts, maar des te meer met acts die typische truckjes gebruiken om stemmen te trekken. Frankrijk is daar heel hard mee bezig dit jaar.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou eerder Matt's collega van vanavond doen dan Matt.
Ik wil Matt alquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké goed, dan neem ik Matt wel (niet dat hij mij wil)
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef lashatumbai het volgende:
Ik kan niet wachten om morgenavond Rusland buiten de top 10 te zien eindigen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Welkom beiden, lekker mee hyperenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:17 schreef leukerdje het volgende:
Ik ben nieuw hier op het forum, maar heb al wel een paar weken meegelezen.
Dat krijgt genoeg uit de regio.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef aarontje112 het volgende:
Albanië vecht om de laatste plaats met Duitsland, schat ik zo in.
Jij ook welkom.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Precies! Daar maak ik me dan ook zo boos om. Dat zullen dan wel dezelfde mensen zijn die in al die Nigeriaanse scams trappen..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Het storende daaraan is natuurlijk dat het vaak ook nog zo goed werkt, anders deden ze het niet. Ik denk dan "daar trapt toch niemand in", maar vaak genoeg slaat het dan toch aan. Echt ergerniswekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |