Wat een goede keuze! Ook van harte welkom en veel plezier!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Ik ben trouwens ook nieuw hier sinds vanmiddag 😊🇳🇱 Ik las telkens mee maar nu het allemaal zo spannend is wilde ik mee schrijven 😍
Leuke opener idd! Feestje gelijk. Denk ook wel dat de hele volgorde vrij vermakelijk ingedeeld is, goed afwisselend.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Malta klonk wel goed net! Prima opener ook
Oké goed, dan neem ik Matt wel (niet dat hij mij wilquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou eerder Matt's collega van vanavond doen dan Matt.
Eveneens welkom!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Ik ben trouwens ook nieuw hier sinds vanmiddag 😊🇳🇱 Ik las telkens mee maar nu het allemaal zo spannend is wilde ik mee schrijven 😍
Dit jaar door gezamenlijke therapiesessies op de heide, omdat we net tweede worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We vinden echt elk jaar wel iets om de PED door te komen
Ja! Ook op dinsdag was het heel close; 2 punten verschilquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou kunnen
want wist je dat er maar 1 punt tussen de nummer 10 en 11 zat???!!!
Het storende daaraan is natuurlijk dat het vaak ook nog zo goed werkt, anders deden ze het niet. Ik denk dan "daar trapt toch niemand in", maar vaak genoeg slaat het dan toch aan. Echt ergerniswekkend.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n moeite met circusacts, maar des te meer met acts die typische truckjes gebruiken om stemmen te trekken. Frankrijk is daar heel hard mee bezig dit jaar.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou eerder Matt's collega van vanavond doen dan Matt.
Ik wil Matt alquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké goed, dan neem ik Matt wel (niet dat hij mij wil)
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef lashatumbai het volgende:
Ik kan niet wachten om morgenavond Rusland buiten de top 10 te zien eindigen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Welkom beiden, lekker mee hyperenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:17 schreef leukerdje het volgende:
Ik ben nieuw hier op het forum, maar heb al wel een paar weken meegelezen.
Dat krijgt genoeg uit de regio.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef aarontje112 het volgende:
Albanië vecht om de laatste plaats met Duitsland, schat ik zo in.
Jij ook welkom.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef superduba het volgende:
Precies! Daar maak ik me dan ook zo boos om. Dat zullen dan wel dezelfde mensen zijn die in al die Nigeriaanse scams trappen..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Het storende daaraan is natuurlijk dat het vaak ook nog zo goed werkt, anders deden ze het niet. Ik denk dan "daar trapt toch niemand in", maar vaak genoeg slaat het dan toch aan. Echt ergerniswekkend.
Denk wel dat ie heel veel televotepunten gaat krijgen hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef lashatumbai het volgende:
Ik kan niet wachten om morgenavond Rusland buiten de top 10 te zien eindigen![]()
![]()
Komt goed hoor! Voor snel hebben we de live topics en voor minder snel de slowchat.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:23 schreef Renesite het volgende:
He nieuwen. Succes met meeposten morgenavond!
Ja, zonde he. Zal wel 19 worden ofzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef Moira. het volgende:
TsjechiëIk vind het zonde voor ze dat ze als 3e moeten. Gun ze sowieso wel een top 10.
Als sommigen van ons dat überhaupt overlevenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit jaar door gezamenlijke therapiesessies op de heide, omdat we net tweede worden.
We krijgen wel straks Golden Boyquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef leukerdje het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor het warme welkom.
Even een vraagje Israël heeft in de jaren 70 ergens toch gewonnen met Halleluja?
Waarom doen ze daar geen leuke act mee in de show. Netta en Dana is echt niet mijn ding hoor.
Halleluja is wat mij betreft een van de beste Songfestival nummers.
Maar goed ik zal wel ouderwets zijn haha.
Hij wil jou ook nietquote:
Ja dat vind ik echt zoooo zonde van het nummer!! Ik hoorde het nummer van de week voor het eerst met de clip. Vond het nummer best sterk en ook goed gebracht door de zanger.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n moeite met circusacts, maar des te meer met acts die typische truckjes gebruiken om stemmen te trekken. Frankrijk is daar heel hard mee bezig dit jaar.
Shit heeft iemand dat zure Kirovdinges gifje nog.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef lashatumbai het volgende:
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef Moira. het volgende:
TsjechiëIk vind het zonde voor ze dat ze als 3e moeten. Gun ze sowieso wel een top 10.
Denk dat die punten eerder naar Macedonië en Servië gaan. Griekenland gaat het druk krijgen met Cyprus, Albanië én Macedonië in de finalequote:
Die is er tijdens de opening, in ieder geval tijdens de rehearsal vanmiddag werd Halleluja als achtgergrondmuziek bij de opening gedraaid.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef leukerdje het volgende:
Even een vraagje Israël heeft in de jaren 70 ergens toch gewonnen met Halleluja?
Sineke doet niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef Greys het volgende:
Dat divagezeik van Madonna hebben we volgend jaar iig niet met Willeke Alberti.
* Dave was niet de mention aan het testen, maar de functionaliteit uit 1999.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef yvonne het volgende:
@Dave ben je dit aan het testen, dat is een mention
Ja vind ik ook jammer! Sinds dinsdsag ben ik eindelijk fan van ze, krijgen ze zo'n plekquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef Dave het volgende:
[..]
* Dave is flabbergasted door ato's openhartigheid![]()
Gali Atari komt ook nog langs als interval act!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef leukerdje het volgende:
Waarom doen ze daar geen leuke act mee in de show. Netta en Dana is echt niet mijn ding hoor.
Mwa. I'll make it work.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij wil jou ook nietWe zijn zijn type niet
Mee eens, samen met Apres Toi van Vicky Leandrosquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef leukerdje het volgende:
Wat geven ze de kinderen tegenwoordig te eten in Duitsland? Met zulke kleine mensen win je echt geen oorlog meer hoor..quote:
Komen jullie dan op de mijne?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als sommigen van ons dat überhaupt overlevenDe komende weken kunnen we veel begrafenissen en crematies verwachten denk ik
De hobbits uit Duitsland jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat geven ze de kinderen tegenwoordig te eten in Duitsland? Met zulke kleine mensen win je echt geen oorlog meer hoor..
Oeh jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Mee eens, samen met Apres Toi van Vicky Leandros
Ja alweer te druk voor het leuke eigenlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Greys het volgende:
Wat is het hier nu al druk. Alleen voor de hoofden
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat geven ze de kinderen tegenwoordig te eten in Duitsland? Met zulke kleine mensen win je echt geen oorlog meer hoor..
Dit idd, ik zei laatst ook al zoietsquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef aarontje112 het volgende:
Tsjechië gun ik weer een goeie klassering, die hebben het songfestivalwiel echt opnieuw uitgevonden sinds vorig jaar
Met alle plezier!quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef aarontje112 het volgende:
AAAH DUITSLAND. Ik blijf steeds weer denken aan die kwalitatieve nationale finale, en toen ik met open mond zat, toen bleek dat dit gedrocht had gewonnen
Ik zou wel willen mop maar dan legt ik self ook al dood en begraveh denk.quote:
Zij wetenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Moira. het volgende:
Matt & collega vinden dat Nederland moet winnen
ja ze moeten wel, met al die NLers in de chatquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Moira. het volgende:
Matt & collega vinden dat Nederland moet winnen
Ja, dan mag ik delen he?quote:
God nou. En Frankrijk kort daarna.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef aarontje112 het volgende:
AAAH DUITSLAND. Ik blijf steeds weer denken aan die kwalitatieve nationale finale, en toen ik met open mond zat, toen bleek dat dit gedrocht had gewonnen
https://twitch.tvquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef Themeparktommy het volgende:
Zit stiekem te wachten tot iemand me een Twitch linkje stuurt
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:27 schreef Dave het volgende:
[..]
* Dave was niet de mention aan het testen, maar de functionaliteit uit 1999.
* yvonne is blij dat @Dave alles onder de knie heeftquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:27 schreef Dave het volgende:
[..]
* Dave was niet de mention aan het testen, maar de functionaliteit uit 1999.
Was volgens mij tweet, maar kan 'm niet meer vinden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Shit heeft iemand dat zure Kirovdinges gifje nog.
Maar ze zitten nu wel dichterbij een speaker dus kan ook beter de zang horenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:28 schreef Greys het volgende:
Wat is het hier nu al druk. Alleen voor de hoofden
Als ik er dan nog ben, of anders als geestquote:
Oke maar ik ga geen MVV doen hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ditquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef Themeparktommy het volgende:
Zit stiekem te wachten tot iemand me een Twitch linkje stuurt
Ja das jammer inderdaad, maar denk wel top 15. Moet zeggen dat ik het dit jaar erg lastig vind inschatten vanaf nummer 3 tot pak 'm beet 15, veel mogelijke top 10 nummers wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit idd, ik zei laatst ook al zoietsVond het nummer vorig jaar iets toffer maar de act dit jaar beter. Beiden toffe uitspringers iig.
Maar vind 't zonde voor ze dat ze 3e moesten.
Misschien maar hun gaan altijd wel redelijk uit van hun eigen smaak met dit soort dingenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:30 schreef superduba het volgende:
Chris van wiwiblogs zegt dat Australië de televoting gaat winnen. Wat jullie? Zou goed kunnen niet?
Inderdaad, vreselijk nummer. En ze hadden Lilly Among Clouds en Allyquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef aarontje112 het volgende:
Ik doe dan een quiz en wie de meeste vragen goed heeft krijgt mijn erfenisquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel willen mop maar dan legt ik self ook al dood en begraveh denk.
Nahhh, dan eerder nog Zwitserland denk ik. Of gewoon Nederlandquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:30 schreef superduba het volgende:
Chris van wiwiblogs zegt dat Australië de televoting gaat winnen. Wat jullie? Zou goed kunnen niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |