Denk rond 22.30u (maar ben niet zeker ivm intervalacts enzo)quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:05 schreef Soof123 het volgende:
Weten jullie hoe laat Duncan ongeveer aan de beurt zal zijn vanavond?
Top, dank je!quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:24 schreef superduba het volgende:
Komt er weer zo’n link waar we de echte beelden al kunnen zien? Was echt geweldig eerder deze week bij de jury rehearsal!
Was geweldig vorige keer 👍quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:44 schreef Amarinthe het volgende:
Zal in de Discord op zoek vanavond of er weer iemand de stiekeme beelden streamt
Gierentwitter:pappagalIi twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 20:51:31Hatari just made Kate Miller-Heidke an honorable member of anti-capitalism https://t.co/qFbiVxfYdP reageer retweet
Hahahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:59 schreef Momo... het volgende:
Gierentwitter:pappagalIi twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 20:51:31Hatari just made Kate Miller-Heidke an honorable member of anti-capitalism https://t.co/qFbiVxfYdP reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:59 schreef Jane het volgende:
Matt zei net dat ze nog niet weten of Madonna vanavond ook komt repeteren.
Echt, waarom vragen ze dit soort diva's?
Linkje? (mag in dm? )quote:
Ze zal wel moeten toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:59 schreef Jane het volgende:
Ik al sinds 1995 of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten toch?
Want anders hebben ze van haar geen back-up als er morgen iets mis gaat technisch.
Maar idd. ENORM MADONNAMOE.
WAAR IS DE ZOOOOOOONNNNNNNN!!!!!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef Greys het volgende:
Dat divagezeik van Madonna hebben we volgend jaar iig niet met Willeke Alberti.
Ik geloof dat die bekend staan als 'de hoofden' hier, maar ik heb het zelf nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh, de stream waar we allemaal naar kijken is dus een stream van het gezicht van twee gasten die door de muziek heen praten?
Of Snollebollekesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus eigenlijk is er gewoon bijna elke dag in deze week een show geweest?
Je hebt het nu over 1 van de jaarlijkse hoogtepunten in dit subforum.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh, de stream waar we allemaal naar kijken is dus een stream van het gezicht van twee gasten die door de muziek heen praten?
Ik ben ook helemaal klaar met Madonna.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:59 schreef Jane het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt het nu over 1 van de jaarlijkse hoogtepunten in dit subforum.
Dit is zo´n beetje de belangrijkste dag in het leven van Duncanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef grazz het volgende:
Jongens de juryshow is begonnen. Its now or neverHij gaat de juryvote winnen
Ik dacht dat iemand in het perscentrum live de TV zat te filmen ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt het nu over 1 van de jaarlijkse hoogtepunten in dit subforum.
Is toch playback.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:02 schreef Greys het volgende:
Want anders hebben ze van haar geen back-up als er morgen iets mis gaat technisch.
Tot morgen danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is zo´n beetje de belangrijkste dag in het leven van Duncan
Wel met Glennis @Greys .quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef grazz het volgende:
Vanmiddag bij de dress rehearsal repeteerde ze nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten toch?
Maar idd. ENORM MADONNAMOE.
Vandaag telt al voor 50% mee, en morgen is een vals nootje hier of daar minder een probleem.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef Greys het volgende:
Maar morgen telt ook voor 50% mee én is de uitslag, dus morgen is belangrijkerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vandaag telt al voor 50% mee, en morgen is een vals nootje hier of daar minder een probleem.
Ja, zelfs meerdere per dagquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus eigenlijk is er gewoon bijna elke dag in deze week een show geweest?
Staat in de OP, kun je naar twee pratende lui kijken met op de achtergrond een vaag deuntje.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef Strani het volgende:
Mag ik ook de link van iemand in ruil voor eeuwige dankbaarheid?
Nee hoezo? Dat zou een leuke openingsact zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op Andre Rieu (met songfestivalmedley), omdat die er altijd zo'n feest van maakt, maar ik denk dat velen hier me voor gek verklaren.
Legaal staat gewoon in de OPquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef Strani het volgende:
Mag ik ook de link van iemand in ruil voor eeuwige dankbaarheid?
12 punten van elke jury, lekker met een goede voorsprong beginnen morgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef grazz het volgende:
Oh ja, dank jequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staat in de OP, kun je naar twee pratende lui kijken met op de achtergrond een vaag deuntje.
Ik zou dat stiekem ook superleuk vinden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op Andre Rieu (met songfestivalmedley), omdat die er altijd zo'n feest van maakt, maar ik denk dat velen hier me voor gek verklaren.
Ik nu ook al een beetjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:04 schreef Guanabana het volgende:
Over 24 uur zitten we klaar met versnaperingen, angstzweet en zuurstofflessen.
Wijsneusquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar morgen telt ook voor 50% mee én is de uitslag, dus morgen is belangrijker
Nou...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:07 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat die gast van Golden Boy nog een keer in de finale performtVond dat echt een tof liedje
Die staat op m'n telefoonquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:07 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat die gast van Golden Boy nog een keer in de finale performtVond dat echt een tof liedje
Volgens mij welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:07 schreef Moira. het volgende:
Mooie luxeproblemenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoop niet te veel gejuich bij Duncandat het op de goede momenten wel stil is
Was bij de meesten zo hoor, in vergelijking daarmee klonk het wel redelijk luid.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoop niet te veel gejuich bij Duncandat het op de goede momenten wel stil is
Oh nee ik bedoel tijdens zijn optredenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:08 schreef DevK het volgende:
[..]
Was bij de meesten zo hoor, in vergelijking daarmee klonk het wel redelijk luid.Behalve met Israël dan.
Jaaa diequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:09 schreef superduba het volgende:
And before i leave let me show you tel aviv 😂👍
Vond ik ook een super leuk nummer!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaa dieik vond die met act echt wel tof
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
Ja ik ben al mn speurskills aan het gebruiken, maar weet niks te vinden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |