Ja godver ik dacht dat ik het wasquote:
Volgende keer beterquote:Op zondag 12 mei 2019 22:44 schreef Amphorapotje het volgende:
De paling is op, dus hij was lekker idd. Wat stupide van mij, zeker na enkele drankjes.
Ik durf eigenlijk helegaar niet meer te posten.....quote:
Watjequote:Op zondag 12 mei 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk helegaar niet meer te posten.....
Maar Oma Potje is er.quote:
Ja, dat is het probleem en daarom open ik hier zelden.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
uiteraard
Ik gaf alleen aan dat de huidige heel goed was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Ik ook weer, fris en fruitig.quote:
Niet te zwaar aan tillenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem en daarom open ik hier zelden.
quote:Op zondag 12 mei 2019 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb het best vaak over 'die klote tuin' en het vele onderhoud ervan. Om jullie een indruk te geven hoe idioot diep het is, hierbij een aantal foto's, van 'dichtbij' tot vanuit begin voortuin genomen.
De laatste foto is weer genomen via Five4Nine PSS (Professional Shoot System) en dat resultaat mag er weer zijn, al zeg ik het zelf.Fijne tuin en lekker zonnetje. Over die vinger zal ik maar niets zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb het best vaak over 'die klote tuin' en het vele onderhoud ervan. Om jullie een indruk te geven hoe idioot diep het is, hierbij een aantal foto's, van 'dichtbij' tot vanuit begin voortuin genomen.
De laatste foto is weer genomen via Five4Nine PSS (Professional Shoot System) en dat resultaat mag er weer zijn, al zeg ik het zelf.Mooi !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed werk verricht.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
De laatste foto is weer genomen via Five4Nine PSS (Professional Shoot System) en dat resultaat mag er weer zijn, al zeg ik het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
De laatste foto is weer genomen via Five4Nine PSS (Professional Shoot System) en dat resultaat mag er weer zijn, al zeg ik het zelf.oogt goed onderhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet dat?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet lollig zijn maar dat kan ik niet zo snel.
Echt wel, iets om trots op te zijn.quote:
Het blijkt in de praktijk erg lastig voor me te zijn om die vinger op de juiste plek te houden.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijne tuin en lekker zonnetje. Over die vinger zal ik maar niets zeggen
Yep. Het had ook een OP zoals in UTO COS kunnen zijn, voorgeprogrammeerd. Maar men koos voor vrij.quote:
Het is een vereiste.quote:
ftfyquote:
Er is helaas enorm veel achterstallig onderhoud, al ziet het er op de foto's niet onaardig uit.quote:
De laatste foto is weer genomen via Five4Nine PSS (Professional Shoot System) en dat resultaat mag er weer zijn, al zeg ik het zelf.Godver. Je bent me voor. Je hebt daar in ieder geval wel een vinger in de pap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest glimlachen hoor, dus geslaagdquote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. Het had ook een OP zoals in UTO COS kunnen zijn, voorgeprogrammeerd. Maar men koos voor vrij.
Ha. Hij valt ook moeilijk weg te klonen.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het blijkt in de praktijk erg lastig voor me te zijn om die vinger op de juiste plek te houden.
quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Godver. Je bent me voor. Je had hebt daar in ieder geval wel een vinger in de pap.
quote:
nietus!quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is helaas enorm veel achterstallig onderhoud, al ziet het er op de foto's niet onaardig uit.
Maar das die van je ouders toch?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is helaas enorm veel achterstallig onderhoud, al ziet het er op de foto's niet onaardig uit.
Prima OP hoor!quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. Het had ook een OP zoals in UTO COS kunnen zijn, voorgeprogrammeerd. Maar men koos voor vrij.
quote:
Beter kan altijd, ik vind het er mooi uitzien.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tractor kopen.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi, dan bel ik ze morgenochtend even op met de mededeling dat de tuin in orde is zo.quote:
En een kettingzaag.quote:
Past ook geheel met de hier gevoerde vis-gesprekken.quote:
Opgelost, slotjequote:Op zondag 12 mei 2019 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi, dan bel ik ze morgenochtend even op met de mededeling dat de tuin in orde is zo.
dankbaar is en tevreden achterover leunt*
Al vis ik er soms naast wat dat betreft.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Past ook geheel met de hier gevoerde vis-gesprekken.
Precies, daar slaat de TT ook nog op.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Past ook geheel met de hier gevoerde vis-gesprekken.
Die heb ik in beeldquote:
Dacht aan een quad en daarmee flink door de tuin te rossen. Dan krijg je er tenminste nog lol in.quote:
De flora en fauna iets minder.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht aan een quad en daarmee flink door de tuin te rossen. Dan krijg je er tenminste nog lol in.
Ik wilde het wel privé houdenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Afwerkplek voor vrachtwagen chauffeurs
quote:Op zondag 12 mei 2019 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Afwerkplek voor vrachtwagen chauffeurs
Wat hij in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten.quote:
Wel voorzichtig met die quad hequote:Op zondag 12 mei 2019 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, tis goed met flora en fauna. Die krijgen geen last van mijn rug.
Niet in mijn tuinquote:Op zondag 12 mei 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat hij in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten.
Net terug van werk en dan thuis nog even aan de slag op dit tijdstip.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
Oma, zit hier op een andere laptop de rapportage te maken, in eigen tijd.Toewijding !!
Ja, zo gaat dat.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net terug van werk en dan thuis nog even aan de slag op dit tijdstip.
Wij houden jou zolang wel gezelschapquote:Op zondag 12 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
Oma, zit hier op een andere laptop de rapportage te maken, in eigen tijd.Toewijding !!
Noem het maar toewijding terwijl de printer het zwaar heeft.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
Er wordt niets geprint, het is een verslag en antwoorden op vragen van collega's.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem het maar toewijding terwijl de printer het zwaar heeft.
Wat een asoquote:Op zondag 12 mei 2019 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch zou ik er wat van zeggen dat ze op die laptop zit hoor.
Het is gewoon misbruik maken van de toewijding en het verantwoordelijkheidsgevoel van de mens.quote:
Ik ben bezig, om ze eerder met pensioen te laten gaan, andere plannen voor de toekomst.....quote:Op zondag 12 mei 2019 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, knollen land. Da's minder dan.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:03 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Die beek stroomt over steeds.
[ afbeelding ]
Leuk hè, dingen letterlijk nemenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En geil.quote:
Slaap ze BDS.quote:
Jammer ... Misschien het laagste punt lager zien te krijgen... Uitbaggerer van Oben nach Benedenaquote:Op zondag 12 mei 2019 23:03 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Die beek stroomt over steeds.
[ afbeelding ]
Rap door zien te hakken die knoop.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:06 schreef Amphorapotje het volgende:
Nadat de eventuele eerdere pensionering in beeld kwam, zitten we zelfs te denken om te verhuizen en de overwaarde goed te gebruiken, maar dat is een lang verhaal.....
quote:
Ga een stuwmeer en waterkrachtcentrale bouwen denk ikquote:Op zondag 12 mei 2019 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer ... Misschien het laagste punt lager zien te krijgen... Uitbaggerer van Oben nach Benedena
De plannen gaan al sneller dan ik dacht.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rap door zien te hakken die knoop.
Plus wat zonnepanelen en je bent helemaal zelfvoorzienendquote:Op zondag 12 mei 2019 23:09 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Ga een stuwmeer en waterkrachtcentrale bouwen denk ik
De bitcoins stijgen ook weer flink.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Plus wat zonnepanelen en je bent helemaal zelfvoorzienend
2.59% de afgelopen 24 uurquote:Op zondag 12 mei 2019 23:11 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
De bitcoins stijgen ook weer flink.
Ik bekijk het zoals ik het ziequote:Op zondag 12 mei 2019 23:14 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Zo bekijk ik dat niet, heb ze sowieso al gratis.
Jij kent ook die Afrikaanse prins?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:14 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Zo bekijk ik dat niet, heb ze sowieso al gratis.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Barcelona loopt ze het nu dun door de broek, denk ik.
Topspelers komen daar vandaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Barcelona loopt ze het nu dun door de broek, denk ik.
Muisje is ook bizar.quote:
Een kameraad van me is Ghanese prins en zijn vriend is de broer van Tonga koning.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kent ook die Afrikaanse prins?
Als je een bepaalde inwoonster van uto2 niet volgt, kan het idd erg vreemd lijken.quote:
Het is werkelijk briljant hoe jij altijd zo mooi in weet te haken op het onderwerp van het momentquote:
Dan hebben we het over dezelfde. Mooie tijden waren dat.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:20 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Een kameraad van me is Ghanese prins en zijn vriend is de broer van Tonga koning.
Geniale kroegentocht hadden we ooit.
Oh ik wou al zeggen 2 fucking rijders aan de finish en nog rukquote:Op zondag 12 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit zijn alleen nog maar de punten van de kwalificatie.
Is dat zo?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ik zei nog HAAS tegen jou.quote:
Supertip dus en net op tijdquote:
Yep, kan ik ook slecht tegen, dus blij met ziggo.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ja RTL+ an ook maar dat Duitse gelul word je ook gek van
QFTquote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Yep, kan ik ook slecht tegen, dus blij met ziggo.
Sky op een streampje.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ja RTL+ an ook maar dat Duitse gelul word je ook gek van
Door mij ging je snel veranderen, omdat je dat nog net kon.....jeweetz.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, al weet ik niet meer of die tip voor of na mijn aanpassing kwam
Alle credits voor jou danquote:Op zondag 12 mei 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Door mij ging je snel veranderen, omdat je dat nog net kon.....jeweetz.
Neeee, want ik doe niet meeheee.quote:
Neuh, die heeft de beste autoquote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Ze hemelen Lewis wel wat op maar goed die is ook gewoon de beste.
QFTquote:
Eens op zoek danquote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar anders was ik niet al bij afl. 10
Geen meiden van holland?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nu al een tyfeshekel aan datziggo.
Martin Brundle is ook altijd heel positief over Max. Ook terecht, want die rijdt tot nu toe een behoorlijk foutloos seizoen. Benieuwd of hij over twee weken eindelijk eens zonder schade blijft in Monaco.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Ze hemelen Lewis wel wat op maar goed die is ook gewoon de beste.
Als je niet tegen Olav Mol kan, dan is Fok! nog moeilijkerquote:
Wij hebben 373 punten, als ik het goed heb uitgerekend. Valt me nog mee.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwoah, Max schijnt erg goed te zijn in input geven, maar dan nog redt ie het nietquote:Op zondag 12 mei 2019 23:29 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Een goede auto heb je door input.
Het zelfde team?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij hebben 373 punten, als ik het goed heb uitgerekend. Valt me nog mee.
Het is al zover gekomen dat jullie in de wij-vorm praten?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Yep zijn vakmensen daar met commentaar die weten waarover ze praten.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Martin Brundle is ook altijd heel positief over Max. Ook terecht, want die rijdt tot nu toe een behoorlijk foutloos seizoen. Benieuwd of hij over twee weken eindelijk eens zonder schade blijft in Monaco.
Wat heeft dat met dat opdringerige kutreclame bedrijf te maken?quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Schade zal waarschijnlijk meevallen. Veel mensen met McLaren en Norris, denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, we hebben zonder overleg precies hetzelfde team gevormd.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is al zover gekomen dat jullie in de wij-vorm praten?
Ziggo heeft geen hollandse slettenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dat opdringerige kutreclame bedrijf te maken?
Recce heeft mijn strategie weer gekopieerd.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is al zover gekomen dat jullie in de wij-vorm praten?
Dan is Lewis beter maar ook logisch met al die jaren ervaring.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, Max schijnt erg goed te zijn in input geven, maar dan nog redt ie het niet
Yups. McLaren was wel de juiste keuze, denk ik. Norris had wat pech vandaag.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schade zal waarschijnlijk meevallen. Veel mensen met McLaren en Norris, denk ik.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Snap er sowieso geen ruk van, ik kan alleen maar kneuzen coureurs kopen, en Scrut heeft hamilton
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, we hebben zonder overleg precies hetzelfde team gevormd.
Zoek de verschillen.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce heeft mijn strategie weer gekopieerd.
Geen idee of ie daar beter in is, maar zelfs met 'slechte' input wint de Mercedes welquote:Op zondag 12 mei 2019 23:32 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Dan is Lewis beter maar ook logisch met al die jaren ervaring.
Dat is wel het mankement van F1quote:Op zondag 12 mei 2019 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee of ie daar beter in is, maar zelfs met 'slechte' input wint de Mercedes wel
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga van de week eens even mijn goed verdiepen in deze sport
Je verliest ook geld als je onderdelen/coureurs verkoopt hè? 2%. Dus als je steeds wisselt, schiet het ook niet op.quote:
quote:
Zodra je die naam invoert loop je te spammen.quote:
Bye bye Lewisquote:Op zondag 12 mei 2019 23:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zou Max graag eens in een Mercedes zien rijden, als vergelijking.
Nee daar krijgt Fok geld voor denk ik, zit een hyperlink onder de woordenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zodra je die naam invoert loop je te spammen.
QFTquote:
Die had ik, Raikkonen voor laten gaan, en geen spijt vanquote:Op zondag 12 mei 2019 23:34 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Zijn teammaat is sneller en brutaler.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee daar krijgt Fok geld voor denk ik, zit een hyperlink onder de woorden
Er zaten ook Sainz fans in het oranjequote:Op zondag 12 mei 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Een neef van mij was er bij, echt legers van die Oranje leipen
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn moeder heeft de leukste dag van haar leven gehad bij Soldaat van Oranje, Ik: op mijn geboorte na dan, Moeders nou jij was geen knappe baby
Leukquote:Op zondag 12 mei 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn moeder heeft de leukste dag van haar leven gehad bij Soldaat van Oranje, Ik: op mijn geboorte na dan, Moeders nou jij was geen knappe baby
Nee, dat denk ik nietquote:
Ja klopt ik zag op Reddit een samengestelde vlag volgens mij voor Max en Sainzquote:
Ja dan lacht ze hard, dat ze mij verstopte onder het dekentje in de kinderwagenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dan lacht ze hard, dat ze mij verstopte onder het dekentje in de kinderwagen
Ah, daar komt de afkeer van dekentjes vandaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, daar komt de afkeer van dekentjes vandaan.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wanneer het er op aan komt staat ie er elke keer weer, start gezien hoe hij daar echt snel is bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet
Lewis is een goede rijder, maar omdat ie altijd in de snelste auto zit geeft dat een vertekend Beeld
Hij is de beste, van Mercedesquote:Op zondag 12 mei 2019 23:39 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Wanneer het er op aan komt staat ie er elke keer weer, start gezien hoe hij daar echt snel is bijvoorbeeld.
Politiebazin? Je bedoel mevrouw de procureur? Die blonde?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh @:Lyzza vind je die politiebazin in Undercover niet op iemand lijken?
Op Billy Bakkerquote:Op zondag 12 mei 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Politiebazin? Je bedoel mevrouw de procureur? Die blonde?
Dan neeOp wie zou ze lijken dan?
Ssstttt ik ben nog steeds bij 6 ofzo. Geen tijd gehad.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moest ook zo lachen, dat er in aflevering 10 opeens een pak sneeuw lag, en in het woonwagenkamp niks, zei die ene zo hey het heeft best gesneeuwd
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ssstttt ik ben nog steeds bij 6 ofzo. Geen tijd gehad.
Nou ja, nu weet je alles al. Sneeuw in aflevering 10quote:Op zondag 12 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ssstttt ik ben nog steeds bij 6 ofzo. Geen tijd gehad.
Weer spoilerquote:Op zondag 12 mei 2019 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, nu weet je alles al. Sneeuw in aflevering 10![]()
Lekker bezig, Ghostbuster.
Jaaajaaa. Voordat-ie verder gaat kleppen bedoelde ik. Je weet hoe 'ie is.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, nu weet je alles al. Sneeuw in aflevering 10![]()
Lekker bezig, Ghostbuster.
Ja ik dacht ik ben later dan jou nogquote:Op zondag 12 mei 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jaaajaaa. Voordat-ie verder gaat kleppen bedoelde ik. Je weet hoe 'ie is.
Had dit weekend verder willen kijken maar is er niet van gekomen.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik ben later dan jou nog
Ja ik had afgelopen nacht een opspelende zenuw, dus heb er 4 gezien achter mekaarquote:Op zondag 12 mei 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Had dit weekend verder willen kijken maar is er niet van gekomen.
4 nieuwe buren?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik had afgelopen nacht een opspelende zenuw, dus heb er 4 gezien achter mekaar
quote:Op maandag 13 mei 2019 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Het nieuwe is er na wat jaartjes toch wel van af vind ik .. maar dat is mijn mening
Heb je een Vocaroo gemaakt?quote:Op maandag 13 mei 2019 00:28 schreef Lyza666 het volgende:
Sjees. Soms is jezelf terugluisteren slecht voor je zelfvertrouwen
Doe je mee met de Muis challenge?quote:Op maandag 13 mei 2019 00:28 schreef Lyza666 het volgende:
Sjees. Soms is jezelf terugluisteren slecht voor je zelfvertrouwen
Jezelf terug horen is altijd vreemd. Eigenlijk best gek.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind mijzelf ook als een debiel klinken ik neem vaak gesprekken op
quote:Op maandag 13 mei 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben wel blij dat ik nu weet dat Anna Drijver een raar oor heeft.
quote:
Niet vreemd. Je hoort jezelf normaalgesproken ook door de resonantie van je schedel en je borstkas.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jezelf terug horen is altijd vreemd. Eigenlijk best gek.
Nee, in de zin dat ze zeer lieflijk zijn.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Poezelig? Zitten ze boven op je hoofd of zo?
Dat bedoelde ik. Anderen hoor je gewoon, terwijl ze zelf denken anders te klinken, door de resonantie.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet vreemd. Je hoort jezelf normaalgesproken ook door de resonantie van je schedel en je borstkas.
Ranzige orenquote:Op maandag 13 mei 2019 00:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat weet ik van Poezelig ding omdat ik dacht dat poezelig ranzig betekend
quote:Op maandag 13 mei 2019 00:44 schreef Lyza666 het volgende:
Ik probeerde een vocarootje te maken van de opname maar lukt niet. Jammer voor jullie, anders kon je meecringen.
Geef nooit op!quote:Op maandag 13 mei 2019 00:44 schreef Lyza666 het volgende:
Ik probeerde een vocarootje te maken van de opname maar lukt niet. Jammer voor jullie, anders kon je meecringen.
Misschien zit de liefde van je leven wel tussen de lurkers en meldt ze zich aan na het horen van je stem!quote:Op maandag 13 mei 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Al die lurkers ook en zo. Ik zie d'r maar van af
Er zijn er 136, dus die kans is aanwezig.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zit de liefde van je leven wel tussen de lurkers en meldt ze zich aan na het horen van je stem!
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zit de liefde van je leven wel tussen de lurkers en meldt ze zich aan na het horen van je stem!
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
psies, zitten leukies tussen hoor, ik kan ze allemaal zienquote:Op maandag 13 mei 2019 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zult het nooit zeker weten als je het niet probeert.
Dat is wel het voordeel van mod zijn. Je leest ook alle DM's mee, toch?quote:Op maandag 13 mei 2019 00:57 schreef sacha het volgende:
[..]
psies, zitten leukies tussen hoor, ik kan ze allemaal zien
ja, echt allesquote:Op maandag 13 mei 2019 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van mod zijn. Je leest ook alle DM's mee, toch?
De geluidskwaliteit is erbarmelijk, maar volgens mij kun je best goed zingen.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:59 schreef Lyza666 het volgende:
En weg.
NIET QUOTEN, ik haal 'm zo weer weg. Oh ja en zet 't geluid maar vast zachter
Ik ben al weer enige tijd aan het lurken.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ouwe opname en met foon afgespeeld en vervolgens vocaroo. Da's allemaal een garantie voor ellendig geluid.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
De geluidskwaliteit is erbarmelijk, maar volgens mij kun je best goed zingen.
Gemistquote:Op maandag 13 mei 2019 00:59 schreef Lyza666 het volgende:
En weg.
NIET QUOTEN, ik haal 'm zo weer weg. Oh ja en zet 't geluid maar vast zachter
Hey 5, nog wat te nassen?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben al weer enige tijd aan het lurken.
Of nee, ik ben er weer.
Een goede nacht moet ik nu zeggen!
ja maar update vingerquote:Op maandag 13 mei 2019 01:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben al weer enige tijd aan het lurken.
Of nee, ik ben er weer.
Een goede nacht moet ik nu zeggen!
Ik heb ze nog wel, kan je ze wel sturen, maar alleen na accordering van Lyza, natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |