Mooi, dan bel ik ze morgenochtend even op met de mededeling dat de tuin in orde is zo.quote:
En een kettingzaag.quote:
Past ook geheel met de hier gevoerde vis-gesprekken.quote:
Opgelost, slotjequote:Op zondag 12 mei 2019 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi, dan bel ik ze morgenochtend even op met de mededeling dat de tuin in orde is zo.
dankbaar is en tevreden achterover leunt*
Al vis ik er soms naast wat dat betreft.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Past ook geheel met de hier gevoerde vis-gesprekken.
Precies, daar slaat de TT ook nog op.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Past ook geheel met de hier gevoerde vis-gesprekken.
Die heb ik in beeldquote:
Dacht aan een quad en daarmee flink door de tuin te rossen. Dan krijg je er tenminste nog lol in.quote:
De flora en fauna iets minder.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht aan een quad en daarmee flink door de tuin te rossen. Dan krijg je er tenminste nog lol in.
Ik wilde het wel privé houdenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Afwerkplek voor vrachtwagen chauffeurs
quote:Op zondag 12 mei 2019 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Afwerkplek voor vrachtwagen chauffeurs
Wat hij in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten.quote:
Wel voorzichtig met die quad hequote:Op zondag 12 mei 2019 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, tis goed met flora en fauna. Die krijgen geen last van mijn rug.
Niet in mijn tuinquote:Op zondag 12 mei 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat hij in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten.
Net terug van werk en dan thuis nog even aan de slag op dit tijdstip.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
Oma, zit hier op een andere laptop de rapportage te maken, in eigen tijd.Toewijding !!
Ja, zo gaat dat.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net terug van werk en dan thuis nog even aan de slag op dit tijdstip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |