quote:Op zondag 12 mei 2019 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb het best vaak over 'die klote tuin' en het vele onderhoud ervan. Om jullie een indruk te geven hoe idioot diep het is, hierbij een aantal foto's, van 'dichtbij' tot vanuit begin voortuin genomen.
De laatste foto is weer genomen via Five4Nine PSS (Professional Shoot System) en dat resultaat mag er weer zijn, al zeg ik het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Heb het best vaak over 'die klote tuin' en het vele onderhoud ervan. Om jullie een indruk te geven hoe idioot diep het is, hierbij een aantal foto's, van 'dichtbij' tot vanuit begin voortuin genomen.
De laatste foto is weer genomen via Five4Nine PSS (Professional Shoot System) en dat resultaat mag er weer zijn, al zeg ik het zelf.oogt goed onderhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet dat?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet lollig zijn maar dat kan ik niet zo snel.
Echt wel, iets om trots op te zijn.quote:
Het blijkt in de praktijk erg lastig voor me te zijn om die vinger op de juiste plek te houden.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijne tuin en lekker zonnetje. Over die vinger zal ik maar niets zeggen
Yep. Het had ook een OP zoals in UTO COS kunnen zijn, voorgeprogrammeerd. Maar men koos voor vrij.quote:
Het is een vereiste.quote:
ftfyquote:
Er is helaas enorm veel achterstallig onderhoud, al ziet het er op de foto's niet onaardig uit.quote:
De laatste foto is weer genomen via Five4Nine PSS (Professional Shoot System) en dat resultaat mag er weer zijn, al zeg ik het zelf.Godver. Je bent me voor. Je hebt daar in ieder geval wel een vinger in de pap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest glimlachen hoor, dus geslaagdquote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. Het had ook een OP zoals in UTO COS kunnen zijn, voorgeprogrammeerd. Maar men koos voor vrij.
Ha. Hij valt ook moeilijk weg te klonen.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het blijkt in de praktijk erg lastig voor me te zijn om die vinger op de juiste plek te houden.
quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Godver. Je bent me voor. Je had hebt daar in ieder geval wel een vinger in de pap.
quote:
nietus!quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is helaas enorm veel achterstallig onderhoud, al ziet het er op de foto's niet onaardig uit.
Maar das die van je ouders toch?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is helaas enorm veel achterstallig onderhoud, al ziet het er op de foto's niet onaardig uit.
Prima OP hoor!quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. Het had ook een OP zoals in UTO COS kunnen zijn, voorgeprogrammeerd. Maar men koos voor vrij.
quote:
Beter kan altijd, ik vind het er mooi uitzien.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tractor kopen.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |