De bitcoins stijgen ook weer flink.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Plus wat zonnepanelen en je bent helemaal zelfvoorzienend
2.59% de afgelopen 24 uurquote:Op zondag 12 mei 2019 23:11 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
De bitcoins stijgen ook weer flink.
Ik bekijk het zoals ik het ziequote:Op zondag 12 mei 2019 23:14 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Zo bekijk ik dat niet, heb ze sowieso al gratis.
Jij kent ook die Afrikaanse prins?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:14 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Zo bekijk ik dat niet, heb ze sowieso al gratis.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Barcelona loopt ze het nu dun door de broek, denk ik.
Topspelers komen daar vandaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Barcelona loopt ze het nu dun door de broek, denk ik.
Muisje is ook bizar.quote:
Een kameraad van me is Ghanese prins en zijn vriend is de broer van Tonga koning.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kent ook die Afrikaanse prins?
Als je een bepaalde inwoonster van uto2 niet volgt, kan het idd erg vreemd lijken.quote:
Het is werkelijk briljant hoe jij altijd zo mooi in weet te haken op het onderwerp van het momentquote:
Dan hebben we het over dezelfde. Mooie tijden waren dat.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:20 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Een kameraad van me is Ghanese prins en zijn vriend is de broer van Tonga koning.
Geniale kroegentocht hadden we ooit.
Oh ik wou al zeggen 2 fucking rijders aan de finish en nog rukquote:Op zondag 12 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit zijn alleen nog maar de punten van de kwalificatie.
Is dat zo?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ik zei nog HAAS tegen jou.quote:
Supertip dus en net op tijdquote:
Yep, kan ik ook slecht tegen, dus blij met ziggo.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ja RTL+ an ook maar dat Duitse gelul word je ook gek van
QFTquote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Yep, kan ik ook slecht tegen, dus blij met ziggo.
Sky op een streampje.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ja RTL+ an ook maar dat Duitse gelul word je ook gek van
Door mij ging je snel veranderen, omdat je dat nog net kon.....jeweetz.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, al weet ik niet meer of die tip voor of na mijn aanpassing kwam
Alle credits voor jou danquote:Op zondag 12 mei 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Door mij ging je snel veranderen, omdat je dat nog net kon.....jeweetz.
Neeee, want ik doe niet meeheee.quote:
Neuh, die heeft de beste autoquote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Ze hemelen Lewis wel wat op maar goed die is ook gewoon de beste.
QFTquote:
Eens op zoek danquote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar anders was ik niet al bij afl. 10
Geen meiden van holland?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nu al een tyfeshekel aan datziggo.
Martin Brundle is ook altijd heel positief over Max. Ook terecht, want die rijdt tot nu toe een behoorlijk foutloos seizoen. Benieuwd of hij over twee weken eindelijk eens zonder schade blijft in Monaco.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Ze hemelen Lewis wel wat op maar goed die is ook gewoon de beste.
Als je niet tegen Olav Mol kan, dan is Fok! nog moeilijkerquote:
Wij hebben 373 punten, als ik het goed heb uitgerekend. Valt me nog mee.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwoah, Max schijnt erg goed te zijn in input geven, maar dan nog redt ie het nietquote:Op zondag 12 mei 2019 23:29 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Een goede auto heb je door input.
Het zelfde team?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij hebben 373 punten, als ik het goed heb uitgerekend. Valt me nog mee.
Het is al zover gekomen dat jullie in de wij-vorm praten?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Yep zijn vakmensen daar met commentaar die weten waarover ze praten.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Martin Brundle is ook altijd heel positief over Max. Ook terecht, want die rijdt tot nu toe een behoorlijk foutloos seizoen. Benieuwd of hij over twee weken eindelijk eens zonder schade blijft in Monaco.
Wat heeft dat met dat opdringerige kutreclame bedrijf te maken?quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Schade zal waarschijnlijk meevallen. Veel mensen met McLaren en Norris, denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, we hebben zonder overleg precies hetzelfde team gevormd.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is al zover gekomen dat jullie in de wij-vorm praten?
Ziggo heeft geen hollandse slettenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dat opdringerige kutreclame bedrijf te maken?
Recce heeft mijn strategie weer gekopieerd.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is al zover gekomen dat jullie in de wij-vorm praten?
Dan is Lewis beter maar ook logisch met al die jaren ervaring.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, Max schijnt erg goed te zijn in input geven, maar dan nog redt ie het niet
Yups. McLaren was wel de juiste keuze, denk ik. Norris had wat pech vandaag.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schade zal waarschijnlijk meevallen. Veel mensen met McLaren en Norris, denk ik.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Snap er sowieso geen ruk van, ik kan alleen maar kneuzen coureurs kopen, en Scrut heeft hamilton
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, we hebben zonder overleg precies hetzelfde team gevormd.
Zoek de verschillen.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce heeft mijn strategie weer gekopieerd.
Geen idee of ie daar beter in is, maar zelfs met 'slechte' input wint de Mercedes welquote:Op zondag 12 mei 2019 23:32 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Dan is Lewis beter maar ook logisch met al die jaren ervaring.
Dat is wel het mankement van F1quote:Op zondag 12 mei 2019 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee of ie daar beter in is, maar zelfs met 'slechte' input wint de Mercedes wel
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga van de week eens even mijn goed verdiepen in deze sport
Je verliest ook geld als je onderdelen/coureurs verkoopt hè? 2%. Dus als je steeds wisselt, schiet het ook niet op.quote:
quote:
Zodra je die naam invoert loop je te spammen.quote:
Bye bye Lewisquote:Op zondag 12 mei 2019 23:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zou Max graag eens in een Mercedes zien rijden, als vergelijking.
Nee daar krijgt Fok geld voor denk ik, zit een hyperlink onder de woordenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zodra je die naam invoert loop je te spammen.
QFTquote:
Die had ik, Raikkonen voor laten gaan, en geen spijt vanquote:Op zondag 12 mei 2019 23:34 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Zijn teammaat is sneller en brutaler.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee daar krijgt Fok geld voor denk ik, zit een hyperlink onder de woorden
Er zaten ook Sainz fans in het oranjequote:Op zondag 12 mei 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Een neef van mij was er bij, echt legers van die Oranje leipen
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn moeder heeft de leukste dag van haar leven gehad bij Soldaat van Oranje, Ik: op mijn geboorte na dan, Moeders nou jij was geen knappe baby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |