quote:Op zondag 12 mei 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Snap er sowieso geen ruk van, ik kan alleen maar kneuzen coureurs kopen, en Scrut heeft hamilton
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, we hebben zonder overleg precies hetzelfde team gevormd.
Zoek de verschillen.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce heeft mijn strategie weer gekopieerd.
Geen idee of ie daar beter in is, maar zelfs met 'slechte' input wint de Mercedes welquote:Op zondag 12 mei 2019 23:32 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Dan is Lewis beter maar ook logisch met al die jaren ervaring.
Dat is wel het mankement van F1quote:Op zondag 12 mei 2019 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee of ie daar beter in is, maar zelfs met 'slechte' input wint de Mercedes wel
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga van de week eens even mijn goed verdiepen in deze sport
Je verliest ook geld als je onderdelen/coureurs verkoopt hè? 2%. Dus als je steeds wisselt, schiet het ook niet op.quote:
quote:
Zodra je die naam invoert loop je te spammen.quote:
Bye bye Lewisquote:Op zondag 12 mei 2019 23:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zou Max graag eens in een Mercedes zien rijden, als vergelijking.
Nee daar krijgt Fok geld voor denk ik, zit een hyperlink onder de woordenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zodra je die naam invoert loop je te spammen.
QFTquote:
Die had ik, Raikkonen voor laten gaan, en geen spijt vanquote:Op zondag 12 mei 2019 23:34 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Zijn teammaat is sneller en brutaler.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee daar krijgt Fok geld voor denk ik, zit een hyperlink onder de woorden
Er zaten ook Sainz fans in het oranjequote:Op zondag 12 mei 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Een neef van mij was er bij, echt legers van die Oranje leipen
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn moeder heeft de leukste dag van haar leven gehad bij Soldaat van Oranje, Ik: op mijn geboorte na dan, Moeders nou jij was geen knappe baby
Leukquote:Op zondag 12 mei 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn moeder heeft de leukste dag van haar leven gehad bij Soldaat van Oranje, Ik: op mijn geboorte na dan, Moeders nou jij was geen knappe baby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |