Neuh, die heeft de beste autoquote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Ze hemelen Lewis wel wat op maar goed die is ook gewoon de beste.
QFTquote:
Eens op zoek danquote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar anders was ik niet al bij afl. 10
Geen meiden van holland?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nu al een tyfeshekel aan datziggo.
Martin Brundle is ook altijd heel positief over Max. Ook terecht, want die rijdt tot nu toe een behoorlijk foutloos seizoen. Benieuwd of hij over twee weken eindelijk eens zonder schade blijft in Monaco.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Ze hemelen Lewis wel wat op maar goed die is ook gewoon de beste.
Als je niet tegen Olav Mol kan, dan is Fok! nog moeilijkerquote:
Wij hebben 373 punten, als ik het goed heb uitgerekend. Valt me nog mee.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit zijn alleen nog maar de punten van de kwalificatie.
Mwoah, Max schijnt erg goed te zijn in input geven, maar dan nog redt ie het nietquote:Op zondag 12 mei 2019 23:29 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Een goede auto heb je door input.
Het zelfde team?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij hebben 373 punten, als ik het goed heb uitgerekend. Valt me nog mee.
Het is al zover gekomen dat jullie in de wij-vorm praten?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Yep zijn vakmensen daar met commentaar die weten waarover ze praten.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Martin Brundle is ook altijd heel positief over Max. Ook terecht, want die rijdt tot nu toe een behoorlijk foutloos seizoen. Benieuwd of hij over twee weken eindelijk eens zonder schade blijft in Monaco.
Wat heeft dat met dat opdringerige kutreclame bedrijf te maken?quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Schade zal waarschijnlijk meevallen. Veel mensen met McLaren en Norris, denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, we hebben zonder overleg precies hetzelfde team gevormd.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is al zover gekomen dat jullie in de wij-vorm praten?
Ziggo heeft geen hollandse slettenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dat opdringerige kutreclame bedrijf te maken?
Recce heeft mijn strategie weer gekopieerd.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is al zover gekomen dat jullie in de wij-vorm praten?
Dan is Lewis beter maar ook logisch met al die jaren ervaring.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, Max schijnt erg goed te zijn in input geven, maar dan nog redt ie het niet
Yups. McLaren was wel de juiste keuze, denk ik. Norris had wat pech vandaag.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schade zal waarschijnlijk meevallen. Veel mensen met McLaren en Norris, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |