Wij houden jou zolang wel gezelschapquote:Op zondag 12 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
Oma, zit hier op een andere laptop de rapportage te maken, in eigen tijd.Toewijding !!
Noem het maar toewijding terwijl de printer het zwaar heeft.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
Oma, zit hier op een andere laptop de rapportage te maken, in eigen tijd.Toewijding !!
Er wordt niets geprint, het is een verslag en antwoorden op vragen van collega's.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem het maar toewijding terwijl de printer het zwaar heeft.
Wat een asoquote:Op zondag 12 mei 2019 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch zou ik er wat van zeggen dat ze op die laptop zit hoor.
Het is gewoon misbruik maken van de toewijding en het verantwoordelijkheidsgevoel van de mens.quote:
Ik ben bezig, om ze eerder met pensioen te laten gaan, andere plannen voor de toekomst.....quote:Op zondag 12 mei 2019 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, knollen land. Da's minder dan.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:03 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Die beek stroomt over steeds.
[ afbeelding ]
Leuk hè, dingen letterlijk nemenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En geil.quote:
Slaap ze BDS.quote:
Jammer ... Misschien het laagste punt lager zien te krijgen... Uitbaggerer van Oben nach Benedenaquote:Op zondag 12 mei 2019 23:03 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Die beek stroomt over steeds.
[ afbeelding ]
Rap door zien te hakken die knoop.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:06 schreef Amphorapotje het volgende:
Nadat de eventuele eerdere pensionering in beeld kwam, zitten we zelfs te denken om te verhuizen en de overwaarde goed te gebruiken, maar dat is een lang verhaal.....
quote:
Ga een stuwmeer en waterkrachtcentrale bouwen denk ikquote:Op zondag 12 mei 2019 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer ... Misschien het laagste punt lager zien te krijgen... Uitbaggerer van Oben nach Benedena
De plannen gaan al sneller dan ik dacht.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rap door zien te hakken die knoop.
Plus wat zonnepanelen en je bent helemaal zelfvoorzienendquote:Op zondag 12 mei 2019 23:09 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Ga een stuwmeer en waterkrachtcentrale bouwen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |