quote:Op maandag 6 mei 2019 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik had de verkeerde smiley![]()
En het record van 6 mei in 1990 27,7 graden.
Je hebt er niet veel aan maar ik ben dol op dat soort info.
Fantasy, mythische wereld, gevechten blabla lekker boeiendquote:Op maandag 6 mei 2019 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man man man man man man man man man man
Ik hou er van, als ik de vrouw zou hebben geschapen, dat hadden ze allemaal elven oortjesquote:Op maandag 6 mei 2019 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fantasy, mythische wereld, gevechten blabla lekker boeiend
Alleen is ook maar ongezellig, hij moet gewoon mee.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik die Griek mee krijg....anders ga ik niet...
is wel beter om wél te gaan,, zéker voor hem....
Het trekt mij ook nog niet echt. Fantasy is niet mijn genre.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
GADVERDAMME!quote:Op maandag 6 mei 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit te denken om gekookte mosselen door de chilli con carne te mikken, vakantieman smaakt dit?
misschien als je van mosselen houdt , maar ik zeg neequote:Op maandag 6 mei 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit te denken om gekookte mosselen door de chilli con carne te mikken, vakantieman smaakt dit?
Ohquote:Op maandag 6 mei 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb fantasieën zat over dikke sloeries.
zou het helpen denk je?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe een lekker Grieks luchtje op en lok hem mee
Mooi is dat! Ik had zoiets vorig jaar winter, toen het een paar dagen zo heel erg koud was, toen zat ik constant in de gaten gehouden hoe laag de temperatuur kwam, gewoon voor de leuk terwijl ik kou haat.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ben dus niet de enige cijfertjesgek.
Ik vond het in de zomer spannend met het temperatuurrecord voor hier. Dat werd net met een tiende verbeterd naar 36,2 °C.
Het is mijn dingetje maar ik ben het eensquote:Op maandag 6 mei 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JIJ TIKT FUCKING OVERAL GATVERDAMME OP
Kunnen ze ook fixen tegenweurdigquote:Op maandag 6 mei 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hou er van, als ik de vrouw zou hebben geschapen, dat hadden ze allemaal elven oortjes
Goorlel!quote:Op maandag 6 mei 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe schattig?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kunnen ze ook fixen tegenweurdig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Nope!quote:Op maandag 6 mei 2019 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een waardige opvolger voor Bassie en Adriaan
Had ik juist wel verwacht bij jouquote:Op maandag 6 mei 2019 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Het trekt mij ook nog niet echt. Fantasy is niet mijn genre.
ik ga wel even zeiken...quote:Op maandag 6 mei 2019 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen is ook maar ongezellig, hij moet gewoon mee.
Ja ze blijft het kokenquote:Op maandag 6 mei 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]Van twee vieze dingen één groot vies ding maken ja waarom niet
Volgens mij heeft Prisha dat.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ik weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom wil iemand dit?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Groeten van Mario,hij wacht nog op een nieuw wachtwoord,en kan dan weer posten.
Ze?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ze blijft het kokenik heb ook een pizza nog maar pizza huuuu
Doe hem de groeten terug.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Neem een hond, dan moet hij wel.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga wel even zeiken...dat ie te dik wordt ofzo
maar ja dat boeit heb ook niet
Heeft-ie 123456 al geprobeerd?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat is best wel een harde film maar ook erg mooi moet ik zeggen. En een Eddie Murphy die je nog nooit heb gezien.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb weer een film gezien die je had gepost. Top beetje zeikerig soms maar ik heb me vermaakt Mr. Church
Gaat dat over dat Starbucks moment zeker? Dat heb ik voorbij zien komen en daar ben ik nog lang niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Wacht maar tot je afl. 3 ziet van dit laatste seizoen... Ben je er gelijk klaar mee
Dat heb ik dus ook al die jaren gedacht. En daar heb ik eigenlijk ook geen spijt van aangezien ik nu alles achter elkaar kan kijken zonder dat ik moet wachten op een volgende aflevering.quote:
Gezellig!quote:Op maandag 6 mei 2019 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ohhhhhhhhhhquote:
Wat dan? Naja laat maar Limburgs hoef ik niet te weten eigenlijkquote:Op maandag 6 mei 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Die nieuwe Ned serie ben ik mee begonnen, je moet wel limburgs kunnen verstaan geloof ik
Kan je wel zolang zitten? maar echt een fantastische seriequote:Op maandag 6 mei 2019 21:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is best wel een harde film maar ook erg mooi moet ik zeggen. En een Eddie Murphy die je nog nooit heb gezien.
[..]
Gaat dat over dat Starbucks moment zeker? Dat heb ik voorbij zien komen en daar ben ik nog lang niet.
[..]
Dat heb ik dus ook al die jaren gedacht. En daar heb ik eigenlijk ook geen spijt van aangezien ik nu alles achter elkaar kan kijken zonder dat ik moet wachten op een volgende aflevering.Ik had dit gewoon nog niet eerder een kans gegeven.
Maar ik ga weer verder kijken.
UnderkofferT netflixquote:Op maandag 6 mei 2019 21:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat dan? Naja laat maar Limburgs hoef ik niet te weten eigenlijk
Koop een hondenriem voor hem en sleur hem mee naar buiten dan.quote:
Ik zeg niksquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop een hondenriem voor hem en sleur hem mee naar buiten dan.
Zeg ik gelukkig niksquote:Op maandag 6 mei 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop een hondenriem voor hem en sleur hem mee naar buiten dan.
Wat knap! En ook meteen die nek weg.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik durf niet meerquote:
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN! JE BENT TOCH GEEN VISWIJF?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JIJ TIKT FUCKING OVERAL GATVERDAMME OP
GATVERDAMMEquote:Op maandag 6 mei 2019 21:50 schreef FANN het volgende:
Ik ga wel een bakkie koffie zetten misschien helpt dat....
Viswijfshamingquote:Op maandag 6 mei 2019 21:51 schreef Recce het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN! JE BENT TOCH GEEN VISWIJF?
Ik mis Copycatquote:
Ja, ik heb 's winters ook wel eens 's ochtends de temperatuur zitten volgen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi is dat! Ik had zoiets vorig jaar winter, toen het een paar dagen zo heel erg koud was, toen zat ik constant in de gaten gehouden hoe laag de temperatuur kwam, gewoon voor de leuk terwijl ik kou haat.
Die is inderdaad alweer een tijdje weg, jammer hoor.quote:
Jij weet dat ook gewoon allemaal nogquote:Op maandag 6 mei 2019 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik heb 's winters ook wel eens 's ochtends de temperatuur zitten volgen.In 2012 werd het -22,9 °C in Lelystad. De gevoelstemperaturen lagen toen onder de -25.
Daar heb ik ‘m gevondenquote:Op maandag 6 mei 2019 21:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Hallo Jumbo. Die Mr. Church staat niet op netnex, denk ik, ff van spot pakken?
Dat moet je vooral aan mij vragen met die anus problemen die ik vorige week had.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je wel zolang zitten? maar echt een fantastische serie
Tnx ! Til.quote:
Ik vind ze geen van beiden in het online woordenboek van Van Dalequote:Op maandag 6 mei 2019 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik eigenlijk ook al typen, maar de foute variant staat in de Van Dale.
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, de getallen heb ik even opgezocht hoor.
Groene boekjequote:Op maandag 6 mei 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van beiden in het online woordenboek van Van Dale
Ik heb versie 14 van de Grote Van Dale op de computer. Die verwijst bij gatver naar gadver. Gatver is wel rood in de woordenlijst, volgens mij betekent dat dat gatver niet zo geschreven moet worden. Bij gadver wordt als variant trouwens getver genoemd, dus die kunnen we wel gebruiken.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van beiden in het online woordenboek van Van Dale
Getverderrie bekt toch niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb versie 14 van de Grote Van Dale op de computer. Die verwijst bij gatver naar gadver. Gatver is wel rood in de woordenlijst, volgens mij betekent dat dat gatver niet zo geschreven moet worden. Bij gadver wordt als variant trouwens getver genoemd, dus die kunnen we wel gebruiken.
EEEUUUWWWLLLquote:Op maandag 6 mei 2019 22:12 schreef Recce het volgende:
[..]
AH, GADVERDAMME! komt toch iets beter over dan ew.
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:16 schreef TillyB het volgende:
Zit gewoon met smart op mario te wachten who woulda thunk it
Dat was een zinnetje teveelquote:
Ineens een stuk toegankelijker.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat verlaagt de drempel voor Tilly om GoT te kijken wel een stuk, lijkt me.
En dan Soury die in het donker in de tuin naar binnen staat te kijken.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat verlaagt de drempel voor Tilly om GoT te kijken wel een stuk, lijkt me.
Dat geeft altijd een ontspannen sfeertje, Soury in je tuin.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan Soury die in het donker in de tuin naar binnen staat te kijken.
Ja, lach er maar om maar je schrikt je de pleuris als je haar opeens ziet staan als het begint te onweren.quote:
Aan het telenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Sinds we hier thuis aan het telen zijn hebben we rolluiken, dat scheelt een heleboel.
Ja, die zonnepaneeltjes moeten er snel uitkomen.quote:
Ja we kunnen beter andersom doen, ik ga wel in de tuinquote:Op maandag 6 mei 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om maar je schrikt je de pleuris als je haar opeens ziet staan als het begint te onweren.
Big business in huize Potquote:Op maandag 6 mei 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, die zonnepaneeltjes moeten er snel uitkomen.
Opeens een schaduw van Soury met snorharen te zien.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om maar je schrikt je de pleuris als je haar opeens ziet staan als het begint te onweren.
Omg hoe opquote:Op maandag 6 mei 2019 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Opeens een schaduw van Soury met snorharen te zien.
Lange shaduwquote:Op maandag 6 mei 2019 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat niet die kerel met die snor tussen zijn ogen.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Is dat niet die kerel met die snor tussen zijn ogen.
Die zag ik hier eerder voorbij komen.
Toch mooie tijd.quote:
Ik geloof niet.quote:
Ik zal er niet meer mee spotten.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kijk!! @:Recce hoor je het ook eens van een ander
Niks is zeker.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Leven is het mooie licht tussen twee zwarte gaten in.
Ik zal wel gecorrigeerd worden, maar daarmee ben ik opgevoed.
Dat heb ik weleens gedaan omdat ik iets verkeerd oppikte. Maar dat lag aan mijquote:Op maandag 6 mei 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er wordt vast op de TR-knop geramd as we speak.
Morgen wordt het weer licht.quote:
Slaap ze!quote:
Fijn dat je uit de diepste krochten van je tenen nog wat respect hebt weten te toverenquote:
Dat is een paradox. Als niks zeker is, is het zeker dat niks zeker is en is er dus wel iets zeker.quote:
Dat bulderen is nu ook beter te plaatsen.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fijn dat je uit de diepste krochten van je tenen nog wat respect hebt weten te toveren
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een paradox. Als niks zeker is, is het zeker dat niks zeker is en is er dus wel iets zeker.
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er wordt vast op de TR-knop geramd as we speak.
Slaap lekker.quote:
Ik hoop dat je er niet wakker van zult liggen.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een paradox. Als niks zeker is, is het zeker dat niks zeker is en is er dus wel iets zeker.
Want dat was voorheen nog heel vreemd?quote:Op maandag 6 mei 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat bulderen is nu ook beter te plaatsen.
Oh !quote:
Zo is dat gabquote:Op maandag 6 mei 2019 22:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoop dat we allemaal morgen weer lekker wakker kunnen worden, niets is zeker, behalve dat we doodgaan.
Maar er komt mooi weer aan.ooit.
Dat hoop ik ook niet. Vannacht had ik niet al te best geslapen.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er niet wakker van zult liggen.
quote:
Ik ben bezig met inloggen van Mario390 ben nu tot Mario490 met ww 123456, nog steeds niet geluktquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:51 schreef TillyB het volgende:
En als ie terug is heeft ie eerst nog 63383939 tagjes in het Hummietopic terug te kijkendruk druk druk!
Druk hoofd?quote:Op maandag 6 mei 2019 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet. Vannacht had ik niet al te best geslapen.
Ja, daar hebben we het uitgebreid over gehad. Uiteindelijk meende je dat je niet echt bulderde, maar dat trek ik nu in twijfel.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met inloggen van Mario390 ben nu tot Mario490 met ww 123456, nog steeds niet gelukt
Dat !quote:Op maandag 6 mei 2019 22:52 schreef TillyB het volgende:
[..]als mario straks binnenkomt met Diggy Dex weten we genoeg
Dat heeft-ie vast uitgezet.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:51 schreef TillyB het volgende:
En als ie terug is heeft ie eerst nog 63383939 tagjes in het Hummietopic terug te kijkendruk druk druk!
Ja maar .. naja laat maar het hele bulderen viel mee idd uiteindelijkquote:Op maandag 6 mei 2019 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het uitgebreid over gehad. Uiteindelijk meende je dat je niet echt bulderde, maar dat trek ik nu in twijfel.
Nachtje van hoofd ruilen? Je zou je een hoedje schrikken van de rust denk ikquote:Op maandag 6 mei 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, de gebruikelijke angsten.Vermoeiend.
Ik ben er al weer geen paniekquote:Op maandag 6 mei 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, de gebruikelijke angsten.Vermoeiend.
Dan moet-ie voor het slapen al die make-up verwijderenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nachtje van hoofd ruilen? Je zou je een hoedje schrikken van de rust denk ik
Ja dan mag hij wel om 9 uur aanstalten maken, om naar bed te gaan.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet-ie voor het slapen al die make-up verwijderen
Gaat er niets in je hoofd om 's nachts? Dat lijkt me wel heel erg fijn inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nachtje van hoofd ruilen? Je zou je een hoedje schrikken van de rust denk ik
Ik moet altijd aan iets denken voor ik uiteindelijk in slaap val.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat er niets in je hoofd om 's nachts? Dat lijkt me wel heel erg fijn inderdaad.
Dat zou het me wel waard zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet-ie wel eerst ouder dan 40 dagen zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Zal ik mijn kleinzoon introduceren hier?
Of in UTO gepost hebben.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet-ie wel eerst ouder dan 40 dagen zijn.
Dat is hij nog niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet-ie wel eerst ouder dan 40 dagen zijn.
quote:Op maandag 6 mei 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Ook dat niet.quote:
Hij laat daarmee alleen maar zien dat-ie nog instabieler is dan iedereen al dacht.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Gerrit gaat emigreren nu als chantagemiddel inzetten
Ik val meestal wel in slaap van vermoeidheid. Eigenlijk heb ik meer aan m'n hoofd 's ochtendsvroeg. Dat bewustzijn was geen geniaal plan van de schepper.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet ook altijd nog even de hele dag doornemen voordat ik kan slapen.
Te erg gewoonquote:Op maandag 6 mei 2019 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij laat daarmee alleen maar zien dat-ie nog instabieler is dan iedereen al dacht.
Misschien heeft-ie nog meer schulden, dat zou ook nog kunnen.
Wie gaat-ie chanteren dan? Zit-ie nog in UTO?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Gerrit gaat emigreren nu als chantagemiddel inzetten
Dan maken we wel een uitzondering op de regel. Niet tegen Sas zeggen.quote:
Alle moeders en zijn familiequote:Op maandag 6 mei 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie gaat-ie chanteren dan? Zit-ie nog in UTO?
Op het plein......quote:
Heb ik al gefixt voor 'mquote:Op maandag 6 mei 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends veel aan m'n hoofd heb is dat vaak m'n eigen schuld.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik val meestal wel in slaap van vermoeidheid. Eigenlijk heb ik meer aan m'n hoofd 's ochtendsvroeg. Dat bewustzijn was geen geniaal plan van de schepper.
Nou niets verontrustends meestalquote:Op maandag 6 mei 2019 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat er niets in je hoofd om 's nachts? Dat lijkt me wel heel erg fijn inderdaad.
Die is door een rode zakdoek heen gekomen, zeggen wij hier dan....quote:
En iedere avond wordt-ie gewoon weer knetterstoned en heeft hij het gevoel dat het allemaal wel meevalt.quote:
Jaquote:Op maandag 6 mei 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En iedere avond wordt-ie gewoon weer knetterstoned en heeft hij het gevoel dat het allemaal wel meevalt.
Ik weet niet of je je (klein)kinderen zomaar op internet moet zetten. Misschien beter in DM? Ik wil 'm wel zienquote:Op maandag 6 mei 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Raymond Red.quote:
Jemig dat duurt 2 jaar denk ik, het is echt fantastischquote:Op maandag 6 mei 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
GOT staat te downloadenwat een ruggengraat weer
Mijn kinderen plaats ik niet, die zijn volwassen genoeg om dat zelf te doen. Maar die kleine en tevens eerste is niet te tracen, door niemand.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je (klein)kinderen zomaar op internet moet zetten. Misschien beter in DM? Ik wil 'm wel zien
Killerbody, allebei.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Faya was bij de gevaarlijkste wegen met Shirma rouse was echt grappig
Ik zit in spanning te wachten.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn kinderen plaats ik niet, die zijn volwassen genoeg om dat zelf te doen. Maar die kleine en tevens eerste is niet te tracen, door niemand.
Ik moet alleen het laatste seizoen nog binnen zien te slurpen.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
Ik word bijna altijd te vroeg wakker en lig dan te malen. Eruit gaan heeft ook geen zin omdat ik daar dan nog te brak voor ben.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends veel aan m'n hoofd heb is dat vaak m'n eigen schuld.
Ben je nog op de weg om je medicijngebruik terug te brengen?
Ga je hem samen met Soury kijken?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
nouja eerste seizoen alleen eerst maarquote:Op maandag 6 mei 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jemig dat duurt 2 jaar denk ik, het is echt fantastisch
onderschat team bellingcat niet hieroquote:Op maandag 6 mei 2019 23:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn kinderen plaats ik niet, die zijn volwassen genoeg om dat zelf te doen. Maar die kleine en tevens eerste is niet te tracen, door niemand.
Ik heb een keer een marathon van die serie gekeken toen ik ziek was. Dat was wel een relaxte griep toen.quote:
Op de bank bij sacha.quote:
Dat blijft ook maar een eeuwiglange struggle zegquote:Op maandag 6 mei 2019 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word bijna altijd te vroeg wakker en lig dan te malen. Eruit gaan heeft ook geen zin omdat ik daar dan nog te brak voor ben.
Het terugbrengen van de medicatie staat even stil. Waarschijnlijk moet ik eerst uitvinden hoe ik met die angsten om moet gaan voordat ik verder kan minderen.
Goed opletten het is razend ingewikkeld, ik kijk het ook graag als geheugen training, maar ik heb bijna altijd de GOT wiki erbijquote:
INGEWIKKELD OOK NOG DJIEZUSquote:Op maandag 6 mei 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed opletten het is razend ingewikkeld, ik kijk het ook graag als geheugen training, maar ik heb bijna altijd de GOT wiki erbij
Ik word ook vaak wel vroeg wakker maar kan me, als ik een schoon geweten heb en niet allerlei dringende zaken uitgesteld heb, prima nog eens omdraaien.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word bijna altijd te vroeg wakker en lig dan te malen. Eruit gaan heeft ook geen zin omdat ik daar dan nog te brak voor ben.
Lastig lijkt me.quote:Het terugbrengen van de medicatie staat even stil. Waarschijnlijk moet ik eerst uitvinden hoe ik met die angsten om moet gaan voordat ik verder kan minderen.
Ja, behoorlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat blijft ook maar een eeuwiglange struggle zegzal je wel schijtziek van zijn inmiddels
Ik probeer haar ook al te overtuigen na 1 aflevering. Maar ik weet vaak al of iets goed is of niet na 5 minuten. En dit is gewoon goed idd. Dat ik er nu pas mee kom vind ik juist niet erg maar een goed iets. Waardoor ik gewoon 4 of 5 afleveringen op 1 avond kan gaan kijkenquote:Op maandag 6 mei 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jemig dat duurt 2 jaar denk ik, het is echt fantastisch
oma en ik zitten op één lijnquote:Op maandag 6 mei 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik krijg van Oma Potje geen toestemming om de foto te plaatsen.
Ja, fijne serie. Alleen het laatste seizoen of de laatste seizoenen zonder Eric Forman zijn niet echt leuk meer.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een keer een marathon van die serie gekeken toen ik ziek was. Dat was wel een relaxte griep toen.
Tot nu toe niet ingewikkeld? Nee gewoon wat namen onthoudenquote:Op maandag 6 mei 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed opletten het is razend ingewikkeld, ik kijk het ook graag als geheugen training, maar ik heb bijna altijd de GOT wiki erbij
Dat snap ik wel.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik kon een paar jaar geleden makkelijk 12 uur slapen.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik word ook vaak wel vroeg wakker maar kan me, als ik een schoon geweten heb en niet allerlei dringende zaken uitgesteld heb, prima nog eens omdraaien.
Van jezelf?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Oma's aan de Topquote:Op maandag 6 mei 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Nee, van mini-potje.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Van jezelf?
Als jij er 1 plaats maak ik ook een verse foto van mijzelf. Ook al heb ik net mijn haar gewassen die niet heel fris zit met de eerste gel beurt.
Kijk eens naar The O.A. Dat is ingewikkeldquote:Op maandag 6 mei 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan ik alleen nog als ik een tekort opgelopen heb. Maar 10 uurtjes lukt me wel. Meestal 7 uur of zo.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kon een paar jaar geleden makkelijk 12 uur slapen.Daar zou ik nu veel voor over hebben.
Dat laatste seizoen was inderdaad niet zo leuk meer. De rest was wel lekker hersenloos entertainment.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, fijne serie. Alleen het laatste seizoen of de laatste seizoenen zonder Eric Forman zijn niet echt leuk meer.
Ja, lekker Amerikaans tempo van grappen.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste seizoen was inderdaad niet zo leuk meer. De rest was wel lekker hersenloos entertainment.
Slaap ze Tilly !!quote:
Trusten.quote:
En Oma is de baas.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
We doen alles samen. Maar haar argumentatie kon ik goed begrijpen.quote:
Hoi.quote:
Ik ook wel, voor je het weet gaan foto's op internet een eigen leven leiden. Je kan een paar dingen doen om die kans te verkleinen maar uitsluiten niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
We doen alles samen. Maar haar argumentatie kon ik goed begrijpen.
Geen wonder dat er niemand reageerde toen ik : Hallo Jumbo zei....quote:
onzichtbaar in de supermarktquote:Op maandag 6 mei 2019 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Min, want je bent een paar kilo's kwijt.
Ikke nie weetquote:
Sacha. Ik kan niet dansen volgens mij. Maar wel met jouquote:
Dat kan je maar ook beter niet doen. Dan word je 's morgens wakker en dan plakt je laken aan je buik.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duh, maar hopen en dromen mag altijd.![]()
ga slapenquote:Op maandag 6 mei 2019 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan je maar ook beter niet doen. Dan word je 's morgens wakker en dan plakt je laken aan je buik.
Herken ik niet maar jij hebt er duidelijk ervaring mee?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan je maar ook beter niet doen. Dan word je 's morgens wakker en dan plakt je laken aan je buik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |