Ik mis Copycatquote:
Ja, ik heb 's winters ook wel eens 's ochtends de temperatuur zitten volgen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi is dat! Ik had zoiets vorig jaar winter, toen het een paar dagen zo heel erg koud was, toen zat ik constant in de gaten gehouden hoe laag de temperatuur kwam, gewoon voor de leuk terwijl ik kou haat.
Die is inderdaad alweer een tijdje weg, jammer hoor.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Groeten van Mario,hij wacht nog op een nieuw wachtwoord,en kan dan weer posten.
Jij weet dat ook gewoon allemaal nogquote:Op maandag 6 mei 2019 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik heb 's winters ook wel eens 's ochtends de temperatuur zitten volgen.In 2012 werd het -22,9 °C in Lelystad. De gevoelstemperaturen lagen toen onder de -25.
Daar heb ik ‘m gevondenquote:Op maandag 6 mei 2019 21:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Hallo Jumbo. Die Mr. Church staat niet op netnex, denk ik, ff van spot pakken?
Dat moet je vooral aan mij vragen met die anus problemen die ik vorige week had.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je wel zolang zitten? maar echt een fantastische serie
Tnx ! Til.quote:
Ik vind ze geen van beiden in het online woordenboek van Van Dalequote:Op maandag 6 mei 2019 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik eigenlijk ook al typen, maar de foute variant staat in de Van Dale.
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, de getallen heb ik even opgezocht hoor.
Groene boekjequote:Op maandag 6 mei 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van beiden in het online woordenboek van Van Dale
Ik heb versie 14 van de Grote Van Dale op de computer. Die verwijst bij gatver naar gadver. Gatver is wel rood in de woordenlijst, volgens mij betekent dat dat gatver niet zo geschreven moet worden. Bij gadver wordt als variant trouwens getver genoemd, dus die kunnen we wel gebruiken.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van beiden in het online woordenboek van Van Dale
Getverderrie bekt toch niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb versie 14 van de Grote Van Dale op de computer. Die verwijst bij gatver naar gadver. Gatver is wel rood in de woordenlijst, volgens mij betekent dat dat gatver niet zo geschreven moet worden. Bij gadver wordt als variant trouwens getver genoemd, dus die kunnen we wel gebruiken.
EEEUUUWWWLLLquote:Op maandag 6 mei 2019 22:12 schreef Recce het volgende:
[..]
AH, GADVERDAMME! komt toch iets beter over dan ew.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |