Ohhhhhhhhhhquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Groeten van Mario,hij wacht nog op een nieuw wachtwoord,en kan dan weer posten.
Wat dan? Naja laat maar Limburgs hoef ik niet te weten eigenlijkquote:Op maandag 6 mei 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Die nieuwe Ned serie ben ik mee begonnen, je moet wel limburgs kunnen verstaan geloof ik
Kan je wel zolang zitten? maar echt een fantastische seriequote:Op maandag 6 mei 2019 21:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is best wel een harde film maar ook erg mooi moet ik zeggen. En een Eddie Murphy die je nog nooit heb gezien.
[..]
Gaat dat over dat Starbucks moment zeker? Dat heb ik voorbij zien komen en daar ben ik nog lang niet.
[..]
Dat heb ik dus ook al die jaren gedacht. En daar heb ik eigenlijk ook geen spijt van aangezien ik nu alles achter elkaar kan kijken zonder dat ik moet wachten op een volgende aflevering.Ik had dit gewoon nog niet eerder een kans gegeven.
Maar ik ga weer verder kijken.
UnderkofferT netflixquote:Op maandag 6 mei 2019 21:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat dan? Naja laat maar Limburgs hoef ik niet te weten eigenlijk
Koop een hondenriem voor hem en sleur hem mee naar buiten dan.quote:
Ik zeg niksquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop een hondenriem voor hem en sleur hem mee naar buiten dan.
Zeg ik gelukkig niksquote:Op maandag 6 mei 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop een hondenriem voor hem en sleur hem mee naar buiten dan.
Wat knap! En ook meteen die nek weg.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kunnen ze ook fixen tegenweurdig![]()
[ afbeelding ]
Ik durf niet meerquote:
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN! JE BENT TOCH GEEN VISWIJF?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JIJ TIKT FUCKING OVERAL GATVERDAMME OP
GATVERDAMMEquote:Op maandag 6 mei 2019 21:50 schreef FANN het volgende:
Ik ga wel een bakkie koffie zetten misschien helpt dat....
Viswijfshamingquote:Op maandag 6 mei 2019 21:51 schreef Recce het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN! JE BENT TOCH GEEN VISWIJF?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |