Wie gaat-ie chanteren dan? Zit-ie nog in UTO?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Gerrit gaat emigreren nu als chantagemiddel inzetten
Dan maken we wel een uitzondering op de regel. Niet tegen Sas zeggen.quote:
Alle moeders en zijn familiequote:Op maandag 6 mei 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie gaat-ie chanteren dan? Zit-ie nog in UTO?
Op het plein......quote:
Heb ik al gefixt voor 'mquote:Op maandag 6 mei 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet-ie voor het slapen al die make-up verwijderen
Als ik 's ochtends veel aan m'n hoofd heb is dat vaak m'n eigen schuld.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik val meestal wel in slaap van vermoeidheid. Eigenlijk heb ik meer aan m'n hoofd 's ochtendsvroeg. Dat bewustzijn was geen geniaal plan van de schepper.
Nou niets verontrustends meestalquote:Op maandag 6 mei 2019 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat er niets in je hoofd om 's nachts? Dat lijkt me wel heel erg fijn inderdaad.
Die is door een rode zakdoek heen gekomen, zeggen wij hier dan....quote:
En iedere avond wordt-ie gewoon weer knetterstoned en heeft hij het gevoel dat het allemaal wel meevalt.quote:
Jaquote:Op maandag 6 mei 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En iedere avond wordt-ie gewoon weer knetterstoned en heeft hij het gevoel dat het allemaal wel meevalt.
Ik weet niet of je je (klein)kinderen zomaar op internet moet zetten. Misschien beter in DM? Ik wil 'm wel zienquote:Op maandag 6 mei 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Zal ik mijn kleinzoon introduceren hier?
Raymond Red.quote:
Jemig dat duurt 2 jaar denk ik, het is echt fantastischquote:Op maandag 6 mei 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
GOT staat te downloadenwat een ruggengraat weer
Mijn kinderen plaats ik niet, die zijn volwassen genoeg om dat zelf te doen. Maar die kleine en tevens eerste is niet te tracen, door niemand.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je (klein)kinderen zomaar op internet moet zetten. Misschien beter in DM? Ik wil 'm wel zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |