Dat !quote:Op maandag 6 mei 2019 22:52 schreef TillyB het volgende:
[..]als mario straks binnenkomt met Diggy Dex weten we genoeg
Dat heeft-ie vast uitgezet.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:51 schreef TillyB het volgende:
En als ie terug is heeft ie eerst nog 63383939 tagjes in het Hummietopic terug te kijkendruk druk druk!
Ja maar .. naja laat maar het hele bulderen viel mee idd uiteindelijkquote:Op maandag 6 mei 2019 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het uitgebreid over gehad. Uiteindelijk meende je dat je niet echt bulderde, maar dat trek ik nu in twijfel.
Nachtje van hoofd ruilen? Je zou je een hoedje schrikken van de rust denk ikquote:Op maandag 6 mei 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, de gebruikelijke angsten.Vermoeiend.
Ik ben er al weer geen paniekquote:Op maandag 6 mei 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, de gebruikelijke angsten.Vermoeiend.
Dan moet-ie voor het slapen al die make-up verwijderenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nachtje van hoofd ruilen? Je zou je een hoedje schrikken van de rust denk ik
Ja dan mag hij wel om 9 uur aanstalten maken, om naar bed te gaan.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet-ie voor het slapen al die make-up verwijderen
Gaat er niets in je hoofd om 's nachts? Dat lijkt me wel heel erg fijn inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nachtje van hoofd ruilen? Je zou je een hoedje schrikken van de rust denk ik
Ik moet altijd aan iets denken voor ik uiteindelijk in slaap val.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat er niets in je hoofd om 's nachts? Dat lijkt me wel heel erg fijn inderdaad.
Dat zou het me wel waard zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet-ie voor het slapen al die make-up verwijderen
Moet-ie wel eerst ouder dan 40 dagen zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Zal ik mijn kleinzoon introduceren hier?
Of in UTO gepost hebben.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet-ie wel eerst ouder dan 40 dagen zijn.
Dat is hij nog niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet-ie wel eerst ouder dan 40 dagen zijn.
quote:Op maandag 6 mei 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Zal ik mijn kleinzoon introduceren hier?
Ook dat niet.quote:
Hij laat daarmee alleen maar zien dat-ie nog instabieler is dan iedereen al dacht.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Gerrit gaat emigreren nu als chantagemiddel inzetten
Ik val meestal wel in slaap van vermoeidheid. Eigenlijk heb ik meer aan m'n hoofd 's ochtendsvroeg. Dat bewustzijn was geen geniaal plan van de schepper.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet ook altijd nog even de hele dag doornemen voordat ik kan slapen.
Te erg gewoonquote:Op maandag 6 mei 2019 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij laat daarmee alleen maar zien dat-ie nog instabieler is dan iedereen al dacht.
Misschien heeft-ie nog meer schulden, dat zou ook nog kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |