quote:Op maandag 6 mei 2019 22:16 schreef TillyB het volgende:
Zit gewoon met smart op mario te wachten who woulda thunk it
Dat was een zinnetje teveelquote:
Ineens een stuk toegankelijker.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat verlaagt de drempel voor Tilly om GoT te kijken wel een stuk, lijkt me.
En dan Soury die in het donker in de tuin naar binnen staat te kijken.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat verlaagt de drempel voor Tilly om GoT te kijken wel een stuk, lijkt me.
Dat geeft altijd een ontspannen sfeertje, Soury in je tuin.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan Soury die in het donker in de tuin naar binnen staat te kijken.
Ja, lach er maar om maar je schrikt je de pleuris als je haar opeens ziet staan als het begint te onweren.quote:
Aan het telenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Sinds we hier thuis aan het telen zijn hebben we rolluiken, dat scheelt een heleboel.
Ja, die zonnepaneeltjes moeten er snel uitkomen.quote:
Ja we kunnen beter andersom doen, ik ga wel in de tuinquote:Op maandag 6 mei 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om maar je schrikt je de pleuris als je haar opeens ziet staan als het begint te onweren.
Big business in huize Potquote:Op maandag 6 mei 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, die zonnepaneeltjes moeten er snel uitkomen.
Opeens een schaduw van Soury met snorharen te zien.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om maar je schrikt je de pleuris als je haar opeens ziet staan als het begint te onweren.
Omg hoe opquote:Op maandag 6 mei 2019 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Opeens een schaduw van Soury met snorharen te zien.
Lange shaduwquote:Op maandag 6 mei 2019 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat niet die kerel met die snor tussen zijn ogen.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Is dat niet die kerel met die snor tussen zijn ogen.
Die zag ik hier eerder voorbij komen.
Toch mooie tijd.quote:
Ik geloof niet.quote:
Ik zal er niet meer mee spotten.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kijk!! @:Recce hoor je het ook eens van een ander
Niks is zeker.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Leven is het mooie licht tussen twee zwarte gaten in.
Ik zal wel gecorrigeerd worden, maar daarmee ben ik opgevoed.
Dat heb ik weleens gedaan omdat ik iets verkeerd oppikte. Maar dat lag aan mijquote:Op maandag 6 mei 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er wordt vast op de TR-knop geramd as we speak.
Morgen wordt het weer licht.quote:
Slaap ze!quote:
Fijn dat je uit de diepste krochten van je tenen nog wat respect hebt weten te toverenquote:
Dat is een paradox. Als niks zeker is, is het zeker dat niks zeker is en is er dus wel iets zeker.quote:
Dat bulderen is nu ook beter te plaatsen.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fijn dat je uit de diepste krochten van je tenen nog wat respect hebt weten te toveren
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een paradox. Als niks zeker is, is het zeker dat niks zeker is en is er dus wel iets zeker.
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er wordt vast op de TR-knop geramd as we speak.
Slaap lekker.quote:
Ik hoop dat je er niet wakker van zult liggen.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een paradox. Als niks zeker is, is het zeker dat niks zeker is en is er dus wel iets zeker.
Want dat was voorheen nog heel vreemd?quote:Op maandag 6 mei 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat bulderen is nu ook beter te plaatsen.
Oh !quote:
Zo is dat gabquote:Op maandag 6 mei 2019 22:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoop dat we allemaal morgen weer lekker wakker kunnen worden, niets is zeker, behalve dat we doodgaan.
Maar er komt mooi weer aan.ooit.
Dat hoop ik ook niet. Vannacht had ik niet al te best geslapen.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er niet wakker van zult liggen.
quote:
Ik ben bezig met inloggen van Mario390 ben nu tot Mario490 met ww 123456, nog steeds niet geluktquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:51 schreef TillyB het volgende:
En als ie terug is heeft ie eerst nog 63383939 tagjes in het Hummietopic terug te kijkendruk druk druk!
Druk hoofd?quote:Op maandag 6 mei 2019 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet. Vannacht had ik niet al te best geslapen.
Ja, daar hebben we het uitgebreid over gehad. Uiteindelijk meende je dat je niet echt bulderde, maar dat trek ik nu in twijfel.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met inloggen van Mario390 ben nu tot Mario490 met ww 123456, nog steeds niet gelukt
Dat !quote:Op maandag 6 mei 2019 22:52 schreef TillyB het volgende:
[..]als mario straks binnenkomt met Diggy Dex weten we genoeg
Dat heeft-ie vast uitgezet.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:51 schreef TillyB het volgende:
En als ie terug is heeft ie eerst nog 63383939 tagjes in het Hummietopic terug te kijkendruk druk druk!
Ja maar .. naja laat maar het hele bulderen viel mee idd uiteindelijkquote:Op maandag 6 mei 2019 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het uitgebreid over gehad. Uiteindelijk meende je dat je niet echt bulderde, maar dat trek ik nu in twijfel.
Nachtje van hoofd ruilen? Je zou je een hoedje schrikken van de rust denk ikquote:Op maandag 6 mei 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, de gebruikelijke angsten.Vermoeiend.
Ik ben er al weer geen paniekquote:Op maandag 6 mei 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, de gebruikelijke angsten.Vermoeiend.
Dan moet-ie voor het slapen al die make-up verwijderenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nachtje van hoofd ruilen? Je zou je een hoedje schrikken van de rust denk ik
Ja dan mag hij wel om 9 uur aanstalten maken, om naar bed te gaan.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet-ie voor het slapen al die make-up verwijderen
Gaat er niets in je hoofd om 's nachts? Dat lijkt me wel heel erg fijn inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nachtje van hoofd ruilen? Je zou je een hoedje schrikken van de rust denk ik
Ik moet altijd aan iets denken voor ik uiteindelijk in slaap val.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat er niets in je hoofd om 's nachts? Dat lijkt me wel heel erg fijn inderdaad.
Dat zou het me wel waard zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet-ie voor het slapen al die make-up verwijderen
Moet-ie wel eerst ouder dan 40 dagen zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Zal ik mijn kleinzoon introduceren hier?
Of in UTO gepost hebben.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet-ie wel eerst ouder dan 40 dagen zijn.
Dat is hij nog niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet-ie wel eerst ouder dan 40 dagen zijn.
quote:Op maandag 6 mei 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Zal ik mijn kleinzoon introduceren hier?
Ook dat niet.quote:
Hij laat daarmee alleen maar zien dat-ie nog instabieler is dan iedereen al dacht.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Gerrit gaat emigreren nu als chantagemiddel inzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |