Wie gaat-ie chanteren dan? Zit-ie nog in UTO?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Gerrit gaat emigreren nu als chantagemiddel inzetten
Dan maken we wel een uitzondering op de regel. Niet tegen Sas zeggen.quote:
Alle moeders en zijn familiequote:Op maandag 6 mei 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie gaat-ie chanteren dan? Zit-ie nog in UTO?
Op het plein......quote:
Heb ik al gefixt voor 'mquote:Op maandag 6 mei 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet-ie voor het slapen al die make-up verwijderen
Als ik 's ochtends veel aan m'n hoofd heb is dat vaak m'n eigen schuld.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik val meestal wel in slaap van vermoeidheid. Eigenlijk heb ik meer aan m'n hoofd 's ochtendsvroeg. Dat bewustzijn was geen geniaal plan van de schepper.
Nou niets verontrustends meestalquote:Op maandag 6 mei 2019 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat er niets in je hoofd om 's nachts? Dat lijkt me wel heel erg fijn inderdaad.
Die is door een rode zakdoek heen gekomen, zeggen wij hier dan....quote:
En iedere avond wordt-ie gewoon weer knetterstoned en heeft hij het gevoel dat het allemaal wel meevalt.quote:
Jaquote:Op maandag 6 mei 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En iedere avond wordt-ie gewoon weer knetterstoned en heeft hij het gevoel dat het allemaal wel meevalt.
Ik weet niet of je je (klein)kinderen zomaar op internet moet zetten. Misschien beter in DM? Ik wil 'm wel zienquote:Op maandag 6 mei 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Zal ik mijn kleinzoon introduceren hier?
Raymond Red.quote:
Jemig dat duurt 2 jaar denk ik, het is echt fantastischquote:Op maandag 6 mei 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
GOT staat te downloadenwat een ruggengraat weer
Mijn kinderen plaats ik niet, die zijn volwassen genoeg om dat zelf te doen. Maar die kleine en tevens eerste is niet te tracen, door niemand.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je (klein)kinderen zomaar op internet moet zetten. Misschien beter in DM? Ik wil 'm wel zien
Killerbody, allebei.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Faya was bij de gevaarlijkste wegen met Shirma rouse was echt grappig
Ik zit in spanning te wachten.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn kinderen plaats ik niet, die zijn volwassen genoeg om dat zelf te doen. Maar die kleine en tevens eerste is niet te tracen, door niemand.
Ik moet alleen het laatste seizoen nog binnen zien te slurpen.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
Ik word bijna altijd te vroeg wakker en lig dan te malen. Eruit gaan heeft ook geen zin omdat ik daar dan nog te brak voor ben.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends veel aan m'n hoofd heb is dat vaak m'n eigen schuld.
Ben je nog op de weg om je medicijngebruik terug te brengen?
Ga je hem samen met Soury kijken?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
nouja eerste seizoen alleen eerst maarquote:Op maandag 6 mei 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jemig dat duurt 2 jaar denk ik, het is echt fantastisch
onderschat team bellingcat niet hieroquote:Op maandag 6 mei 2019 23:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn kinderen plaats ik niet, die zijn volwassen genoeg om dat zelf te doen. Maar die kleine en tevens eerste is niet te tracen, door niemand.
Ik heb een keer een marathon van die serie gekeken toen ik ziek was. Dat was wel een relaxte griep toen.quote:
Op de bank bij sacha.quote:
Dat blijft ook maar een eeuwiglange struggle zegquote:Op maandag 6 mei 2019 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word bijna altijd te vroeg wakker en lig dan te malen. Eruit gaan heeft ook geen zin omdat ik daar dan nog te brak voor ben.
Het terugbrengen van de medicatie staat even stil. Waarschijnlijk moet ik eerst uitvinden hoe ik met die angsten om moet gaan voordat ik verder kan minderen.
Goed opletten het is razend ingewikkeld, ik kijk het ook graag als geheugen training, maar ik heb bijna altijd de GOT wiki erbijquote:
INGEWIKKELD OOK NOG DJIEZUSquote:Op maandag 6 mei 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed opletten het is razend ingewikkeld, ik kijk het ook graag als geheugen training, maar ik heb bijna altijd de GOT wiki erbij
Ik word ook vaak wel vroeg wakker maar kan me, als ik een schoon geweten heb en niet allerlei dringende zaken uitgesteld heb, prima nog eens omdraaien.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word bijna altijd te vroeg wakker en lig dan te malen. Eruit gaan heeft ook geen zin omdat ik daar dan nog te brak voor ben.
Lastig lijkt me.quote:Het terugbrengen van de medicatie staat even stil. Waarschijnlijk moet ik eerst uitvinden hoe ik met die angsten om moet gaan voordat ik verder kan minderen.
Ja, behoorlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat blijft ook maar een eeuwiglange struggle zegzal je wel schijtziek van zijn inmiddels
Ik probeer haar ook al te overtuigen na 1 aflevering. Maar ik weet vaak al of iets goed is of niet na 5 minuten. En dit is gewoon goed idd. Dat ik er nu pas mee kom vind ik juist niet erg maar een goed iets. Waardoor ik gewoon 4 of 5 afleveringen op 1 avond kan gaan kijkenquote:Op maandag 6 mei 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jemig dat duurt 2 jaar denk ik, het is echt fantastisch
oma en ik zitten op één lijnquote:Op maandag 6 mei 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik krijg van Oma Potje geen toestemming om de foto te plaatsen.
Ja, fijne serie. Alleen het laatste seizoen of de laatste seizoenen zonder Eric Forman zijn niet echt leuk meer.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een keer een marathon van die serie gekeken toen ik ziek was. Dat was wel een relaxte griep toen.
Tot nu toe niet ingewikkeld? Nee gewoon wat namen onthoudenquote:Op maandag 6 mei 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed opletten het is razend ingewikkeld, ik kijk het ook graag als geheugen training, maar ik heb bijna altijd de GOT wiki erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |