Dat snap ik wel.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik krijg van Oma Potje geen toestemming om de foto te plaatsen.
Ik kon een paar jaar geleden makkelijk 12 uur slapen.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik word ook vaak wel vroeg wakker maar kan me, als ik een schoon geweten heb en niet allerlei dringende zaken uitgesteld heb, prima nog eens omdraaien.
Van jezelf?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Oma's aan de Topquote:Op maandag 6 mei 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Nee, van mini-potje.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Van jezelf?
Als jij er 1 plaats maak ik ook een verse foto van mijzelf. Ook al heb ik net mijn haar gewassen die niet heel fris zit met de eerste gel beurt.
Kijk eens naar The O.A. Dat is ingewikkeldquote:Op maandag 6 mei 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed opletten het is razend ingewikkeld, ik kijk het ook graag als geheugen training, maar ik heb bijna altijd de GOT wiki erbij
Kan ik alleen nog als ik een tekort opgelopen heb. Maar 10 uurtjes lukt me wel. Meestal 7 uur of zo.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kon een paar jaar geleden makkelijk 12 uur slapen.Daar zou ik nu veel voor over hebben.
Dat laatste seizoen was inderdaad niet zo leuk meer. De rest was wel lekker hersenloos entertainment.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, fijne serie. Alleen het laatste seizoen of de laatste seizoenen zonder Eric Forman zijn niet echt leuk meer.
Ja, lekker Amerikaans tempo van grappen.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste seizoen was inderdaad niet zo leuk meer. De rest was wel lekker hersenloos entertainment.
Slaap ze Tilly !!quote:
Trusten.quote:
En Oma is de baas.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
We doen alles samen. Maar haar argumentatie kon ik goed begrijpen.quote:
Hoi.quote:
Ik ook wel, voor je het weet gaan foto's op internet een eigen leven leiden. Je kan een paar dingen doen om die kans te verkleinen maar uitsluiten niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
We doen alles samen. Maar haar argumentatie kon ik goed begrijpen.
Geen wonder dat er niemand reageerde toen ik : Hallo Jumbo zei....quote:
onzichtbaar in de supermarktquote:Op maandag 6 mei 2019 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Min, want je bent een paar kilo's kwijt.
Ikke nie weetquote:
Sacha. Ik kan niet dansen volgens mij. Maar wel met jouquote:
Dat kan je maar ook beter niet doen. Dan word je 's morgens wakker en dan plakt je laken aan je buik.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duh, maar hopen en dromen mag altijd.![]()
ga slapenquote:Op maandag 6 mei 2019 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan je maar ook beter niet doen. Dan word je 's morgens wakker en dan plakt je laken aan je buik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |