quote:Op maandag 6 mei 2019 16:20 schreef McGrath het volgende:
Zal zaterdag even een fotootje maken die je in de OP kan doen.
Netjesquote:Op maandag 6 mei 2019 16:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoiets, alleen zit ik wat verder weg
[ [url=https://images.thestar.com/lw5YBslaPS0XnjXbZfVie8cdj9o=/1200x1016/smart/filters:cb(1556488428315)/https://www.thestar.com/c(...)villa.jpg]afbeelding[/url] ]
Lekker bezig ouwe lubbesquote:Op maandag 6 mei 2019 16:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoiets, alleen zit ik wat verder weg
[ [url=https://images.thestar.com/lw5YBslaPS0XnjXbZfVie8cdj9o=/1200x1016/smart/filters:cb(1556488428315)/https://www.thestar.com/c(...)villa.jpg]afbeelding[/url] ]
Ja is alleen wel wat jammer dat het de eerste van de 2 is, dus ook al winnen we met 2-0 ofzo, dan is het niks waard als we die 2e verneuken.quote:
Dat is wel spijtig ja. Derby toch?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja is alleen wel wat jammer dat het de eerste van de 2 is, dus ook al winnen we met 2-0 ofzo, dan is het niks waard als we die 2e verneuken.
We spelen een "derby" tegen West Bromquote:Op maandag 6 mei 2019 16:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is wel spijtig ja. Derby toch?
echt een dikke minpunt voor jouquote:Op maandag 6 mei 2019 16:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ohja wacht ik verwar jullie met Leeds
De nieuwe kan beter pijpen, dus je bent niet meer nodigquote:Op maandag 6 mei 2019 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn baas wil graag dat ik voor hem kom werken als ik terug ben van mijn reis en als ik voor hem wilde werken moest ik beloven dat ik terug zou komen na mijn reis, maar nu is hij me van alle communicatiemiddelen aan het verwijderen. Eh? Moet ik hem laten weten dat ik terug ben als ik terug ben (hij weet exact wanneer ik terug ben) of moet het contact vanuit het bedrijf komen? Het voelt echt alsof ze van me af proberen te komen, maar waarom zeg je dan duizend keer dat je drie jaar zo fijn met iemand gewerkt hebt en haar graag fulltime in dienst hebt.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij is is zeer overtuigd hetero en walgt van homo's.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
De nieuwe kan beter pijpen, dus je bent niet meer nodig
Ik zal jou eens een klein 16-jarige puppy gevenquote:Op maandag 6 mei 2019 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
Het is zo grappig dat op FOK! nooit iemand opgroeit en het altijd maar over seks blijft gaan. Voor altijd mijn kleine 16-jarige puppies.
geen probleemquote:Op maandag 6 mei 2019 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
Het is zo grappig dat op FOK! nooit iemand opgroeit en het altijd maar over seks blijft gaan. Voor altijd mijn kleine 16-jarige puppies.
ben je nu ook al een pooier?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een klein 16-jarige puppy geven
Behalve ik want ik ben volwassen.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
Als je terug bent bel je hem op, althans als je ook echt die baan wil.quote:
Je bent gewoon gestoordquote:Op maandag 6 mei 2019 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
Lmao ik voel echt alweer stress door m'n hele lichaam als ik aan Nederland denk.
Gelukkig mag er hier geblowd worden, knap je van op.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
Lmao ik voel echt alweer stress door m'n hele lichaam als ik aan Nederland denk.
Wil ik niet, want hij is al drie jaar extreem laks met loon uitbetalen (heb een keer twee jaar moeten wachten) en ik voel me door streken als communicatie afbreken echt niet meer welkom. Het is meer dat ik bang ben dat ik als ik al maanden een andere baan heb een berichtje krijg van "hey kom je nog want beloofd is beloofd"quote:Op maandag 6 mei 2019 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je terug bent bel je hem op, althans als je ook echt die baan wil.
Zo waar, ik mis het wel af en toequote:Op maandag 6 mei 2019 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig mag er hier geblowd worden, knap je van op.
junkiequote:Op maandag 6 mei 2019 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo waar, ik mis het wel af en toe. Zeker toen ik m'n fix kreeg in het Amazonewoud, godver, wat een realisatiemomentje hoe geweldig wiet is.
Nou enquote:Op maandag 6 mei 2019 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn baas wil graag dat ik voor hem kom werken als ik terug ben van mijn reis en als ik voor hem wilde werken moest ik beloven dat ik terug zou komen na mijn reis, maar nu is hij me van alle communicatiemiddelen aan het verwijderen. Eh? Moet ik hem laten weten dat ik terug ben als ik terug ben (hij weet exact wanneer ik terug ben) of moet het contact vanuit het bedrijf komen? Het voelt echt alsof ze van me af proberen te komen, maar waarom zeg je dan duizend keer dat je drie jaar zo fijn met iemand gewerkt hebt en haar graag fulltime in dienst hebt.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
2 jaar wachten op loonquote:Op maandag 6 mei 2019 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil ik niet, want hij is al drie jaar extreem laks met loon uitbetalen (heb een keer twee jaar moeten wachten) en ik voel me door streken als communicatie afbreken echt niet meer welkom. Het is meer dat ik bang ben dat ik als ik al maanden een andere baan heb een berichtje krijg van "hey kom je nog want beloofd is beloofd"
Maar waarom is het dan een punt dat hij je overal verwijdert? Gewoon lekker dood laten bloeden als je geen loon meer tegoed hebt. En ghosten als hij na je reis wel probeert contact op te nemen en 2 jaar later pas reageren.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil ik niet, want hij is al drie jaar extreem laks met loon uitbetalen (heb een keer twee jaar moeten wachten) en ik voel me door streken als communicatie afbreken echt niet meer welkom. Het is meer dat ik bang ben dat ik als ik al maanden een andere baan heb een berichtje krijg van "hey kom je nog want beloofd is beloofd"
Ja daarom dus, dat heb ik wel.quote:
Eis je geld en dan is het klaar domboquote:Op maandag 6 mei 2019 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja daarom dus, dat heb ik wel.
En ook omdat hij het straks weer zo weet te draaien dat ik het allemaal gedaan heb en beloftes verbroken heb als ik al een halfjaar een nieuwe baan heb als hij eens contact opneemt. Maar ik weet dat ik daar niks om zou moeten geven. Het enige wat me nu echt blijvend verbind is dat ik nog meer dan 1000 euro moet krijgen. Dat wil ik niet zomaar laten schieten.
Hoe is geld eisen niet het moeilijke gedeeltequote:
Met bedeloogjes kijken of hij geld geeftquote:Op maandag 6 mei 2019 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe is geld eisen niet het moeilijke gedeelte? Want denk je dat ik al drie jaar aan het doen ben?
Dat zal werken ja. De enige keer dat het geld er ineens was, was toen hij er via via achterkwam dat ik plannen maakte om naar het juridisch loket te gaan om advies in te winnen over de situatie. Op een of andere manier maakte zijn hoofd daarvan dat ik een aanklacht in zou gaan dienen en hij praatte alleen maar over de reputatie van zijn bedrijf en "maar we zijn nu weer oké toch? Dit gaat nooit meer gebeuren."quote:Op maandag 6 mei 2019 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met bedeloogjes kijken of hij geld geeft
Dat bedoel ik, je hebt enkel puppie ogen opgezet en gebedeld, als je nou daadwerkelijk die aanklacht had ingediend had je je geld gehad.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zal werken ja. De enige keer dat het geld er ineens was, was toen hij er via via achterkwam dat ik plannen maakte om naar het juridisch loket te gaan om advies in te winnen over de situatie. Op een of andere manier maakte zijn hoofd daarvan dat ik een aanklacht in zou gaan dienen en hij praatte alleen maar over de reputatie van zijn bedrijf en "maar we zijn nu weer oké toch? Dit gaat nooit meer gebeuren."
Een maand later gebeurde hetzelfde hahahahaha dood me. Ik wil gewoon m'n geld en daarna niks meer, maar ik zie echt even niet meer hoe. Als ik weer iets doe wat ook maar een klein beetje het woord juridisch bevat komt er knallende ruzie waar ik absoluut geen zin in heb of zal ik mijn geld nooit meer zien. Op mails wordt niet gereageerd en bellen kan ik vanuit hier niet. Zucht.
En zat ik nu nog steeds op school. Het zit niet altijd zo makkelijk in elkaar.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je hebt enkel puppie ogen opgezet en gebedeld, als je nou daadwerkelijk die aanklacht had ingediend had je je geld gehad.
Je hebt gewoon recht op je geld. Tenzij je zwart werkt natuurlijk. Maar dan moet je ook niet zeiken over laat loon krijgen. Die werkgever profiteert nu van je gebrek aan ruggengraat.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En zat ik nu nog steeds op school. Het zit niet altijd zo makkelijk in elkaar.
Het is niet zwart. Het was in de afgelopen drie jaar zeg maar afwisselend stage, bijbaan, stage, etc., waardoor ik nooit in full bitchmodus kon gaan. Ja, ik kon er voor kiezen om dat te doen, maar een paar maanden thuiszitten om vervolgens een nieuwe stage te zoeken en lekker studievertraging op te lopen is in mijn straatje gewoon niet echt een optie. Het zit dus iets complexer in elkaar dan "je bent te lief voor hem". Het gedeelte waar ik dit niet voor hem doe, zeg maarquote:Op maandag 6 mei 2019 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon recht op je geld. Tenzij je zwart werkt natuurlijk. Maar dan moet je ook niet zeiken over laat loon krijgen. Die werkgever profiteert nu van je gebrek aan ruggengraat.
Het was allang bekend dat ik elke vorm van ruggengraat misquote:Op maandag 6 mei 2019 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vraag me trouwens af wie er gebrek heeft aan ruggengraat als je in DM je eigen posts gaat toelichten maar goed.
Koekoekquote:Op maandag 6 mei 2019 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vraag me trouwens af wie er gebrek heeft aan ruggengraat als je in DM je eigen posts gaat toelichten maar goed.
Omg yesquote:Op maandag 6 mei 2019 18:06 schreef Rozevla het volgende:
Binnen 10 jaar vele miljoenen planten en dieren dood.
Ook de mens zal snel volgen !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
vond ik ookquote:Op maandag 6 mei 2019 18:08 schreef scrupuleus het volgende:
Wel smooth naatje om zo in haar broekje te komen
Deze post is super grappig omdat het stoeien met zowel mijn baas als vriend inhoudt dat ze me beiden negeren. Mijn leven in Nederland is echt fantastisch.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:08 schreef scrupuleus het volgende:
Jammer dat ze nog aan het stoeien is met haar baas.
ghehequote:Op maandag 6 mei 2019 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze post is super grappig omdat het stoeien met zowel mijn baas als vriend inhoudt dat ze me beiden negeren. Mijn leven in Nederland is echt fantastisch.
LOG UIT DAN GODVERDOMME!!!!!quote:Op maandag 6 mei 2019 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze post is super grappig omdat het stoeien met zowel mijn baas als vriend inhoudt dat ze me beiden negeren. Mijn leven in Nederland is echt fantastisch.
Je kan er dus op zijn vroegst in Nederland pas echt werk van maken eigenlijk. En ik zou dan wel gewoon direct naar het juridisch loket gaat. Gewoon zijn nr. blokkeren verder (hij zal zo te lezen toch alleen maar bellen/appen om ruzie te maken) en enkel per e-mail communiceren. Uiteindelijk moet hij toch over de brug komen.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zal werken ja. De enige keer dat het geld er ineens was, was toen hij er via via achterkwam dat ik plannen maakte om naar het juridisch loket te gaan om advies in te winnen over de situatie. Op een of andere manier maakte zijn hoofd daarvan dat ik een aanklacht in zou gaan dienen en hij praatte alleen maar over de reputatie van zijn bedrijf en "maar we zijn nu weer oké toch? Dit gaat nooit meer gebeuren."
Een maand later gebeurde hetzelfde hahahahaha dood me. Ik wil gewoon m'n geld en daarna niks meer, maar ik zie echt even niet meer hoe. Als ik weer iets doe wat ook maar een klein beetje het woord juridisch bevat komt er knallende ruzie waar ik absoluut geen zin in heb of zal ik mijn geld nooit meer zien. Op mails wordt niet gereageerd en bellen kan ik vanuit hier niet. Zucht.
Heyquote:Op maandag 6 mei 2019 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het onhandige hier is dat het moment dat ik naar het buitenland vertrok en hij me niets meer kon maken qua stage elkaar overlappen, dus ik zal inderdaad moeten wachten tot ik thuis ben. Ik denk dat ik het dan nog ga proberen met één mailtje, gewoon als allerlaatste poging om vriendschappelijk uit elkaar te gaan (als dat een ding is met banen) en anders wordt het inderdaad wat jij zegt.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Je kan er dus op zijn vroegst in Nederland pas echt werk van maken eigenlijk. En ik zou dan wel gewoon direct naar het juridisch loket gaat. Gewoon zijn nr. blokkeren verder (hij zal zo te lezen toch alleen maar bellen/appen om ruzie te maken) en enkel per e-mail communiceren. Uiteindelijk moet hij toch over de brug komen.
Je kan dus wel degelijk full bitch gaan, omdat je zo hard in je recht staat nu en op loon na definitief van hem af bent.
Lukt jou nietquote:Op maandag 6 mei 2019 18:20 schreef scrupuleus het volgende:
Wel handig trouwens om een vriend te hebben die je negeert.
Laat ik ook maar eens een relatie beginnen.
Het maakt 4 maanden vertrekken voor een reis wel wat makkelijker moet ik zeggen.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:20 schreef scrupuleus het volgende:
echt heh, ik snap niet dat je als gast een schone dame kan negeren...quote:Op maandag 6 mei 2019 18:20 schreef scrupuleus het volgende:
Geen idee hoe schoon ze is, ze lijkt mij best wel dirty.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echt heh, ik snap niet dat je als gast een schone dame kan negeren...
hmmquote:Op maandag 6 mei 2019 18:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen idee hoe schoon ze is, ze lijkt mij best wel dirty.
Doe niet zo stoerquote:Op maandag 6 mei 2019 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het maakt 4 maanden vertrekken voor een reis wel wat makkelijker moet ik zeggen.
Wat exact is er stoer aan je relatie wellicht niet kunnen/willen verlaten als deze goed geweest zou zijnquote:
Je hart doet pijn en je gedraagt je hier als een infantiel, ga gewoon janken joh.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat exact is er stoer aan je relatie wellicht niet kunnen/willen verlaten als deze goed geweest zou zijn?
Agossie lieverd. Ik weet zeker dat er ook iemand voor jou is.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hart doet pijn en je gedraagt je hier als een infantiel, ga gewoon janken joh.
Waar dan?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Agossie lieverd. Ik weet zeker dat er ook iemand voor jou is.
Het maakt niet uit hoe en wat ze doet ze blijft dequote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef UitStraling het volgende:
_!
https://www.telegraaf.nl/(...)opvallende-uiterlijk
Nu zijn we weer helemaal op de hoogte.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef UitStraling het volgende:
_!
https://www.telegraaf.nl/(...)opvallende-uiterlijk
Met dank aan Zlatan.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe en wat ze doet ze blijft de
Weet je het zeker?quote:Op maandag 6 mei 2019 19:41 schreef Vanillekwark het volgende:
KLB / [KLB SC] Hallo hoe gaat het hier?
hier verder
Niet zo rustig. Haags stond er alleen voor dus het liep weer ouderwets uit de handquote:Op maandag 6 mei 2019 19:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rustig aan he, en hoe was het hier
Zie je vaak bij oude mensenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rustig aan he, en hoe was het hier
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je gespannen voor de wedstrijd van City
Haha kapot matig die gasten, het is Arsenal nietquote:Op maandag 6 mei 2019 19:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Brighton & Hove Albion gaat 't doen in de 97e minuut
Ohja shit.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha kapot matig die gasten, het is Arsenal niet![]()
![]()
Ja, dat maakt vijf.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Arsenal de EL wint, mogen er dan ook nog eens 4 Engelse ploegen de CL in?
Chelseaquote:Op maandag 6 mei 2019 19:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ohja shit.
Niemand lijkt die top 4 te willen halen he![]()
ik gun je vrij weinig maar God wat hoop ik dat Liverpool kampioen wordtquote:
Je bent een goede vriendquote:Op maandag 6 mei 2019 20:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik gun je vrij weinig maar God wat hoop ik dat Liverpool kampioen wordt
Als zowel de CL winnnaar als de EL winnaar buiten de top vier vallen, dan vervalt de vierde plek.quote:
Ah okay duidelijkquote:Op maandag 6 mei 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als zowel de CL winnnaar als de EL winnaar buiten de top vier vallen, dan vervalt de vierde plek.
Doelsaldo is 8, zelfs als we de laatste weten te winnen en zij een pak smeer krijgen maakt het geen reet meer uit. Triest hoor, uit de laatste vier wedstrijden een puntje pakken.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja die wel.
Zou me kapot lachen als Spurs hun laatste wedstrijd ook verliest.
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doelsaldo is 8, zelfs als we de laatste weten te winnen en zij een pak smeer krijgen maakt het geen reet meer uit. Triest hoor, uit de laatste vier wedstrijden een puntje pakken.![]()
![]()
Ik bewonder je voortdurende optimismequote:Op maandag 6 mei 2019 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Als ik geloof kan houden dat LFC 4-0 wint van Barcelona zonder Salah en Firmino, dan kan jij geloof houden dat Arsenal de top 4 haalt.
hattrick Mane en een pegel van Xherdan Shaqiriquote:Op maandag 6 mei 2019 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik bewonder je voortdurende optimisme
Ok dan knalt Messi de 3-quote:Op maandag 6 mei 2019 20:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hattrick Mane en een pegel van Xherdan Shaqiri
Wegkijkers, vreselijke types.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik bewonder je voortdurende optimisme
Ik heb ook veel liever Liverpool in de finale maar ik heb de hoop echt opgegeven.quote:
Jij zoekt problemenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok dan knalt Messi de 3-
4-1 en 4-2 tegen de touwen.
Het is niet wat je graag wil, maar wat realistisch is.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook veel liever Liverpool in de finale maar ik heb de hoop echt opgegeven.
Zie eigenlijk niet in wat daar mis mee isquote:Op maandag 6 mei 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
In een afgelegen bos met een groep volwassenen op de vuist gaan
En ik gun Arsenal de EL.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is niet wat je graag wil, maar wat realistisch is.
Ja sfeer kunnen ze daar wel maken, hopelijk schakelen ze Chelsea uit donderdag.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik gun Arsenal de EL.
Heb je trouwens die sfeervideo gezien van Eintracht Frankfurt?
Goh, je verwacht het niet hequote:Op maandag 6 mei 2019 20:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie eigenlijk niet in wat daar mis mee is
Rt.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja sfeer kunnen ze daar wel maken, hopelijk schakelen ze Chelsea uit donderdag.
Eintracht is sowieso een mooie club.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik gun Arsenal de EL.
Heb je trouwens die sfeervideo gezien van Eintracht Frankfurt?
Gaaf hequote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
In een afgelegen bos met een groep volwassenen op de vuist gaan
Op dat soort momenten mis je een ww2 blindgänger in het middenquote:
Ben geen vechtersbaasquote:Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat ik jou daar wel tussen zie staan met je doorgesnoven kop
Gezinnen blijven meestal gewoon thuis hequote:Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Myrr het volgende:
Hooligans sowieso.
Zijn mensen met gezinnen ook. Je zou er maar aan vast zitten.
Laat ze lekker hun stoom afblazen johquote:Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Myrr het volgende:
Hooligans sowieso.
Zijn mensen met gezinnen ook. Je zou er maar aan vast zitten.
Zit liever stoer te doen op een internetforumquote:Op maandag 6 mei 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar met de juiste middelen denk je dat vast
Ja en dan komt papa lekker met een kapotte neus en zwart oog thuis.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gezinnen blijven meestal gewoon thuis he
Oh dat heb je al bereiktquote:Op maandag 6 mei 2019 20:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit liever stoer te doen op een internetforum
Dat is ook alweer een tijdje geledenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit liever stoer te doen op een internetforum
Ja en die wijven helemaal nat natuurlijk van zo'n ruige man die heeft lopen stoeien met zijn boksbeugelquote:Op maandag 6 mei 2019 20:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja en dan komt papa lekker met een kapotte neus en zwart ook thuis.
Zou echt single mommy life.
Bij mijn vorig werkgever was mijn regiomanager iemand van de harde kern. Die ging soms in het weekend compleet los. Wat een kerel was dat joh.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja en dan komt papa lekker met een kapotte neus en zwart ook thuis.
Zou echt single mommy life.
Ja prima toch niks mis meequote:Op maandag 6 mei 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mijn vorig werkgever was mijn regiomanager iemand van de harde kern. Die ging soms in het weekend compleet los. Wat een kerel was dat joh.
Heb hier nog geen ban mee gehadquote:Op maandag 6 mei 2019 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is ook alweer een tijdje geleden
stand your ground and fightquote:Op maandag 6 mei 2019 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doordeweeks strak in het pak maar in het weekend helemaal koekoek.
In onze gedachten zal hij altijd bij ons blijvenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie eigenlijk niet in wat daar mis mee is
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laat ze lekker hun stoom afblazen joh
Its a lifestyle weet je
quote:
quote:
Ja wat moet je nou johquote:
Neem daar eens een voorbeeld aanquote:Op maandag 6 mei 2019 20:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die is al een tijdje niet meer online geweest
Tufkam
Maar ik heet helemaal geen Myrr.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hou het maar gewoon bij myrr, staat je fantastisch
Ik mocht keukenkampioen niet eens dus ik geef je weinig kans met koningkankerquote:
Zegt me niks, hoe lang zit je hier al?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:30 schreef Myrr het volgende:
Wil weer op Phan maar weet ww en ww van e-mail niet meer.
Hoezo dat dan niet, slaat nergens opquote:Op maandag 6 mei 2019 20:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik mocht keukenkampioen niet eens dus ik geef je weinig kans met koningkanker
Reknak dan.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik mocht keukenkampioen niet eens dus ik geef je weinig kans met koningkanker
@vanillekwarkquote:
Jaartje of 14, 15.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zegt me niks, hoe lang zit je hier al?
Vieze vuile bitch ben jij zeg.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:vanillekwark
Vind dit echt niet grappig man...
Nee joh Srs?quote:
@vanillekwarkquote:
Verging jij maar eensquote:
Leip hoorquote:Op maandag 6 mei 2019 20:39 schreef Myrr het volgende:
Weet nog wel deadprez die vertelde dat als ie dan al een paar dagen wakker was van de pep hij allemaal auras zag om snoeren heen en tegen vrienden praatte die drie dagen geleden al weg waren gegaan.
Hoe lang blijf jij wakker?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Leip hoor
Heb k soms na een nacht al, hoor je mensen praten of een radio aanstaan
Langste was 2 nachtenquote:
Koekoekjes bedoel jequote:Op maandag 6 mei 2019 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doordeweeks strak in het pak maar in het weekend helemaal koekoek.
Okquote:
Neequote:Op maandag 6 mei 2019 20:21 schreef Solotovski het volgende:
Mensen denken vaak dat ik hooligan ben vanwege m'n kleding
Maar ik dig die stylo gewoon vet hard jongeee
Etenquote:
Jesus. Wat zul je eruit hebben gezien haha.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Langste was 2 nachten
En keer lowlands van donderdag tm maandag met 1 keer een dutje van 3 uur
Nee maar dat doe ik toch al nietquote:Op maandag 6 mei 2019 21:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jesus. Wat zul je eruit hebben gezien haha.
2 nachten valt mee.
Wtfquote:Op maandag 6 mei 2019 21:05 schreef Flamarande het volgende:
Wij gingen weleens op vrijdag doorhalen en op zaterdagavond zwientje tik helemaal para door het donker in het bos met de auto
Stuur eens een lekker foto van jezelf danquote:Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef Myrr het volgende:
Ben als ik überhaupt iets doe, na 8 uur padje al klaar ermee.
Zwientje tik?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:05 schreef Flamarande het volgende:
Wij gingen weleens op vrijdag doorhalen en op zaterdagavond zwientje tik helemaal para door het donker in het bos met de auto
Neequote:Op maandag 6 mei 2019 20:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Koekoekjes bedoel je
[..]
Ok
[..]
Nee
[..]
Eten
Je kent zwientje tik niet omg daar zijn alle Harderwijkers mee opgegroeidquote:Op maandag 6 mei 2019 21:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zwientje tik?
Wij liepen wel eens kneiterwaus door 't bos heen, liepen we langs grote groep van die zwienen joh
Dachten ja is hallucinatie, maar was gewoon echt zo
Scheet echt peuken haha
Bedankt voor de uitleg jaquote:Op maandag 6 mei 2019 21:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je kent zwientje tik niet omg daar zijn alle Harderwijkers mee opgegroeid
of je laat die beesten ff lekker met rustquote:Op maandag 6 mei 2019 21:11 schreef Flamarande het volgende:
Oke, je wacht tot het schemert. Dan stap je met minimaal 4 man in een auto (moet wel vierdeurs) je rijdt stapvoets door het bos bij Staverden. Zodra je een slapend varken langs het pad zie stop je de wagen en dim je het licht. Om beurten moet iemand snel uitstappen en het varken omduwen. Die wordt dan boos omdat je hem wakker maakt dus moet je ankersnel terugrennen naar de auto en op tijd je deur dicht gooien.
Ja jonge wist ik toch nietquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:11 schreef Flamarande het volgende:
Oke, je wacht tot het schemert. Dan stap je met minimaal 4 man in een auto (moet wel vierdeurs) je rijdt stapvoets door het bos bij Staverden. Zodra je een slapend varken langs het pad zie stop je de wagen en dim je het licht. Om beurten moet iemand snel uitstappen en het varken omduwen. Die wordt dan boos omdat je hem wakker maakt dus moet je ankersnel terugrennen naar de auto en op tijd je deur dicht gooien.
Echt hequote:Op maandag 6 mei 2019 21:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
of je laat die beesten ff lekker met rust
Ja was nog jongquote:Op maandag 6 mei 2019 21:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
of je laat die beesten ff lekker met rust
O ooooooh ja nee dan maakt het niet uit wil je zeggenquote:
Alsof jij geen domme dingen hebt gedaanquote:Op maandag 6 mei 2019 21:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
O ooooooh ja nee dan maakt het niet uit wil je zeggen
Heb je ffquote:Op maandag 6 mei 2019 21:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Alsof jij geen domme dingen hebt gedaan
0-0 nog.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hey meid ben jij ook pro-leicester?
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik ga kapot hier, die redding van Schmeichel
Leuk talent die Foden hequote:Op maandag 6 mei 2019 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik ga kapot hier, die redding van Schmeichel
Misgunnerquote:Op maandag 6 mei 2019 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja leuk hoop dat ie 12 own goals maakt
Ja snap m ben noel nietquote:Op maandag 6 mei 2019 21:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha dat is wat ik zeg als een arsenal-speler weer eens naast schiet
snap je
scherpe jongen ben jequote:Op maandag 6 mei 2019 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had zelfs al bedacht dat je daarop in zou haken
Zullen wij dit samen doen?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:11 schreef Flamarande het volgende:
Met flama als zwien?quote:
Klopt, maar toen had hij geen selectie vol met gebrekenquote:Op maandag 6 mei 2019 21:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Naja, met Emery haal je wel iemand in huis die gewend is dat ding te winnen
Ik geloof in julliequote:Op maandag 6 mei 2019 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt, maar toen had hij geen selectie vol met gebreken
Weet je tenminste dat het daar niet aan ligtquote:Op maandag 6 mei 2019 22:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Op advies van onze prof een de 18-jaar van Coal Ila ingeschonken
Ik durf alleen te hopenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Denk stiekem dat Liverpool geluk gaat hebben vanavond
Ja dat Leisjester is debielquote:Op maandag 6 mei 2019 22:08 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die Leicester verkeerd uitspreken
Lijtjesterquote:Op maandag 6 mei 2019 22:08 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die Leicester verkeerd uitspreken
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga kapot, er is niet genoeg alcohol in de wereld
Haha ja en misschien wil Jessica Alba me wel pijpen in ruil voor mijn sjaaltje van Sevillaquote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Misschien wil Pep hem wel ruilen tegen Iwobi
Leeft die nog.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha ja en misschien wil Jessica Alba me wel pijpen in ruil voor mijn sjaaltje van Sevilla
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha ja en misschien wil Jessica Alba me wel pijpen in ruil voor mijn sjaaltje van Sevilla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |