Zie je vaak bij oude mensenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rustig aan he, en hoe was het hier
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je gespannen voor de wedstrijd van City
Haha kapot matig die gasten, het is Arsenal nietquote:Op maandag 6 mei 2019 19:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Brighton & Hove Albion gaat 't doen in de 97e minuut
Ohja shit.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha kapot matig die gasten, het is Arsenal niet![]()
![]()
Ja, dat maakt vijf.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Arsenal de EL wint, mogen er dan ook nog eens 4 Engelse ploegen de CL in?
Chelseaquote:Op maandag 6 mei 2019 19:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ohja shit.
Niemand lijkt die top 4 te willen halen he![]()
ik gun je vrij weinig maar God wat hoop ik dat Liverpool kampioen wordtquote:
Je bent een goede vriendquote:Op maandag 6 mei 2019 20:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik gun je vrij weinig maar God wat hoop ik dat Liverpool kampioen wordt
Als zowel de CL winnnaar als de EL winnaar buiten de top vier vallen, dan vervalt de vierde plek.quote:
Ah okay duidelijkquote:Op maandag 6 mei 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als zowel de CL winnnaar als de EL winnaar buiten de top vier vallen, dan vervalt de vierde plek.
Doelsaldo is 8, zelfs als we de laatste weten te winnen en zij een pak smeer krijgen maakt het geen reet meer uit. Triest hoor, uit de laatste vier wedstrijden een puntje pakken.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja die wel.
Zou me kapot lachen als Spurs hun laatste wedstrijd ook verliest.
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doelsaldo is 8, zelfs als we de laatste weten te winnen en zij een pak smeer krijgen maakt het geen reet meer uit. Triest hoor, uit de laatste vier wedstrijden een puntje pakken.![]()
![]()
Ik bewonder je voortdurende optimismequote:Op maandag 6 mei 2019 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Als ik geloof kan houden dat LFC 4-0 wint van Barcelona zonder Salah en Firmino, dan kan jij geloof houden dat Arsenal de top 4 haalt.
hattrick Mane en een pegel van Xherdan Shaqiriquote:Op maandag 6 mei 2019 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik bewonder je voortdurende optimisme
Ok dan knalt Messi de 3-quote:Op maandag 6 mei 2019 20:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hattrick Mane en een pegel van Xherdan Shaqiri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |