Ik bewonder je voortdurende optimismequote:Op maandag 6 mei 2019 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Als ik geloof kan houden dat LFC 4-0 wint van Barcelona zonder Salah en Firmino, dan kan jij geloof houden dat Arsenal de top 4 haalt.
hattrick Mane en een pegel van Xherdan Shaqiriquote:Op maandag 6 mei 2019 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik bewonder je voortdurende optimisme
Ok dan knalt Messi de 3-quote:Op maandag 6 mei 2019 20:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hattrick Mane en een pegel van Xherdan Shaqiri
Wegkijkers, vreselijke types.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik bewonder je voortdurende optimisme
Ik heb ook veel liever Liverpool in de finale maar ik heb de hoop echt opgegeven.quote:
Jij zoekt problemenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok dan knalt Messi de 3-
4-1 en 4-2 tegen de touwen.
Het is niet wat je graag wil, maar wat realistisch is.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook veel liever Liverpool in de finale maar ik heb de hoop echt opgegeven.
Zie eigenlijk niet in wat daar mis mee isquote:Op maandag 6 mei 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
In een afgelegen bos met een groep volwassenen op de vuist gaan
En ik gun Arsenal de EL.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is niet wat je graag wil, maar wat realistisch is.
Ja sfeer kunnen ze daar wel maken, hopelijk schakelen ze Chelsea uit donderdag.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik gun Arsenal de EL.
Heb je trouwens die sfeervideo gezien van Eintracht Frankfurt?
Goh, je verwacht het niet hequote:Op maandag 6 mei 2019 20:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie eigenlijk niet in wat daar mis mee is
Rt.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja sfeer kunnen ze daar wel maken, hopelijk schakelen ze Chelsea uit donderdag.
Eintracht is sowieso een mooie club.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik gun Arsenal de EL.
Heb je trouwens die sfeervideo gezien van Eintracht Frankfurt?
Gaaf hequote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
In een afgelegen bos met een groep volwassenen op de vuist gaan
Op dat soort momenten mis je een ww2 blindgänger in het middenquote:
Ben geen vechtersbaasquote:Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat ik jou daar wel tussen zie staan met je doorgesnoven kop
Gezinnen blijven meestal gewoon thuis hequote:Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Myrr het volgende:
Hooligans sowieso.
Zijn mensen met gezinnen ook. Je zou er maar aan vast zitten.
Laat ze lekker hun stoom afblazen johquote:Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Myrr het volgende:
Hooligans sowieso.
Zijn mensen met gezinnen ook. Je zou er maar aan vast zitten.
Zit liever stoer te doen op een internetforumquote:Op maandag 6 mei 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar met de juiste middelen denk je dat vast
Ja en dan komt papa lekker met een kapotte neus en zwart oog thuis.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gezinnen blijven meestal gewoon thuis he
Oh dat heb je al bereiktquote:Op maandag 6 mei 2019 20:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit liever stoer te doen op een internetforum
Dat is ook alweer een tijdje geledenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit liever stoer te doen op een internetforum
Ja en die wijven helemaal nat natuurlijk van zo'n ruige man die heeft lopen stoeien met zijn boksbeugelquote:Op maandag 6 mei 2019 20:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja en dan komt papa lekker met een kapotte neus en zwart ook thuis.
Zou echt single mommy life.
Bij mijn vorig werkgever was mijn regiomanager iemand van de harde kern. Die ging soms in het weekend compleet los. Wat een kerel was dat joh.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja en dan komt papa lekker met een kapotte neus en zwart ook thuis.
Zou echt single mommy life.
Ja prima toch niks mis meequote:Op maandag 6 mei 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mijn vorig werkgever was mijn regiomanager iemand van de harde kern. Die ging soms in het weekend compleet los. Wat een kerel was dat joh.
Heb hier nog geen ban mee gehadquote:Op maandag 6 mei 2019 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is ook alweer een tijdje geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |