Wegkijkers, vreselijke types.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik bewonder je voortdurende optimisme
Ik heb ook veel liever Liverpool in de finale maar ik heb de hoop echt opgegeven.quote:
Jij zoekt problemenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok dan knalt Messi de 3-
4-1 en 4-2 tegen de touwen.
Het is niet wat je graag wil, maar wat realistisch is.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook veel liever Liverpool in de finale maar ik heb de hoop echt opgegeven.
Zie eigenlijk niet in wat daar mis mee isquote:Op maandag 6 mei 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
In een afgelegen bos met een groep volwassenen op de vuist gaan
En ik gun Arsenal de EL.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is niet wat je graag wil, maar wat realistisch is.
Ja sfeer kunnen ze daar wel maken, hopelijk schakelen ze Chelsea uit donderdag.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik gun Arsenal de EL.
Heb je trouwens die sfeervideo gezien van Eintracht Frankfurt?
Goh, je verwacht het niet hequote:Op maandag 6 mei 2019 20:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie eigenlijk niet in wat daar mis mee is
Rt.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja sfeer kunnen ze daar wel maken, hopelijk schakelen ze Chelsea uit donderdag.
Eintracht is sowieso een mooie club.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik gun Arsenal de EL.
Heb je trouwens die sfeervideo gezien van Eintracht Frankfurt?
Gaaf hequote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
In een afgelegen bos met een groep volwassenen op de vuist gaan
Op dat soort momenten mis je een ww2 blindgänger in het middenquote:
Ben geen vechtersbaasquote:Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat ik jou daar wel tussen zie staan met je doorgesnoven kop
Gezinnen blijven meestal gewoon thuis hequote:Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Myrr het volgende:
Hooligans sowieso.
Zijn mensen met gezinnen ook. Je zou er maar aan vast zitten.
Laat ze lekker hun stoom afblazen johquote:Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Myrr het volgende:
Hooligans sowieso.
Zijn mensen met gezinnen ook. Je zou er maar aan vast zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |