Zit liever stoer te doen op een internetforumquote:Op maandag 6 mei 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar met de juiste middelen denk je dat vast
Ja en dan komt papa lekker met een kapotte neus en zwart oog thuis.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gezinnen blijven meestal gewoon thuis he
Oh dat heb je al bereiktquote:Op maandag 6 mei 2019 20:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit liever stoer te doen op een internetforum
Dat is ook alweer een tijdje geledenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit liever stoer te doen op een internetforum
Ja en die wijven helemaal nat natuurlijk van zo'n ruige man die heeft lopen stoeien met zijn boksbeugelquote:Op maandag 6 mei 2019 20:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja en dan komt papa lekker met een kapotte neus en zwart ook thuis.
Zou echt single mommy life.
Bij mijn vorig werkgever was mijn regiomanager iemand van de harde kern. Die ging soms in het weekend compleet los. Wat een kerel was dat joh.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja en dan komt papa lekker met een kapotte neus en zwart ook thuis.
Zou echt single mommy life.
Ja prima toch niks mis meequote:Op maandag 6 mei 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mijn vorig werkgever was mijn regiomanager iemand van de harde kern. Die ging soms in het weekend compleet los. Wat een kerel was dat joh.
Heb hier nog geen ban mee gehadquote:Op maandag 6 mei 2019 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is ook alweer een tijdje geleden
stand your ground and fightquote:Op maandag 6 mei 2019 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doordeweeks strak in het pak maar in het weekend helemaal koekoek.
In onze gedachten zal hij altijd bij ons blijvenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie eigenlijk niet in wat daar mis mee is
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laat ze lekker hun stoom afblazen joh
Its a lifestyle weet je
quote:
quote:
Ja wat moet je nou johquote:
Forum Opties | |