Bedankt voor de uitleg jaquote:Op maandag 6 mei 2019 21:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je kent zwientje tik niet omg daar zijn alle Harderwijkers mee opgegroeid
of je laat die beesten ff lekker met rustquote:Op maandag 6 mei 2019 21:11 schreef Flamarande het volgende:
Oke, je wacht tot het schemert. Dan stap je met minimaal 4 man in een auto (moet wel vierdeurs) je rijdt stapvoets door het bos bij Staverden. Zodra je een slapend varken langs het pad zie stop je de wagen en dim je het licht. Om beurten moet iemand snel uitstappen en het varken omduwen. Die wordt dan boos omdat je hem wakker maakt dus moet je ankersnel terugrennen naar de auto en op tijd je deur dicht gooien.
Ja jonge wist ik toch nietquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:11 schreef Flamarande het volgende:
Oke, je wacht tot het schemert. Dan stap je met minimaal 4 man in een auto (moet wel vierdeurs) je rijdt stapvoets door het bos bij Staverden. Zodra je een slapend varken langs het pad zie stop je de wagen en dim je het licht. Om beurten moet iemand snel uitstappen en het varken omduwen. Die wordt dan boos omdat je hem wakker maakt dus moet je ankersnel terugrennen naar de auto en op tijd je deur dicht gooien.
Echt hequote:Op maandag 6 mei 2019 21:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
of je laat die beesten ff lekker met rust
Ja was nog jongquote:Op maandag 6 mei 2019 21:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
of je laat die beesten ff lekker met rust
O ooooooh ja nee dan maakt het niet uit wil je zeggenquote:
Alsof jij geen domme dingen hebt gedaanquote:Op maandag 6 mei 2019 21:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
O ooooooh ja nee dan maakt het niet uit wil je zeggen
Heb je ffquote:Op maandag 6 mei 2019 21:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Alsof jij geen domme dingen hebt gedaan
0-0 nog.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hey meid ben jij ook pro-leicester?
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik ga kapot hier, die redding van Schmeichel
Leuk talent die Foden hequote:Op maandag 6 mei 2019 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik ga kapot hier, die redding van Schmeichel
Misgunnerquote:Op maandag 6 mei 2019 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja leuk hoop dat ie 12 own goals maakt
Ja snap m ben noel nietquote:Op maandag 6 mei 2019 21:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha dat is wat ik zeg als een arsenal-speler weer eens naast schiet
snap je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |