Geen idee hoe schoon ze is, ze lijkt mij best wel dirty.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echt heh, ik snap niet dat je als gast een schone dame kan negeren...
hmmquote:Op maandag 6 mei 2019 18:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen idee hoe schoon ze is, ze lijkt mij best wel dirty.
Doe niet zo stoerquote:Op maandag 6 mei 2019 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het maakt 4 maanden vertrekken voor een reis wel wat makkelijker moet ik zeggen.
Wat exact is er stoer aan je relatie wellicht niet kunnen/willen verlaten als deze goed geweest zou zijnquote:
Je hart doet pijn en je gedraagt je hier als een infantiel, ga gewoon janken joh.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat exact is er stoer aan je relatie wellicht niet kunnen/willen verlaten als deze goed geweest zou zijn?
Agossie lieverd. Ik weet zeker dat er ook iemand voor jou is.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hart doet pijn en je gedraagt je hier als een infantiel, ga gewoon janken joh.
Waar dan?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Agossie lieverd. Ik weet zeker dat er ook iemand voor jou is.
Het maakt niet uit hoe en wat ze doet ze blijft dequote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef UitStraling het volgende:
_!
https://www.telegraaf.nl/(...)opvallende-uiterlijk
Nu zijn we weer helemaal op de hoogte.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef UitStraling het volgende:
_!
https://www.telegraaf.nl/(...)opvallende-uiterlijk
Met dank aan Zlatan.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe en wat ze doet ze blijft de
Weet je het zeker?quote:Op maandag 6 mei 2019 19:41 schreef Vanillekwark het volgende:
KLB / [KLB SC] Hallo hoe gaat het hier?
hier verder
Niet zo rustig. Haags stond er alleen voor dus het liep weer ouderwets uit de handquote:Op maandag 6 mei 2019 19:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rustig aan he, en hoe was het hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |