quote:Op maandag 6 mei 2019 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Luie donder .. Spreek die mensen aan.. Mo had zoiets allang gedaan
Als het raam maar niet lektquote:Op maandag 6 mei 2019 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze zitten nu gezellig in de Pipokeet, want het begon te regenen.
Pak je plu en klop ff aanquote:Op maandag 6 mei 2019 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zijn het ambtenaren?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, het zijn dikkerds. Die hele keet puilt uit van de vetrollen. Beslagen ramen, dit dat.quote:
Je zou het haast denken.quote:
Einde werktijd, ze zijn natuurlijk samen aan het douchen daar. Inclusief gevallen zeepjes en zulksquote:Op maandag 6 mei 2019 16:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, het zijn dikkerds. Die hele keet puilt uit van de vetrollen. Beslagen ramen, dit dat.
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Einde werktijd, ze zijn natuurlijk samen aan het douchen daar. Inclusief gevallen zeepjes en zulks
Ja, dat snap ik ook niet. Terwijl ze daar nooit friet eten.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe kan het dat al die Knoalsters zo dik zijn?
Ze eten en drinken veel. Geldt zowel voor de mannen als de vrouwen. Ken een aantal mensen van een 'antiekmarkt', die 's morgens om 10 uur daar al aan het bier zaten. En dat ging zo de hele dag door. Goede reclame wel voor je zaak. Het is nu dan ook over met de pret.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe kan het dat al die Knoalsters zo dik zijn?
Als die gewoon een elektrische fiets koopt kan hij overal in Nederland orde op zaken stellen.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Mo had die vetkleppen allang de tering ingeslagen met een hangslot
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Mo had die vetkleppen allang de tering ingeslagen met een hangslot
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als die gewoon een elektrische fiets koopt kan hij overal in Nederland orde op zaken stellen.
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als die gewoon een elektrische fiets koopt kan hij overal in Nederland orde op zaken stellen.
Ja, ze houden wel van een borrel in die contreien. Mijn moeder had daar ook een oom die zijn erfenis (twee boerderijen) verkocht, een café ervoor in de plaats kocht, zelf z'n beste klant werd en die twee boerderijen binnen 20 jaar door het keelgat liet glijden.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze eten en drinken veel. Geldt zowel voor de mannen als de vrouwen. Ken een aantal mensen van een 'antiekmarkt', die 's morgens om 10 uur daar al aan het bier zaten. En dat ging zo de hele dag door. Goede reclame wel voor je zaak. Het is nu dan ook over met de pret.
Jezus zeg, wat treurig. Hij is in ieder geval niet van de dorst omgekomen.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ze houden wel van een borrel in die contreien. Mijn moeder had daar ook een oom die zijn erfenis (twee boerderijen) verkocht, een café ervoor in de plaats kocht, zelf z'n beste klant werd en die twee boerderijen binnen 20 jaar door het keelgat liet glijden.
Tegenwoordig is dat niet zo moeilijk meer. Bijna alles is zwart, donkergrijs of zilvergrijs.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jezus zeg, wat treurig. Hij is in ieder geval niet van de dorst omgekomen.Die handelaren hier zaten op een gegeven moment in de kroeg te gokken welke kleur auto er voorbij zou komen, voor 1000 gulden.
een tunnelcomplex aan het graven om de kelderbbqmeet bij L2B te raidenquote:Op maandag 6 mei 2019 16:42 schreef chufi het volgende:
Maar goed, we weten nu nog steeds niets wat die dikke mensen in de keet doen
Ja verdomd en een hele hoop met nagenoeg hetzelfde uiterlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat niet zo moeilijk meer. Bijna alles is zwart, donkergrijs of zilvergrijs.
Ze zijn inmiddels naar huis gewaggeld.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:42 schreef chufi het volgende:
Maar goed, we weten nu nog steeds niets wat die dikke mensen in de keet doen
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
een tunnelcomplex aan het graven om de kelderbbqmeet bij L2B te raiden![]()
[..]
Is dat voor die meet op 31 juni ?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij regelt een dikke blindengeleidehond die zijn goedkoperquote:
Ja, maar zie nog maar eens aan 1000 gulden te komen!quote:Op maandag 6 mei 2019 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat niet zo moeilijk meer. Bijna alles is zwart, donkergrijs of zilvergrijs.
Ja, dat is ook een tijdje mode geweest. Met de klimaatverandering ook wel een goed idee.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou hier staan 4 witte auto's op een rij altijd van verschillende merken
Watje minder betaald aan de lak ben je weer kwijt aan de extra autowasbeurten ...quote:Op maandag 6 mei 2019 17:00 schreef Ghostbuster het volgende:
De lease wagens van waar ik werkte moesten wit zijnquote:Op maandag 6 mei 2019 17:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Autowassen? Dat is slecht voor de lak, man!quote:Op maandag 6 mei 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Watje minder betaald aan de lak ben je weer kwijt aan de extra autowasbeurten ...
Veilige kleur ook en goedkoopste vaakquote:Op maandag 6 mei 2019 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De lease wagens van waar ik werkte moesten wit zijn
Roomser dan de paus.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De lease wagens van waar ik werkte moesten wit zijn
Rondtonton.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij regelt een dikke blindengeleidehond die zijn goedkoper
Ik liet er ook meestal een beschermlaag van een jaartje of zo op groeienquote:Op maandag 6 mei 2019 17:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Autowassen? Dat is slecht voor de lak, man!
Ja dat veilige heb ik wel eens gehoordquote:Op maandag 6 mei 2019 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Veilige kleur ook en goedkoopste vaak
🤜🤛quote:Op maandag 6 mei 2019 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja kom maar TIL met je grote tering muil
Mijn maza roestte niet omdat ik dat ding nooit waste. Allen de ramenquote:Op maandag 6 mei 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik liet er ook meestal een beschermlaag van een jaartje of zo op groeien
Ja het regent in Nederland ook nooit eh?quote:Op maandag 6 mei 2019 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn maza roestte niet omdat ik dat ding nooit waste. Allen de ramen
Ik stond altijd droogquote:Op maandag 6 mei 2019 17:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het regent in Nederland ook nooit eh?
Uhhh ???quote:Op maandag 6 mei 2019 17:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het regent in Nederland ook nooit eh?
Gelulquote:Op maandag 6 mei 2019 17:13 schreef cafca het volgende:
Veel wassen met shampoo is sowieso slecht, heb ik hier laatst nog gelezen, trouwens
Oh ok dan is het waarquote:Op maandag 6 mei 2019 17:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb het zelluf gelezen, stond op internet!
Ahhhhhhh wat leukquote:Op maandag 6 mei 2019 17:22 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
wats met die RANDOM capslock WOORDEN britjes je CAPSLOCKTOETS heeft CRISIS had een mooie stijl voor IESJE geweest ook
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:13 schreef cafca het volgende:
Veel wassen met shampoo is sowieso slecht, heb ik hier laatst nog gelezen, trouwens
Als je geen haar hebt maakt het ook niet uitquote:
Je kunt vast gokken op de naam. Ik ben benieuwd wat de odds zijn voor Ghostbuster of Superbadeendje.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:22 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
wats met die RANDOM capslock WOORDEN britjes je CAPSLOCKTOETS heeft CRISIS had een mooie stijl voor IESJE geweest ook
Da's een feit.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je geen haar hebt maakt het ook niet uit
Zelfs niet op zijn tandenquote:
Nee dan die visitekaartjes die je voor de Hubble telescoop moet houden om te zien wat er staat. Lekker handig ook.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:22 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok Jaffoquote:Op maandag 6 mei 2019 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt vast gokken op de naam. Ik ben benieuwd wat de odds zijn voor Ghostbuster of Superbadeendje.
gewoon inzoomen met je telefoon (liefst midden in de supermarkt)quote:Op maandag 6 mei 2019 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dan die visitekaartjes die je voor de Hubble telescoop moet houden om te zien wat er staat. Lekker handig ook.
Soury natuurlijk. Of Dylanquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
gewoon inzoomen met je telefoon (liefst midden in de supermarkt)
Waar is de koffie?quote:Op maandag 6 mei 2019 17:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De Dik Voormekaar Supermarkt Show.
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of Brexit want hij is er nu wel uit.
Ik denk dat er iets van Diana in moet qua lettersquote:Op maandag 6 mei 2019 17:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moeders is wel Amerikaans dus misschien Chad of Brock
Anaid of zoquote:Op maandag 6 mei 2019 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets van Diana in moet qua letters
Daar was de koffiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die knollen op de achtergrondof ze daar in de stallen heeft liggen persen
TEAM BAKSTEEN
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:35 schreef TillyB het volgende:
Grappig wel die gozer is precies zijn vader. William is precies zijn moeder qua smoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die knollen op de achtergrondof ze daar in de stallen heeft liggen persen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt vast gokken op de naam. Ik ben benieuwd wat de odds zijn voor Ghostbuster of Superbadeendje.
Mag niet meer, en we zwijgen ook over de regen die momenteel valt.quote:
Welke regenquote:Op maandag 6 mei 2019 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mag niet meer, en we zwijgen ook over de regen die momenteel valt.
Begin van de middag viel hier wel veel regen naar beneden, daarna niet meerquote:
De laatste gerookte kip uit de vriezer gehaald en een bonenschotel uit een zakquote:Op maandag 6 mei 2019 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mag niet meer, en we zwijgen ook over de regen die momenteel valt.
Heb nog een halve pizza.
Asperges met een gekookt eiquote:
Heb ik niet in huis en de asperges moeten op anders kan ik ze in de kliko flikkeren.quote:
Zondequote:Op maandag 6 mei 2019 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis en de asperges moeten op anders kan ik ze in de kliko flikkeren.
Hoe is het met de ziekte? Ben je al aan het werk?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis en de asperges moeten op anders kan ik ze in de kliko flikkeren.
Mja, shit happens. Geen gelegenheid gezien om ham te halen. Ik ga morgen sinds vorige week zaterdag weer eens naar buiten.quote:
[..]
Maandag werk is sowieso nooit. Morgen maar weer eens proberen. Maar eigenlijk zie ik het niet zo zitten. Heel erg moe en die bronchiën maken nog steeds een hoop herrie zodra ik ga liggen.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe is het met de ziekte? Ben je al aan het werk?
Oh ik bedoel de asperges ik maak ze ook zonder hamquote:Op maandag 6 mei 2019 18:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mja, shit happens. Geen gelegenheid gezien om ham te halen. Ik ga morgen sinds vorige week zaterdag weer eens naar buiten.
Gewoon een dagje thuis blijven.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maandag werk is sowieso nooit. Morgen maar weer eens proberen. Maar eigenlijk zie ik het niet zo zitten. Heel erg moe en die bronchiën maken nog steeds een hoop herrie zodra ik ga liggen.
Klotezooiquote:Op maandag 6 mei 2019 18:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maandag werk is sowieso nooit. Morgen maar weer eens proberen. Maar eigenlijk zie ik het niet zo zitten. Heel erg moe en die bronchiën maken nog steeds een hoop herrie zodra ik ga liggen.
Ik zit al bijna 1,5 week thuisquote:
ff langs de dokter misschien?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh zo, maar ze kunnen nog. Iets dikker schillen en groter kontje eraf.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik bedoel de asperges ik maak ze ook zonder ham
nee joh, ik heb geen koorts. Het is alleen hardnekkig en slijt langzaam.quote:
Dan ga je werken kan mij het schelenquote:
Nog niet, ik ben al aan mijn volgende project begonnen.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo weer uitgewerkt... Nog iets gehoord over je beamer-hangsysteem
OK dan nietquote:Op maandag 6 mei 2019 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee joh, ik heb geen koorts. Het is alleen hardnekkig en slijt langzaam.
Smakelijkquote:Op maandag 6 mei 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stamppot andijvie, inclusief licht lekkende jus dijk en WK gehaktbal.
En dat wordt een ... bijpassend tv-scherm hangsysteem... ?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, ik ben al aan mijn volgende project begonnen.
Rauwe andijvie of gekookt?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stamppot andijvie, inclusief licht lekkende jus dijk en WK gehaktbal.
Lekker, hoor net dat de shoarma hier ook rauw is, maar voldoende saus, dus komt goed.quote:
Als het kut is ga ik gewoon weer naar huisquote:Op maandag 6 mei 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga je werken kan mij het schelenDoen wat goed voelt
Precies ! Beterschap.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het kut is ga ik gewoon weer naar huis
Als het kut is ga ik gewoon weer naar huisquote:Op maandag 6 mei 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga je werken kan mij het schelenDoen wat goed voelt
Lekkah prakkuhquote:
Rauwe shoarma?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lekker, hoor net dat de shoarma hier ook rauw is, maar voldoende saus, dus komt goed.
En het ook gewoon zo zeggen hč: nou doei, het is kut, ik gaat weer.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is ook een manier..quote:Op maandag 6 mei 2019 18:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daar zit ik al maanden. Maar ik denk dat ze bedoelde dat ze ze eerst nog gaat bakkenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Rauwe shoarma en de next day in de schijterij
Mag hopen van wel, maar dat zal wel hahahaquote:Op maandag 6 mei 2019 18:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar zit ik al maanden. Maar ik denk dat ze bedoelde dat ze ze eerst nog gaat bakken
quote:
Denk je?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar zit ik al maanden. Maar ik denk dat ze bedoelde dat ze ze eerst nog gaat bakken
Weer een behiuzing. Maar deze moet geschikt zijn voor een warm klimaat.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat wordt een ... bijpassend tv-scherm hangsysteem... ?
Die foto.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:34 schreef pullup het volgende:
Bizar, maar hier is het einde nog niet van in zicht denk ik
https://www.volkskrant.nl(...)r-jongeren~b5a7fc82/
Nee en laat ze lekker olie of frituurvet in hun reet spuiten. Ik vind het primaquote:Op maandag 6 mei 2019 18:34 schreef pullup het volgende:
Verschrikkelijk, inderdaad. Gelukkig moet mijn dochter daar niks van hebben. Is ook een bepaalde groep mensen, denk ik.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:34 schreef pullup het volgende:
Denk het ook niet, elke keer komt er wel weer iets nieuws bij..quote:Op maandag 6 mei 2019 18:34 schreef pullup het volgende:
Koekoek!quote:Op maandag 6 mei 2019 18:34 schreef pullup het volgende:
En lekker alvast grappen maken dat haar kinderen waarschijnlijk niet op haar zullen lijkenquote:
Hoe lang duurt het normaal?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Facking anderhalf ur over gedaan om thuis te komen
“Het is opvallend: de geïnterviewden vinden de ingrepen bij zichzelf wel altijd mooi, bij een ander niet. ”quote:Op maandag 6 mei 2019 18:34 schreef pullup het volgende:
35-40 minuten, maar het kan altijd erger, ik heb er ook wel eens twee uur over gedaan.quote:
Je zal ooit wel gewoon helemaal je gezicht van een plaatje kunnen uitkiezenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
“Het is opvallend: de geïnterviewden vinden de ingrepen bij zichzelf wel altijd mooi, bij een ander niet. ”![]()
Verder kan ik me er niet druk over maken, lekker doen als je er behoefte aan hebt
quote:Op maandag 6 mei 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
35-40 minuten, maar het kan altijd erger, ik heb er ook wel eens twee uur over gedaan.
Wat dan weer keuzestress oplevert.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zal ooit wel gewoon helemaal je gezicht van een plaatje kunnen uitkiezen
Uhm nouja dat kan in principe toch al? Ze kunnen van tevoren zo’n 3d afbeelding maken van hoe het eruit komt te zienquote:Op maandag 6 mei 2019 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Sja, ik vind het onbegrijpelijk, die ingrepen die nergens voor nodig zijn, maar ze gaan hun gang maar. Ooglidcorrectie is een ander verhaal, maar veelal laten ze zich vrijwillig verminken. Mensen lijken steeds nepper te worden en de acceptatie daarvan is blijkbaar ook al een feit.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En lekker alvast grappen maken dat haar kinderen waarschijnlijk niet op haar zullen lijken
Vast. En het uiterlijk, gender en karakter van je kind voordat het geboren is.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
In de baas zijn tijd in de file staan heb ik ook niet zo'n probleem mee.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
S'ochtends vind ik het nooit erg maar als ik naar huis wil is vertraging dramatisch
Lekker dan. Was er een ongeluk of zo?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
35-40 minuten, maar het kan altijd erger, ik heb er ook wel eens twee uur over gedaan.
Ja voor een groot deel al maar ik stel me dan zo voor dat je een catalogus met verschillende modelletjes krijgt die precies zo nagemaakt gaan worden.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uhm nouja dat kan in principe toch al? Ze kunnen van tevoren zo’n 3d afbeelding maken van hoe het eruit komt te zien
Geen idee! Ik las wel over een storing met het pont, maar dat dat zulke gevolgen heeft kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker dan. Was er een ongeluk of zo?
Het kost wel een paar knaken.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja voor een groot deel al maar ik stel me dan zo voor dat je een catalogus met verschillende modelletjes krijgt die precies zo nagemaakt gaan worden.
En als het je verveelt dan kies je de volgende maand gewoon een nieuwe
Tsjaquote:Op maandag 6 mei 2019 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja voor een groot deel al maar ik stel me dan zo voor dat je een catalogus met verschillende modelletjes krijgt die precies zo nagemaakt gaan worden.
En als het je verveelt dan kies je de volgende maand gewoon een nieuwe
Het was haar eigen gezichtsmasker tochquote:Op maandag 6 mei 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Sylvie Meis ziet er ook weer een beetje anders uit, men twijfelt nog tussen een schelpdierallergie of bijensteken.
[ afbeelding ]
Maakt ook niet echt uit maar aan je hoofd laten sleutelen vind ik toch zo iets alsof je jezelf niet wil zijn, net even anders.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tsjalekker boeiend? Ieder z’n hobby. Soms gaat het mis ja en vaak is het lelijk maar dat is met alles. Kleding bijvoorbeeld, kapsels, partnerkeuze.
Tja, maar het onderliggende probleem is dat men tegenwoordig het idee heeft dat alles maar maakbaar en perfect moet kunnen zijn. Terwijl échte schoonheid juist zit in de kleine onvolkomenhedenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tsjalekker boeiend? Ieder z’n hobby. Soms gaat het mis ja en vaak is het lelijk maar dat is met alles. Kleding bijvoorbeeld, kapsels, partnerkeuze.
Ze worden er niet mooier op, kost wel een aardige duit.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:34 schreef pullup het volgende:
Die heeft zequote:Op maandag 6 mei 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze worden er niet mooier op, kost wel een aardige duit.
Ja kan gewoon en als je het heel graag wil en het geld er voorover hebt ga lekker je gang, ik snap de big deal nietquote:Op maandag 6 mei 2019 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Maakt ook niet echt uit maar aan je hoofd laten sleutelen vind ik toch zo iets alsof je jezelf niet wil zijn, net even anders.
Je moet er iets voor over hebben, voor zo'n plactic gezicht.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze worden er niet mooier op, kost wel een aardige duit.
Het is ook maakbaar en dat laatste is jouw meningquote:Op maandag 6 mei 2019 18:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, maar het onderliggende probleem is dat men tegenwoordig het idee heeft dat alles maar maakbaar en perfect moet kunnen zijn. Terwijl échte schoonheid juist zit in de kleine onvolkomenheden
Dat zeg je nu, maar daar komen rare denkbeelden van. Vrouwen denken tegenwoordig dat het niet oké is als een vent in hun kont knijpt, of er een ferme tik op geeft tijdens het bezoek in de supermarkt. Zelfs hun mannen kijken er soms vreemd van op.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zit Sylvie er met haar honing maskerquote:Op maandag 6 mei 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht op het begin van een honkbal wedstrijd, maar ze hebben een bijenplaag in het stadion
Ik had het over in het algemeen, die laatste doos laat mij Siberisch koud....ik reageerde op een eerdere post.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 18:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, maar het onderliggende probleem is dat men tegenwoordig het idee heeft dat alles maar maakbaar en perfect moet kunnen zijn. Terwijl échte schoonheid juist zit in de kleine onvolkomenheden
Oooh nu komt de aap uit de mouw, je bent gewoon gepikeerd dat je je niet aan die fat asses mag vergrijpenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar daar komen rare denkbeelden van. Vrouwen denken tegenwoordig dat het niet oké is als een vent in hun kont knijpt, of er een ferme tik op geeft tijdens het bezoek in de supermarkt. Zelfs hun mannen kijken er soms vreemd van op.
Ieuw!quote:Op maandag 6 mei 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht op het begin van een honkbal wedstrijd, maar ze hebben een bijenplaag in het stadion
Zo vond ik het bijvoorbeeld echt zonde dat David Bowie toen zijn gebit recht heeft laten zetten. Het hele bijzondere aan zijn uiterlijk was gone...quote:Op maandag 6 mei 2019 18:51 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oooh nu komt de aap uit de mouw, je bent gewoon gepikeerd dat je je niet aan die fat asses mag vergrijpen
Huh lekkere langetermijnplanning, dat spul blijft maanden zittenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Eén van mijn zussen is ook niet vies van een spuitje botox zo af en toe en die had een tijdje geleden haar lippen op laten spuiten. Diezelfde avond hadden we een etentje en haar man vroeg aan haar wat er met haar mond is gebeurd, want hij was zo dik. Omdat ze voor haar man niet wil weten hoe ze aan die lippen kwam vertelde ze hem aan een volle tafel dat ze haar hoofd had gestoten en daarom op haar bovenlip had gebeten
Dat was geen keuze, zijn echte tanden werden uiteindelijk slecht, ook door drugsgebruik, maar idd, dat was een kenmerk.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo vond ik het bijvoorbeeld echt zonde dat David Bowie toen zijn gebit recht heeft laten zetten. Het hele bijzondere aan zijn uiterlijk was gone...
Hai
Ohw, dat wist ik niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was geen keuze, zijn echte tanden werden uiteindelijk slecht, ook door drugsgebruik, maar idd, dat was een kenmerk.
Mijn zus ook. Geen botox maar ze kreeg weet ik veel wat en pas na 2 maanden had je het resultaat. Ik heb er maar niet meer na gevraagdquote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Eén van mijn zussen is ook niet vies van een spuitje botox zo af en toe en die had een tijdje geleden haar lippen op laten spuiten. Diezelfde avond hadden we een etentje en haar man vroeg aan haar wat er met haar mond is gebeurd, want hij was zo dik. Omdat ze voor haar man niet wil weten hoe ze aan die lippen kwam vertelde ze hem aan een volle tafel dat ze haar hoofd had gestoten en daarom op haar bovenlip had gebeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch joh, dat geldt voor al die rockgasten.quote:
Mja ik heb nooit begrepen hoe hij dat verhaal kon gelovenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh lekkere langetermijnplanning, dat spul blijft maanden zitten
Dan nog blijft het een keuzequote:Op maandag 6 mei 2019 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was geen keuze, zijn echte tanden werden uiteindelijk slecht, ook door drugsgebruik, maar idd, dat was een kenmerk.
Ja ja.quote:
Nou als je problemen krijgt met je gebit is dat geen keuze maar noodzaakquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oooh nu komt de aap uit de mouw, je bent gewoon gepikeerd dat je je niet aan die fat asses mag vergrijpen
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je problemen krijgt met je gebit is dat geen keuze maar noodzaak
Tuurlijk is dat een mening, maar ik denk ook niet dat je er gelukkiger van wordt als alles maar maakbaar is. Wees gewoon tevreden met wat je bent.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is ook maakbaar en dat laatste is jouw mening
Je kan ook kiezen om er niets aan te doenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je problemen krijgt met je gebit is dat geen keuze maar noodzaak
Kijk elke dag mijn ogen uit.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het blijft zo leuk een kwartiertje natrillen.
Ja lekkerquote:Op maandag 6 mei 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan ook kiezen om er niets aan te doen
Dan heb je wel eer van je werkquote:Op maandag 6 mei 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het blijft zo leuk een kwartiertje natrillen.
Ik vind dat er veel te zwaar over wordt gedacht. Sommige mensen gaan te ver, zijn nooit echt tevreden, soms huist er een diep gevoel van onzekerheid onder. Maar heel veel mensen doen een paar aanpassingen aan hun gezicht, gewoon omdat het kan, hadden waarschijnlijk echt geen complex gehad als het niet had bestaan, en leven gewoon net zo gelukkig door als voor de behandeling. Niet iedereen die gebruikmaakt van die dingen loopt erbij als een wandelende opgeblazen freakshow.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een mening, maar ik denk ook niet dat je er gelukkiger van wordt als alles maar maakbaar is. Wees gewoon tevreden met wat je bent.
En ja, ook dat is weer een mening
Uit een doctor Who aflevering. Ze heeft constant twee hulpjes in witte pakken bij zich die haar met water besproeien.quote:
quote:You don't really need a brain, ducky
If you're a girl, it's like tonsils
They're more trouble than they're worth
Degene die dat bedacht, heeft een schat van een fantasie.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uit een doctor Who aflevering. Ze heeft constant twee hulpjes in witte pakken bij zich die haar met water besproeien.
Ik noem het dommigheid. Je bent best apart als je geen tatoos hebt het is lelijk en domquote:Op maandag 6 mei 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
Juist daarom is het geen goed idee kinderen al dat soort ingrepen te laten doen. Pubers/jong volwassenen zijn een brok onzekerheid vaak.
Maar feit is, dat 'perfect' moeten zijn, in alle opzichten, er in geramd wordt in deze maatschappij.
Klopt, zelfs mijn Baardaap zei als puber; 'ik ben lelijk', en ik zei mafkees, je bent niet goed wijs, wacht maar af!quote:Op maandag 6 mei 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
Juist daarom is het geen goed idee kinderen al dat soort ingrepen te laten doen. Pubers/jong volwassenen zijn een brok onzekerheid vaak.
Maar feit is, dat 'perfect' moeten zijn, in alle opzichten, er in geramd wordt in deze maatschappij.
Juist, terwijl je juist dan een meeloper bent.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik noem het dommigheid. Je bent best apart als je geen tatoos hebt het is lelijk en dom
"The End of the World" heet de aflevering. Jaquote:Op maandag 6 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Degene die dat bedacht, heeft een schat van een fantasie.
Kinderen is een ander verhaal maar dat verhaal gaat vooral over youtubers van in de 20 en 30quote:Op maandag 6 mei 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
Nah alles nep prima tochquote:Op maandag 6 mei 2019 19:15 schreef TillyB het volgende:
Plus ik word soms gek van mensen die bijvoorbeeld maar jarenlang tegen een borstcorrectie/vergroting aan zitten te hikken. Doe gewoon! Ik ken meer mensen die er achteraf blij mee waren dan mensen die er spijt van hadden. Dat laatste nul namelijk, op misschien een paar showbizz people na die extreem groot gingen op jonge leeftijd.
Botox, liften, dat soort dingen inderdaad. Tattoos zijn zelden echt mooi.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik noem het dommigheid. Je bent best apart als je geen tatoos hebt het is lelijk en dom
Over 40 jaar loopt iedereen met uitgezakte kleurplaatjes rond het maakt niet meer uitquote:Op maandag 6 mei 2019 19:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Botox, liften, dat soort dingen inderdaad. Tattoos zijn zelden echt mooi.
Ik vind het nogal een verschil borstvergroting/verkleining of preventief botoxen om aan een ideaal beeld te voldoen. Dat laatste is ook zo zonde, geheel karakter uit het gezicht.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kinderen is een ander verhaal maar dat verhaal gaat vooral over youtubers van in de 20 en 30
Je gaat wel heel ver in het wegjagen van supermarktluiquote:Op maandag 6 mei 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die 3 zessen op mijn voorhoofd staan er anders prima.
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij jou ook al?quote:Op maandag 6 mei 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van mijn mag iedereen doen wat ie wil, maar ik raad het niemand aan.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verschil borstvergroting/verkleining of preventief botoxen om aan een ideaal beeld te voldoen. Dat laatste is ook zo zonde, geheel karakter uit het gezicht.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je gaat wel heel ver in het wegjagen van supermarktlui
Als je je helemaal volspuit ja, je kan het ook subtiel doenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verschil borstvergroting/verkleining of preventief botoxen om aan een ideaal beeld te voldoen. Dat laatste is ook zo zonde, geheel karakter uit het gezicht.
oh, dat zeker!quote:Op maandag 6 mei 2019 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mijn mag iedereen doe wat ie wil, maar ik raad het niemand aan.
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mijn mag iedereen doen wat ie wil, maar ik raad het niemand aan.
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je gaat wel heel ver in het wegjagen van supermarktlui
Helaas gaat het vaak van kwaad tot erger, daar een lijntje en oh daar een lijntje.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als je je helemaal volspuit ja, je kan het ook subtiel doen
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik zoek altijd vrouwenbillen op om achter te schuilen. Beetje gebukt door de supermarkt sluipen.
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Ik heb een zegelringafdruk op mijn voorhoofd, prijs je gelukkig
Het is als een verslaving, gewoon niet aan beginnen, dan maar met dunne lippen door het leven.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helaas gaat het vaak van kwaad tot erger, daar een lijntje en oh daar een lijntje.
Maar is idd zo, subtiel is een ander verhaal.
Vind ik best meevallen, dumbasses die de boel verzieken heb je altijd maar niet iedereen is zoquote:Op maandag 6 mei 2019 19:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helaas gaat het vaak van kwaad tot erger, daar een lijntje en oh daar een lijntje.
Maar is idd zo, subtiel is een ander verhaal.
En maar hopen dar ze niet ineens gaan zittenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik zoek altijd vrouwenbillen op om achter te schuilen. Beetje gebukt door de supermarkt sluipen.
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:24 schreef cafca het volgende:
[..]
En maar hopen dar ze niet ineens gaan zitten
Natuurlijk moet iedereen het voor zichzelf weten, maar ik vind die strak gespoten voorhoofden en Katrien Duck-lippen gewoon niet mooi. Je ziet ook best regelmatig dat mensen er in doorslaan.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
Je leeft maar één keer, als je er goed over na hebt gedacht, volwassen leeftijd hebt, je research hebt gedaan etc, spuit lekker op die boel who cares
Vegahamburgertjes, snijboontjes een gekookte aardappelen met vette Jusquote:
Met bilimplantaten?quote:Op maandag 6 mei 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:24 schreef cafca het volgende:
[..]
En maar hopen dar ze niet ineens gaan zitten
Of af en toe je hoofd stotenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is als een verslaving, gewoon niet aan beginnen, dan maar met dunne lippen door het leven.
quote:
Niet vergeten van schrik op je lip te bijten.quote:
Ik vind doorgeslagen debieltjes ook niet mooi, maar lekker boeiend? Mensen doen net alsof het niet zou mogen. Crocs zijn ook fucking lelijk en die zijn toch ook gewoon te koop. Dan dikke ducklippen ook.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk moet iedereen het voor zichzelf weten, maar ik vind die strak gespoten voorhoofden en Katrien Duck-lippen gewoon niet mooi. Je ziet ook best regelmatig dat mensen er in doorslaan.
Van een borstvergroting of -correctie kan ik me dan wel weer heel goed voorstellen dat vrouwen daar echt gelukkiger van worden.
tonjaquote:
Ik heb dit niet gezien!11quote:
Hummie zou wel een en/of andere ingreep kunnen gebruiken.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind doorgeslagen debieltjes ook niet mooi, maar lekker boeiend? Mensen doen net alsof het niet zou mogen. Crocs zijn ook fucking lelijk en die zijn toch ook gewoon te koop. Dan dikke ducklippen ook.
Kappertje jaquote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hummie zou wel een en andere ingreep kunnen gebruiken.
Van mij mag alles, maar dan mag ik er ook een mening over hebben.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind doorgeslagen debieltjes ook niet mooi, maar lekker boeiend? Mensen doen net alsof het niet zou mogen. Crocs zijn ook fucking lelijk en die zijn toch ook gewoon te koop. Dan dikke ducklippen ook.
Ik dacht ff Ramonaquote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef Soury het volgende:
Ik wil wel mijn wenkbrauwen een keer laten doen. Zoiets [ afbeelding ]
doe datquote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag een schone broek aantrekken![]()
En mijn billen wassen
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag een schone broek aantrekken![]()
En mijn billen wassen
Kewl.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef Soury het volgende:
Ja tuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mag alles, maar dan mag ik er ook een mening over hebben.
Daarom.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mag alles, maar dan mag ik er ook een mening over hebben.
WTF die wenkies....zo lelijkquote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef Soury het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef Soury het volgende:
Ik heb al een stiftquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat jij beter kanquote:
daar was ik net over aan het denkenquote:
quote:
wtfquote:
Ooit zo'n setje gekocht voor wenkbrauwen met kwastje en sjalboon enzo. Ik leek een clownquote:
Hatsjoeee !!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 mei 2019 19:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha jah, zijn snor is omhoog geschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |