Het is ook maakbaar en dat laatste is jouw meningquote:Op maandag 6 mei 2019 18:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, maar het onderliggende probleem is dat men tegenwoordig het idee heeft dat alles maar maakbaar en perfect moet kunnen zijn. Terwijl échte schoonheid juist zit in de kleine onvolkomenheden
Dat zeg je nu, maar daar komen rare denkbeelden van. Vrouwen denken tegenwoordig dat het niet oké is als een vent in hun kont knijpt, of er een ferme tik op geeft tijdens het bezoek in de supermarkt. Zelfs hun mannen kijken er soms vreemd van op.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tsjalekker boeiend? Ieder z’n hobby. Soms gaat het mis ja en vaak is het lelijk maar dat is met alles. Kleding bijvoorbeeld, kapsels, partnerkeuze.
Zit Sylvie er met haar honing maskerquote:Op maandag 6 mei 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht op het begin van een honkbal wedstrijd, maar ze hebben een bijenplaag in het stadion
Ik had het over in het algemeen, die laatste doos laat mij Siberisch koud....ik reageerde op een eerdere post.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 18:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, maar het onderliggende probleem is dat men tegenwoordig het idee heeft dat alles maar maakbaar en perfect moet kunnen zijn. Terwijl échte schoonheid juist zit in de kleine onvolkomenheden
Oooh nu komt de aap uit de mouw, je bent gewoon gepikeerd dat je je niet aan die fat asses mag vergrijpenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar daar komen rare denkbeelden van. Vrouwen denken tegenwoordig dat het niet oké is als een vent in hun kont knijpt, of er een ferme tik op geeft tijdens het bezoek in de supermarkt. Zelfs hun mannen kijken er soms vreemd van op.
Ieuw!quote:Op maandag 6 mei 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht op het begin van een honkbal wedstrijd, maar ze hebben een bijenplaag in het stadion
Zo vond ik het bijvoorbeeld echt zonde dat David Bowie toen zijn gebit recht heeft laten zetten. Het hele bijzondere aan zijn uiterlijk was gone...quote:Op maandag 6 mei 2019 18:51 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oooh nu komt de aap uit de mouw, je bent gewoon gepikeerd dat je je niet aan die fat asses mag vergrijpen
Huh lekkere langetermijnplanning, dat spul blijft maanden zittenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Eén van mijn zussen is ook niet vies van een spuitje botox zo af en toe en die had een tijdje geleden haar lippen op laten spuiten. Diezelfde avond hadden we een etentje en haar man vroeg aan haar wat er met haar mond is gebeurd, want hij was zo dik. Omdat ze voor haar man niet wil weten hoe ze aan die lippen kwam vertelde ze hem aan een volle tafel dat ze haar hoofd had gestoten en daarom op haar bovenlip had gebeten
Dat was geen keuze, zijn echte tanden werden uiteindelijk slecht, ook door drugsgebruik, maar idd, dat was een kenmerk.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo vond ik het bijvoorbeeld echt zonde dat David Bowie toen zijn gebit recht heeft laten zetten. Het hele bijzondere aan zijn uiterlijk was gone...
Hai
Ohw, dat wist ik niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was geen keuze, zijn echte tanden werden uiteindelijk slecht, ook door drugsgebruik, maar idd, dat was een kenmerk.
Mijn zus ook. Geen botox maar ze kreeg weet ik veel wat en pas na 2 maanden had je het resultaat. Ik heb er maar niet meer na gevraagdquote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Eén van mijn zussen is ook niet vies van een spuitje botox zo af en toe en die had een tijdje geleden haar lippen op laten spuiten. Diezelfde avond hadden we een etentje en haar man vroeg aan haar wat er met haar mond is gebeurd, want hij was zo dik. Omdat ze voor haar man niet wil weten hoe ze aan die lippen kwam vertelde ze hem aan een volle tafel dat ze haar hoofd had gestoten en daarom op haar bovenlip had gebeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch joh, dat geldt voor al die rockgasten.quote:
Mja ik heb nooit begrepen hoe hij dat verhaal kon gelovenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh lekkere langetermijnplanning, dat spul blijft maanden zitten
Dan nog blijft het een keuzequote:Op maandag 6 mei 2019 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was geen keuze, zijn echte tanden werden uiteindelijk slecht, ook door drugsgebruik, maar idd, dat was een kenmerk.
Ja ja.quote:
Nou als je problemen krijgt met je gebit is dat geen keuze maar noodzaakquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oooh nu komt de aap uit de mouw, je bent gewoon gepikeerd dat je je niet aan die fat asses mag vergrijpen
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je problemen krijgt met je gebit is dat geen keuze maar noodzaak
Tuurlijk is dat een mening, maar ik denk ook niet dat je er gelukkiger van wordt als alles maar maakbaar is. Wees gewoon tevreden met wat je bent.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is ook maakbaar en dat laatste is jouw mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |