“Het is opvallend: de geïnterviewden vinden de ingrepen bij zichzelf wel altijd mooi, bij een ander niet. ”quote:Op maandag 6 mei 2019 18:34 schreef pullup het volgende:
Bizar, maar hier is het einde nog niet van in zicht denk ik
https://www.volkskrant.nl(...)r-jongeren~b5a7fc82/
35-40 minuten, maar het kan altijd erger, ik heb er ook wel eens twee uur over gedaan.quote:
Je zal ooit wel gewoon helemaal je gezicht van een plaatje kunnen uitkiezenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
“Het is opvallend: de geïnterviewden vinden de ingrepen bij zichzelf wel altijd mooi, bij een ander niet. ”![]()
Verder kan ik me er niet druk over maken, lekker doen als je er behoefte aan hebt
quote:Op maandag 6 mei 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
35-40 minuten, maar het kan altijd erger, ik heb er ook wel eens twee uur over gedaan.
Wat dan weer keuzestress oplevert.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zal ooit wel gewoon helemaal je gezicht van een plaatje kunnen uitkiezen
Uhm nouja dat kan in principe toch al? Ze kunnen van tevoren zo’n 3d afbeelding maken van hoe het eruit komt te zienquote:Op maandag 6 mei 2019 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Sja, ik vind het onbegrijpelijk, die ingrepen die nergens voor nodig zijn, maar ze gaan hun gang maar. Ooglidcorrectie is een ander verhaal, maar veelal laten ze zich vrijwillig verminken. Mensen lijken steeds nepper te worden en de acceptatie daarvan is blijkbaar ook al een feit.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En lekker alvast grappen maken dat haar kinderen waarschijnlijk niet op haar zullen lijken
Vast. En het uiterlijk, gender en karakter van je kind voordat het geboren is.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
In de baas zijn tijd in de file staan heb ik ook niet zo'n probleem mee.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
S'ochtends vind ik het nooit erg maar als ik naar huis wil is vertraging dramatisch
Lekker dan. Was er een ongeluk of zo?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
35-40 minuten, maar het kan altijd erger, ik heb er ook wel eens twee uur over gedaan.
Ja voor een groot deel al maar ik stel me dan zo voor dat je een catalogus met verschillende modelletjes krijgt die precies zo nagemaakt gaan worden.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uhm nouja dat kan in principe toch al? Ze kunnen van tevoren zo’n 3d afbeelding maken van hoe het eruit komt te zien
Geen idee! Ik las wel over een storing met het pont, maar dat dat zulke gevolgen heeft kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker dan. Was er een ongeluk of zo?
Het kost wel een paar knaken.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja voor een groot deel al maar ik stel me dan zo voor dat je een catalogus met verschillende modelletjes krijgt die precies zo nagemaakt gaan worden.
En als het je verveelt dan kies je de volgende maand gewoon een nieuwe
Tsjaquote:Op maandag 6 mei 2019 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja voor een groot deel al maar ik stel me dan zo voor dat je een catalogus met verschillende modelletjes krijgt die precies zo nagemaakt gaan worden.
En als het je verveelt dan kies je de volgende maand gewoon een nieuwe
Het was haar eigen gezichtsmasker tochquote:Op maandag 6 mei 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Sylvie Meis ziet er ook weer een beetje anders uit, men twijfelt nog tussen een schelpdierallergie of bijensteken.
[ afbeelding ]
Maakt ook niet echt uit maar aan je hoofd laten sleutelen vind ik toch zo iets alsof je jezelf niet wil zijn, net even anders.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tsjalekker boeiend? Ieder z’n hobby. Soms gaat het mis ja en vaak is het lelijk maar dat is met alles. Kleding bijvoorbeeld, kapsels, partnerkeuze.
Tja, maar het onderliggende probleem is dat men tegenwoordig het idee heeft dat alles maar maakbaar en perfect moet kunnen zijn. Terwijl échte schoonheid juist zit in de kleine onvolkomenhedenquote:Op maandag 6 mei 2019 18:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tsjalekker boeiend? Ieder z’n hobby. Soms gaat het mis ja en vaak is het lelijk maar dat is met alles. Kleding bijvoorbeeld, kapsels, partnerkeuze.
Ze worden er niet mooier op, kost wel een aardige duit.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:34 schreef pullup het volgende:
Bizar, maar hier is het einde nog niet van in zicht denk ik
https://www.volkskrant.nl(...)r-jongeren~b5a7fc82/
Die heeft zequote:Op maandag 6 mei 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze worden er niet mooier op, kost wel een aardige duit.
Ja kan gewoon en als je het heel graag wil en het geld er voorover hebt ga lekker je gang, ik snap de big deal nietquote:Op maandag 6 mei 2019 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Maakt ook niet echt uit maar aan je hoofd laten sleutelen vind ik toch zo iets alsof je jezelf niet wil zijn, net even anders.
Je moet er iets voor over hebben, voor zo'n plactic gezicht.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze worden er niet mooier op, kost wel een aardige duit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |