Je gaat wel heel ver in het wegjagen van supermarktluiquote:Op maandag 6 mei 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die 3 zessen op mijn voorhoofd staan er anders prima.
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij jou ook al?quote:Op maandag 6 mei 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van mijn mag iedereen doen wat ie wil, maar ik raad het niemand aan.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verschil borstvergroting/verkleining of preventief botoxen om aan een ideaal beeld te voldoen. Dat laatste is ook zo zonde, geheel karakter uit het gezicht.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je gaat wel heel ver in het wegjagen van supermarktlui
Als je je helemaal volspuit ja, je kan het ook subtiel doenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verschil borstvergroting/verkleining of preventief botoxen om aan een ideaal beeld te voldoen. Dat laatste is ook zo zonde, geheel karakter uit het gezicht.
oh, dat zeker!quote:Op maandag 6 mei 2019 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mijn mag iedereen doe wat ie wil, maar ik raad het niemand aan.
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mijn mag iedereen doen wat ie wil, maar ik raad het niemand aan.
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je gaat wel heel ver in het wegjagen van supermarktlui
Helaas gaat het vaak van kwaad tot erger, daar een lijntje en oh daar een lijntje.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als je je helemaal volspuit ja, je kan het ook subtiel doen
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik zoek altijd vrouwenbillen op om achter te schuilen. Beetje gebukt door de supermarkt sluipen.
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Ik heb een zegelringafdruk op mijn voorhoofd, prijs je gelukkig
Het is als een verslaving, gewoon niet aan beginnen, dan maar met dunne lippen door het leven.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helaas gaat het vaak van kwaad tot erger, daar een lijntje en oh daar een lijntje.
Maar is idd zo, subtiel is een ander verhaal.
Vind ik best meevallen, dumbasses die de boel verzieken heb je altijd maar niet iedereen is zoquote:Op maandag 6 mei 2019 19:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helaas gaat het vaak van kwaad tot erger, daar een lijntje en oh daar een lijntje.
Maar is idd zo, subtiel is een ander verhaal.
En maar hopen dar ze niet ineens gaan zittenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik zoek altijd vrouwenbillen op om achter te schuilen. Beetje gebukt door de supermarkt sluipen.
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:24 schreef cafca het volgende:
[..]
En maar hopen dar ze niet ineens gaan zitten
Natuurlijk moet iedereen het voor zichzelf weten, maar ik vind die strak gespoten voorhoofden en Katrien Duck-lippen gewoon niet mooi. Je ziet ook best regelmatig dat mensen er in doorslaan.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
Je leeft maar één keer, als je er goed over na hebt gedacht, volwassen leeftijd hebt, je research hebt gedaan etc, spuit lekker op die boel who cares
Vegahamburgertjes, snijboontjes een gekookte aardappelen met vette Jusquote:
Met bilimplantaten?quote:Op maandag 6 mei 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:24 schreef cafca het volgende:
[..]
En maar hopen dar ze niet ineens gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |