Je kan ook kiezen om er niets aan te doenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je problemen krijgt met je gebit is dat geen keuze maar noodzaak
Kijk elke dag mijn ogen uit.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het blijft zo leuk een kwartiertje natrillen.
Ja lekkerquote:Op maandag 6 mei 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan ook kiezen om er niets aan te doen
Dan heb je wel eer van je werkquote:Op maandag 6 mei 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het blijft zo leuk een kwartiertje natrillen.
Ik vind dat er veel te zwaar over wordt gedacht. Sommige mensen gaan te ver, zijn nooit echt tevreden, soms huist er een diep gevoel van onzekerheid onder. Maar heel veel mensen doen een paar aanpassingen aan hun gezicht, gewoon omdat het kan, hadden waarschijnlijk echt geen complex gehad als het niet had bestaan, en leven gewoon net zo gelukkig door als voor de behandeling. Niet iedereen die gebruikmaakt van die dingen loopt erbij als een wandelende opgeblazen freakshow.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een mening, maar ik denk ook niet dat je er gelukkiger van wordt als alles maar maakbaar is. Wees gewoon tevreden met wat je bent.
En ja, ook dat is weer een mening
Uit een doctor Who aflevering. Ze heeft constant twee hulpjes in witte pakken bij zich die haar met water besproeien.quote:
quote:You don't really need a brain, ducky
If you're a girl, it's like tonsils
They're more trouble than they're worth
Degene die dat bedacht, heeft een schat van een fantasie.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uit een doctor Who aflevering. Ze heeft constant twee hulpjes in witte pakken bij zich die haar met water besproeien.
Ik noem het dommigheid. Je bent best apart als je geen tatoos hebt het is lelijk en domquote:Op maandag 6 mei 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
Juist daarom is het geen goed idee kinderen al dat soort ingrepen te laten doen. Pubers/jong volwassenen zijn een brok onzekerheid vaak.
Maar feit is, dat 'perfect' moeten zijn, in alle opzichten, er in geramd wordt in deze maatschappij.
Klopt, zelfs mijn Baardaap zei als puber; 'ik ben lelijk', en ik zei mafkees, je bent niet goed wijs, wacht maar af!quote:Op maandag 6 mei 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
Juist daarom is het geen goed idee kinderen al dat soort ingrepen te laten doen. Pubers/jong volwassenen zijn een brok onzekerheid vaak.
Maar feit is, dat 'perfect' moeten zijn, in alle opzichten, er in geramd wordt in deze maatschappij.
Juist, terwijl je juist dan een meeloper bent.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik noem het dommigheid. Je bent best apart als je geen tatoos hebt het is lelijk en dom
"The End of the World" heet de aflevering. Jaquote:Op maandag 6 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Degene die dat bedacht, heeft een schat van een fantasie.
Kinderen is een ander verhaal maar dat verhaal gaat vooral over youtubers van in de 20 en 30quote:Op maandag 6 mei 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
Nah alles nep prima tochquote:Op maandag 6 mei 2019 19:15 schreef TillyB het volgende:
Plus ik word soms gek van mensen die bijvoorbeeld maar jarenlang tegen een borstcorrectie/vergroting aan zitten te hikken. Doe gewoon! Ik ken meer mensen die er achteraf blij mee waren dan mensen die er spijt van hadden. Dat laatste nul namelijk, op misschien een paar showbizz people na die extreem groot gingen op jonge leeftijd.
Botox, liften, dat soort dingen inderdaad. Tattoos zijn zelden echt mooi.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik noem het dommigheid. Je bent best apart als je geen tatoos hebt het is lelijk en dom
Over 40 jaar loopt iedereen met uitgezakte kleurplaatjes rond het maakt niet meer uitquote:Op maandag 6 mei 2019 19:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Botox, liften, dat soort dingen inderdaad. Tattoos zijn zelden echt mooi.
Ik vind het nogal een verschil borstvergroting/verkleining of preventief botoxen om aan een ideaal beeld te voldoen. Dat laatste is ook zo zonde, geheel karakter uit het gezicht.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kinderen is een ander verhaal maar dat verhaal gaat vooral over youtubers van in de 20 en 30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |