quote:Op maandag 6 mei 2019 17:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
gewoon inzoomen met je telefoon (liefst midden in de supermarkt)
Waar is de koffie?quote:Op maandag 6 mei 2019 17:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De Dik Voormekaar Supermarkt Show.
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of Brexit want hij is er nu wel uit.
Ik denk dat er iets van Diana in moet qua lettersquote:Op maandag 6 mei 2019 17:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moeders is wel Amerikaans dus misschien Chad of Brock
Anaid of zoquote:Op maandag 6 mei 2019 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets van Diana in moet qua letters
Daar was de koffiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die knollen op de achtergrondof ze daar in de stallen heeft liggen persen
TEAM BAKSTEEN
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:35 schreef TillyB het volgende:
Grappig wel die gozer is precies zijn vader. William is precies zijn moeder qua smoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die knollen op de achtergrondof ze daar in de stallen heeft liggen persen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt vast gokken op de naam. Ik ben benieuwd wat de odds zijn voor Ghostbuster of Superbadeendje.
Mag niet meer, en we zwijgen ook over de regen die momenteel valt.quote:
Welke regenquote:Op maandag 6 mei 2019 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mag niet meer, en we zwijgen ook over de regen die momenteel valt.
Begin van de middag viel hier wel veel regen naar beneden, daarna niet meerquote:
De laatste gerookte kip uit de vriezer gehaald en een bonenschotel uit een zakquote:Op maandag 6 mei 2019 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mag niet meer, en we zwijgen ook over de regen die momenteel valt.
Heb nog een halve pizza.
Asperges met een gekookt eiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |