Ik stond altijd droogquote:Op maandag 6 mei 2019 17:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het regent in Nederland ook nooit eh?
Uhhh ???quote:Op maandag 6 mei 2019 17:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het regent in Nederland ook nooit eh?
Gelulquote:Op maandag 6 mei 2019 17:13 schreef cafca het volgende:
Veel wassen met shampoo is sowieso slecht, heb ik hier laatst nog gelezen, trouwens
Oh ok dan is het waarquote:Op maandag 6 mei 2019 17:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb het zelluf gelezen, stond op internet!
Ahhhhhhh wat leukquote:Op maandag 6 mei 2019 17:22 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
wats met die RANDOM capslock WOORDEN britjes je CAPSLOCKTOETS heeft CRISIS had een mooie stijl voor IESJE geweest ook
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:13 schreef cafca het volgende:
Veel wassen met shampoo is sowieso slecht, heb ik hier laatst nog gelezen, trouwens
Als je geen haar hebt maakt het ook niet uitquote:
Je kunt vast gokken op de naam. Ik ben benieuwd wat de odds zijn voor Ghostbuster of Superbadeendje.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:22 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
wats met die RANDOM capslock WOORDEN britjes je CAPSLOCKTOETS heeft CRISIS had een mooie stijl voor IESJE geweest ook
Da's een feit.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je geen haar hebt maakt het ook niet uit
Zelfs niet op zijn tandenquote:
Nee dan die visitekaartjes die je voor de Hubble telescoop moet houden om te zien wat er staat. Lekker handig ook.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:22 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok Jaffoquote:Op maandag 6 mei 2019 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt vast gokken op de naam. Ik ben benieuwd wat de odds zijn voor Ghostbuster of Superbadeendje.
gewoon inzoomen met je telefoon (liefst midden in de supermarkt)quote:Op maandag 6 mei 2019 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dan die visitekaartjes die je voor de Hubble telescoop moet houden om te zien wat er staat. Lekker handig ook.
Soury natuurlijk. Of Dylanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |