Zondequote:Op maandag 6 mei 2019 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis en de asperges moeten op anders kan ik ze in de kliko flikkeren.
Hoe is het met de ziekte? Ben je al aan het werk?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis en de asperges moeten op anders kan ik ze in de kliko flikkeren.
Mja, shit happens. Geen gelegenheid gezien om ham te halen. Ik ga morgen sinds vorige week zaterdag weer eens naar buiten.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
een tunnelcomplex aan het graven om de kelderbbqmeet bij L2B te raiden![]()
Maandag werk is sowieso nooit. Morgen maar weer eens proberen. Maar eigenlijk zie ik het niet zo zitten. Heel erg moe en die bronchiën maken nog steeds een hoop herrie zodra ik ga liggen.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe is het met de ziekte? Ben je al aan het werk?
Oh ik bedoel de asperges ik maak ze ook zonder hamquote:Op maandag 6 mei 2019 18:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mja, shit happens. Geen gelegenheid gezien om ham te halen. Ik ga morgen sinds vorige week zaterdag weer eens naar buiten.
Gewoon een dagje thuis blijven.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maandag werk is sowieso nooit. Morgen maar weer eens proberen. Maar eigenlijk zie ik het niet zo zitten. Heel erg moe en die bronchiën maken nog steeds een hoop herrie zodra ik ga liggen.
Klotezooiquote:Op maandag 6 mei 2019 18:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maandag werk is sowieso nooit. Morgen maar weer eens proberen. Maar eigenlijk zie ik het niet zo zitten. Heel erg moe en die bronchiën maken nog steeds een hoop herrie zodra ik ga liggen.
Ik zit al bijna 1,5 week thuisquote:
ff langs de dokter misschien?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh zo, maar ze kunnen nog. Iets dikker schillen en groter kontje eraf.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik bedoel de asperges ik maak ze ook zonder ham
nee joh, ik heb geen koorts. Het is alleen hardnekkig en slijt langzaam.quote:
Dan ga je werken kan mij het schelenquote:
Nog niet, ik ben al aan mijn volgende project begonnen.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo weer uitgewerkt... Nog iets gehoord over je beamer-hangsysteem
OK dan nietquote:Op maandag 6 mei 2019 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee joh, ik heb geen koorts. Het is alleen hardnekkig en slijt langzaam.
Smakelijkquote:Op maandag 6 mei 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stamppot andijvie, inclusief licht lekkende jus dijk en WK gehaktbal.
En dat wordt een ... bijpassend tv-scherm hangsysteem... ?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, ik ben al aan mijn volgende project begonnen.
Rauwe andijvie of gekookt?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stamppot andijvie, inclusief licht lekkende jus dijk en WK gehaktbal.
Lekker, hoor net dat de shoarma hier ook rauw is, maar voldoende saus, dus komt goed.quote:
Als het kut is ga ik gewoon weer naar huisquote:Op maandag 6 mei 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga je werken kan mij het schelenDoen wat goed voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |