Of af en toe je hoofd stotenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is als een verslaving, gewoon niet aan beginnen, dan maar met dunne lippen door het leven.
quote:
Niet vergeten van schrik op je lip te bijten.quote:
Ik vind doorgeslagen debieltjes ook niet mooi, maar lekker boeiend? Mensen doen net alsof het niet zou mogen. Crocs zijn ook fucking lelijk en die zijn toch ook gewoon te koop. Dan dikke ducklippen ook.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk moet iedereen het voor zichzelf weten, maar ik vind die strak gespoten voorhoofden en Katrien Duck-lippen gewoon niet mooi. Je ziet ook best regelmatig dat mensen er in doorslaan.
Van een borstvergroting of -correctie kan ik me dan wel weer heel goed voorstellen dat vrouwen daar echt gelukkiger van worden.
tonjaquote:
Ik heb dit niet gezien!11quote:
Hummie zou wel een en/of andere ingreep kunnen gebruiken.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind doorgeslagen debieltjes ook niet mooi, maar lekker boeiend? Mensen doen net alsof het niet zou mogen. Crocs zijn ook fucking lelijk en die zijn toch ook gewoon te koop. Dan dikke ducklippen ook.
Kappertje jaquote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hummie zou wel een en andere ingreep kunnen gebruiken.
Van mij mag alles, maar dan mag ik er ook een mening over hebben.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind doorgeslagen debieltjes ook niet mooi, maar lekker boeiend? Mensen doen net alsof het niet zou mogen. Crocs zijn ook fucking lelijk en die zijn toch ook gewoon te koop. Dan dikke ducklippen ook.
Ik dacht ff Ramonaquote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef Soury het volgende:
Ik wil wel mijn wenkbrauwen een keer laten doen. Zoiets [ afbeelding ]
doe datquote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag een schone broek aantrekken![]()
En mijn billen wassen
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag een schone broek aantrekken![]()
En mijn billen wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |