een tunnelcomplex aan het graven om de kelderbbqmeet bij L2B te raidenquote:Op maandag 6 mei 2019 16:42 schreef chufi het volgende:
Maar goed, we weten nu nog steeds niets wat die dikke mensen in de keet doen
Ja verdomd en een hele hoop met nagenoeg hetzelfde uiterlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat niet zo moeilijk meer. Bijna alles is zwart, donkergrijs of zilvergrijs.
Ze zijn inmiddels naar huis gewaggeld.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:42 schreef chufi het volgende:
Maar goed, we weten nu nog steeds niets wat die dikke mensen in de keet doen
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
een tunnelcomplex aan het graven om de kelderbbqmeet bij L2B te raiden![]()
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is dat voor die meet op 31 juni ?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij regelt een dikke blindengeleidehond die zijn goedkoperquote:
Ja, maar zie nog maar eens aan 1000 gulden te komen!quote:Op maandag 6 mei 2019 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat niet zo moeilijk meer. Bijna alles is zwart, donkergrijs of zilvergrijs.
Ja, dat is ook een tijdje mode geweest. Met de klimaatverandering ook wel een goed idee.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou hier staan 4 witte auto's op een rij altijd van verschillende merken
Watje minder betaald aan de lak ben je weer kwijt aan de extra autowasbeurten ...quote:Op maandag 6 mei 2019 17:00 schreef Ghostbuster het volgende:
De lease wagens van waar ik werkte moesten wit zijnquote:Op maandag 6 mei 2019 17:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Autowassen? Dat is slecht voor de lak, man!quote:Op maandag 6 mei 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Watje minder betaald aan de lak ben je weer kwijt aan de extra autowasbeurten ...
Veilige kleur ook en goedkoopste vaakquote:Op maandag 6 mei 2019 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De lease wagens van waar ik werkte moesten wit zijn
Roomser dan de paus.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De lease wagens van waar ik werkte moesten wit zijn
Rondtonton.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij regelt een dikke blindengeleidehond die zijn goedkoper
Ik liet er ook meestal een beschermlaag van een jaartje of zo op groeienquote:Op maandag 6 mei 2019 17:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Autowassen? Dat is slecht voor de lak, man!
Ja dat veilige heb ik wel eens gehoordquote:Op maandag 6 mei 2019 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Veilige kleur ook en goedkoopste vaak
🤜🤛quote:Op maandag 6 mei 2019 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja kom maar TIL met je grote tering muil
Mijn maza roestte niet omdat ik dat ding nooit waste. Allen de ramenquote:Op maandag 6 mei 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik liet er ook meestal een beschermlaag van een jaartje of zo op groeien
Ja het regent in Nederland ook nooit eh?quote:Op maandag 6 mei 2019 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn maza roestte niet omdat ik dat ding nooit waste. Allen de ramen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |