Sorry ik hang graag overdwars of ondersteboven. Sas heeft een kleine bank, ik ga rechts zitten.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou u misschien rechts op de bank plaats willen nemen?
Dat doe ik al tijden (via Eventix), heb het kaartje voor Joy Division Undercover ook al op mijn foon staan, waarom zou je ze uitprinten, ze scannen bij de ingang de QR code van het kaartje op je foon.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Hij is veel sneller en dat iets grotere scherm is ook vooral een zegen. Gister ook geen kaartjes uitgeprint maar op de telefoon meegenomen.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:11 schreef Voxs het volgende:
Sorry ik hang graag overdwars of ondersteboven.
Het ding kan het leven gewoon weer wat makkelijker maken, beter maak je er dan ook gebruik van.quote:
Daar hoor ik gelukkig niet bij.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:13 schreef TillyB het volgende:
Wat net zo goed irritant is zijn die zenuwenlijers met 000000 geduld die in je nek hijgen als je even twee seconden stilstaat om te kijken welke sla er het minst verlept uitziet
Daarom koop ik nooit groente.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:13 schreef TillyB het volgende:
Wat net zo goed irritant is zijn die zenuwenlijers met 000000 geduld die in je nek hijgen als je even twee seconden stilstaat om te kijken welke sla er het minst verlept uitziet
Nee de gezonde benefits van groente kun je meteen wegstrepen tegen de hoge bloeddruk die je krijgt van het kopen daarvan dus dat heeft toch geen nut bij jouquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ga allemaal fijn een pijp roken in je schommelstoel. Stelletje Zen aanbidders.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee de gezonde benefits van groente kun je meteen wegstrepen tegen de hoge bloeddruk die je krijgt van het kopen daarvan dus dat heeft toch geen nut bij jou
Van die L2B's bedoel je?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:13 schreef TillyB het volgende:
Ook nog nooit van gehoord. Ik zie af en toe nog wel eens een paar dagenlang een hoosje Pokemonjagers, maar ook niet heel vaak meer.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:15 schreef Voxs het volgende:
Net was het winkelcentrum vol mensen turend op hun mobiel. In de wijk ook allemaal groepjes. Dus even gevraagd. Ze deden aan Munzee. Daar had ik nog nooit van gehoord.
Een soort geocaching met QR codes scannen / virtuele dingen vangen. Via gps en kaartje op je mobiel. Doel is zoveel mogelijk punten te verzamelen.
https://www.munzee.com/?home
ik doe vaak in de rij voor de kassa mee met het gezeik van de toeristen, 'ja, slecht hè, aan de wal hadden ze allang een tweede kassa geopend' of lekker met ze mee zeiken over de belachelijk hoge prijzen en ze wijsmaken dat eilanders korting krijgenquote:Op zondag 5 mei 2019 15:13 schreef TillyB het volgende:
Of dat wat ze meer moeten betalen, verdeeld wordt onder de eilandersquote:Op zondag 5 mei 2019 15:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe vaak in de rij voor de kassa mee met het gezeik van de toeristen, 'ja, slecht hè, aan de wal hadden ze allang een tweede kassa geopend' of lekker met ze mee zeiken over de belachelijk hoge prijzen en ze wijsmaken dat eilanders korting krijgen![]()
mijn kleine feestjes
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe vaak in de rij voor de kassa mee met het gezeik van de toeristen, 'ja, slecht hè, aan de wal hadden ze allang een tweede kassa geopend' of lekker met ze mee zeiken over de belachelijk hoge prijzen en ze wijsmaken dat eilanders korting krijgen![]()
mijn kleine feestjes
Lekker makkelijk gedacht iddquote:Op zondag 5 mei 2019 15:19 schreef Marsani het volgende:
Ja ik erger me toch maar dat is een vooroordeel denk ik. Die hele dikke mensen in een scootmobiel. Dan denk ik: val af en kom uit dat ding. Maar misschien hebben ze een ziekte. Best vals van mij.
Pokemondag wordt hier soms nog georganiseerd, maar zie ze ook nooit meer lopen.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord. Ik zie af en toe nog wel eens een paar dagenlang een hoosje Pokemonjagers, maar ook niet heel vaak meer.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:20 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn kleine feestjes
ha! goeiequote:Op zondag 5 mei 2019 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of dat wat ze meer moeten betalen, verdeeld wordt onder de eilanders
Een broodje voor een euro ipv 20 centquote:Op zondag 5 mei 2019 15:20 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn kleine feestjes
Tip @Lucky2Bastardquote:Op zondag 5 mei 2019 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik rook altijd een bong of twee voor ik boodschappen ga doen, dan kan ik het wel aan.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of dat wat ze meer moeten betalen, verdeeld wordt onder de eilanders
Als mensen op leeftijd of gehandicapt zijn dan heb ik alle begrip.quote:
het mooiste is als de kassajuffrouw mij bij naam groet en vraagt hoe het gaatquote:
Gaat soms niet....maar goed dan vraag ik het wel enigszins dwingend, doch correct.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:26 schreef Voxs het volgende:
Ik heb werkelijk nooit last van dat soort dingen. Daar loop je dan gewoon toch omheen?
Dan moet het wel kunnen en je moet niet iets nodig hebben waar ze nou juist net voorstaan.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:26 schreef Voxs het volgende:
Ik heb werkelijk nooit last van dat soort dingen. Daar loop je dan gewoon toch omheen?
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:27 schreef sacha het volgende:
[..]
het mooiste is als de kassajuffrouw mij bij naam groet en vraagt hoe het gaat![]()
dan wordt het heel stil in de rij toeristen
Dan is even vragen dus de oplossingquote:Op zondag 5 mei 2019 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet het wel kunnen en je moet niet iets nodig hebben waar ze nou juist net voorstaan.
At home you're a tourist.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:27 schreef sacha het volgende:
[..]
het mooiste is als de kassajuffrouw mij bij naam groet en vraagt hoe het gaat![]()
[..]
[..]
[..]
ehm, nou ik vind de AH goedkoop, beetje mijn graadmeterquote:Op zondag 5 mei 2019 15:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een broodje voor een euro ipv 20 cent![]()
(Oerolprijsje vast toch? Of is het altijd zo duur?
Tof! Wat een werk.quote:
Die is mooi geworden.quote:
Oke, dan heb ik referentiequote:Op zondag 5 mei 2019 15:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm, nou ik vind de AH goedkoop, beetje mijn graadmeter
Ja, haken was ook een hobby van mijn moeder. Hele tafellakens kwamen uit haar vingers,quote:
Dank!quote:
Heb je die lichamen hier wel eens gezien? Onder de 200 kilo hoor je er niet bij. Er vált niet omheen te lopen. Het is één grote lillende blubbermassa.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Pfff! Maar eer van je werk, het is een mooi dekentje .Geen zere handen nu?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank!
118 lapjes haken, daarvan alle draadjes wegwerken, aan elkaar haken en een randje erom, hop!
En valletjes voor de ramen?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, haken was ook een hobby van mijn moeder. Hele tafellakens kwamen uit haar vingers,
Waar woon jij?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je die lichamen hier wel eens gezien? Onder de 200 kilo hoor je er niet bij. Er vált niet omheen te lopen. Het is één grote lillende blubbermassa.
Nee ik heb er bijna 6 weken over gedaan, heel ontspannend, dus lekker zen nu.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Pfff! Maar eer van je werk, het is een mooi dekentje .Geen zere handen nu?
In je schommelstoel met pijpquote:Op zondag 5 mei 2019 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb er bijna 6 weken over gedaan, heel ontspannend, dus lekker zen nu.
Die is ook akelig secuur. 1 dingetje niet naar haar zin en de hele kliek werd weer overnieuw gedaan.quote:
Hebben we dezelfde moeder?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die is ook akelig secuur. 1 dingetje niet naar haar zin en de hele kliek werd weer overnieuw gedaan.
Zo hoort het ookquote:Op zondag 5 mei 2019 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die is ook akelig secuur. 1 dingetje niet naar haar zin en de hele kliek werd weer overnieuw gedaan.
Nou, niet alleen, maar het zijn er wel veel en slokken dus onredelijk veel ruimte op.quote:
Zal eens vragen of ze toevallig ook ooit een Superbadeentje in elkaar geknutseld hebben.quote:
Jij bent erg!quote:Op zondag 5 mei 2019 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, niet alleen, maar het zijn er wel veel en slokken dus onredelijk veel ruimte op.Er zou een kwabbelasting moeten komen, om verzakken van stoepen tegen te gaan en het 3x zo breed te maken.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal eens vragen of ze toevallig ook ooit een Superbadeentje in elkaar geknutseld hebben.
Alsjeblieft!quote:Op zondag 5 mei 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja mevrouw.Dan moet ik nog zo'n bongo zien te ritselen.
Ja misschien welquote:
Dat was GB zijn idee hè, in een vliegtuig zou ik dat nooit doen.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zei ze en wilde nog wat dreadlocks in de hens zetten.
Ben daar wel eens geweest, maar is mij niet echt zo opgevallenquote:Op zondag 5 mei 2019 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel en dat geeft uiteraard niet, maar hier is het absurd.
Ja ik weet het. Komt door ex-schoonmoeder die 220 kilo woog en in een scootmobiel zat. Na een maagoperatie viel ze fors af en kon gewoon weer lopen.quote:
Met water alleen red je het niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bovenkant eraf en daar het water in?
Ga maar eens de Jumbo binnen daar. Als de grond begint te trillen zit je in de juiste buurt.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben daar wel eens geweest, maar is mij niet echt zo opgevallen
Behalve chufi.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:45 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien ook wel oude of gehandicapte mensen maar ja dat zie je tenminste
Als je ziet wat ze in die karren laden, is het mij geen wonder dat ze moddervet worden. Ken iemand die net gedotterd is en die gaat gewoon door met iedere dag barbecuen, met vette sauzen, bier en vooral niet bewegen. Sja.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:47 schreef Marsani het volgende:
Maar eigenlijk heb je met zo'n fors overgewicht eigenlijk ook een ziekte denk ik. Niemand wil zo dik zijn.
Ik hoop ook echt dat zijn operatie succesvol is.quote:
Maar dat is soms wel lekker.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:51 schreef Voxs het volgende:
Het is ook idioot wat er in de supermarkten aan slecht voedsel te krijgen is.
En dat het snel gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat zijn operatie succesvol is.
Ja, maar idioot is het toch. En er is verschil in lekkere kaasjes, chocolade etc of echt van die mierzoete meukcakejes, chipsvarianten, etc.quote:
Inderdaad. Maar blijkbaar verkoopt dat. En intussen wordt er weer een hoop verdient in de vermageringsindustrie, terwijl Obesitas onderhand volksziekte nummer 1 is.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:51 schreef Voxs het volgende:
Het is ook idioot wat er in de supermarkten aan slecht voedsel te krijgen is.
Deze maand, maar hij heeft niet gezegd wanneer.quote:
Over Sjoef zijn ogen heb je het, neem ik aan?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze maand, maar hij heeft niet gezegd wanneer.
Ik zag net dat ik een verkeerde quote deed.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over Sjoef zijn ogen heb je het, neem ik aan?
En ging de btw op groente en fruit ook omhoog. Helaas, is een zak friet kopen en 'processed' vlees, goedkoper.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar blijkbaar verkoopt dat. En intussen wordt er weer een hoop verdient in de vermageringsindustrie, terwijl Obesitas onderhand volksziekte nummer 1 is.
Is ook idioot, er veel plaatsen is het ook al een hele klus om iets redelijk gezonds te eten.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, maar idioot is het toch. En er is verschil in lekkere kaasjes, chocolade etc of echt van die mierzoete meukcakejes, chipsvarianten, etc.
Als het goed is wel ja, maar voorlopig weet hij nog geen datum.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze maand, maar hij heeft niet gezegd wanneer.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is ook idioot, er veel plaatsen is het ook al een hele klus om iets redelijk gezonds te eten.
Lijkt mij ook niet veel aanquote:Op zondag 5 mei 2019 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
De Ted Bundy film op Netflix was 3 x ruk
Die 549 aanraadde?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
De Ted Bundy film op Netflix was 3 x ruk
Echt een kul verhaal over de liefde van zijn vriendin naar hem, en dat mens krijgt na 5 moorden en inbewaringstellingen dat hij wel eens de dader kan zijnquote:
Ja er zijn er 2 een docu serie die is wel heel goed, en nu een film met Zac affron?quote:
Ja die met Zac was datquote:Op zondag 5 mei 2019 16:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja er zijn er 2 een docu serie die is wel heel goed, en nu een film met Zac affron?
Sla die maar over al zet hij wel een goed lijkende bundy neerquote:
Nja is wel echt gebeurd, maar het moet je gewoon aanspreken denk ik zo'n verhaal en een vorm van een film of boek.. Bij een boek heb je toch meer een eigen fantasy enz..quote:Op zondag 5 mei 2019 16:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een kul verhaal over de liefde van zijn vriendin naar hem, en dat mens krijgt na 5 moorden en inbewaringstellingen dat hij wel eens de dader kan zijn
*noteert*quote:Op zondag 5 mei 2019 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Onder een dekentje van Deisy zou ik nog gaan zitten
Na babydeken nummer 2, de deken voor mijn dochter afmaken, daarna ben jij pas aan de beurtquote:Op zondag 5 mei 2019 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Onder een dekentje van Deisy zou ik nog gaan zitten
2.20 bij 2.40quote:Op zondag 5 mei 2019 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na babydeken nummer 2, de deken voor mijn dochter afmaken, daarna ben jij pas aan de beurt
Goeie jaquote:Op zondag 5 mei 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze serie was wel super
Big Little Lies (TV Series 2017– ) - IMDb Big Little Lies
quote:
Zou het onder 40+ mantelzorg laten vallen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou je een Fok abbo ook af kunnen trekkenvan de belasting?
Soort GGZ vrijwilligerswerk wel
Ja, alleen de ontknoping had ik al vrij vroeg door. Wat me verbaasde want dat heb ik eigenlijk nooit.quote:
Oh ik nietquote:Op zondag 5 mei 2019 16:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, alleen de ontknoping had ik al vrij vroeg door. Wat me verbaasde want dat heb ik eigenlijk nooit.
Daar zitten heel wat uurtjes in.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent niet veeleisend ook, maar die maat heb ik al eerder gemaakt, mijn eerste project.
[ afbeelding ]
Best geinigquote:Op zondag 5 mei 2019 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent niet veeleisend ook, maar die maat heb ik al eerder gemaakt, mijn eerste project.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook nog op mijn lijstje staan.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze serie was wel super
Big Little Lies (TV Series 2017– ) - IMDb Big Little Lies
Ja kijken echt goed, en de nieuwe komt er aan binnenkort, de titelsong is al geweldigquote:Op zondag 5 mei 2019 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog op mijn lijstje staan.
Even een bonnetje aan Danny vragen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou je een Fok abbo ook af kunnen trekkenvan de belasting?
Soort GGZ vrijwilligerswerk wel
Ga ik doen, na OITNB moet ik nog steeds aan een nieuwe serie beginnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kijken echt goed, en de nieuwe komt er aan binnenkort, de titelsong is al geweldig
Klopt helemaal helaas. In de tijd dat ik weinig geld had leefde ik op macaroni met smac en kaas en kilo zakken patat en een pak frikandellen met 20 stuks er in.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ging de btw op groente en fruit ook omhoog. Helaas, is een zak friet kopen en 'processed' vlees, goedkoper.
Ook in diervoeders, zo idioot.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vleeswaren zit ook vaak suiker in verwerkt. Lekker goedkoop vulmiddel.
Jij bent een vetklep.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Klopt helemaal helaas. In de tijd dat ik weinig geld had leefde ik op macaroni met smac en kaas en kilo zakken patat en een pak frikandellen met 20 stuks er in.
Belachelijk toch dat ongezond eten goedkoper is, op lange termijn kost dat veel meer.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Klopt helemaal helaas. In de tijd dat ik weinig geld had leefde ik op macaroni met smac en kaas en kilo zakken patat en een pak frikandellen met 20 stuks er in.
Alles voor de fermentatie, zo zitten in veel vleeswaren ook gist, je zal maar geen gist mogen eten.quote:
Toen gingen ze gewoon dood ...quote:Op zondag 5 mei 2019 16:17 schreef Marsani het volgende:
En nu heeft mijn kat diabetes en mijn hond een voedselallergie. Weet niet of dat met het voer te maken heeft natuurlijk maar kan me van de honden en katten van vroeger niet herinneren dat ze deze ziektes hadden.
Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar je hoort het wel vaak.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:17 schreef Marsani het volgende:
En nu heeft mijn kat diabetes en mijn hond een voedselallergie. Weet niet of dat met het voer te maken heeft natuurlijk maar kan me van de honden en katten van vroeger niet herinneren dat ze deze ziektes hadden.
Dat zou zomaar kunnen, dus je moet speciaal voer voor ze kopen nu?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:17 schreef Marsani het volgende:
Het overgewicht zit je hoog hèquote:Op zondag 5 mei 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De meeste vrouwen van Buurtzorg die bij mijn ouders komen hebben een reet van een meter en zijn altijd aan het 'lijnen'. Toch lusten ze best een plak cake, of stroopwafel bij de koffie.
Lekker hoor! Valt allemaal wel mee met dat ongezonde.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:20 schreef Marsani het volgende:
Hoi D.
Ik ga even koken, wel ongezond: witlof met ham en kaas en bacon ui rosti rondjes.
Niet alles geloven wat Badeend zegtquote:Op zondag 5 mei 2019 16:18 schreef Marsani het volgende:
[..]
BMI is 27. U heeft overgewicht. Nee ben gewoon een vetklep zoals Badeendje al zei.
Ja voor de kat koolhydraatarm en voor de hond nog maar een soort eiwit. De kat insuline bijspuiten en de hond elke morgen een medicijn. Het voer dat ik moet geven is dat dure dat alleen te koop is bij de dierenarts.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, dus je moet speciaal voer voor ze kopen nu?
Dat moet je idd. zeker niet doen.quote:
Nee joh, dikke plakken kaas om de witlof heen wikkelen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker hoor! Valt allemaal wel mee met dat ongezonde.
man man manquote:Op zondag 5 mei 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De meeste vrouwen van Buurtzorg die bij mijn ouders komen hebben een reet van een meter en zijn altijd aan het 'lijnen'. Toch lusten ze best een plak cake, of stroopwafel bij de koffie.
Zit er niet mee hoor, weet dat ik een kilo of 10 af moet vallen en weet ook dat ik zo ben omdat ik van lekker eten hou. En van een wijntje met een stukkie brie en zo. In mijn geval dus eigen schuld.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet je idd. zeker niet doen.
Je hebt wel pech met je huisdieren, maar je doet het toch voor je beestjes.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja voor de kat koolhydraatarm en voor de hond nog maar een soort eiwit. De kat insuline bijspuiten en de hond elke morgen een medicijn. Het voer dat ik moet geven is dat dure dat alleen te koop is bij de dierenarts.
Nou ja, mag niet klagen, hondje is al 12 en doet het goed.
Oooh! Moet jij denk ik ook Royal Canin. Ik ga ook eens bij Zooplus kijken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt wel pech met je huisdieren, maar je doet het toch voor je beestjes.
Mijn kat heeft blaasgruis, dus heeft ook speciaal voer nodig, in het begin had ik ook het dure van de dierenarts, maar ik zag later dat ze hetzelfde voer bij Zooplus verkopen, maar dan goedkoper.
Oh, het gaat de oven in.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee joh, dikke plakken kaas om de witlof heen wikkelen.
Ik heb het tegenovergestelde. Ik kan vreten wat ik wil maar kom geen gram aan.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zit er niet mee hoor, weet dat ik een kilo of 10 af moet vallen en weet ook dat ik zo ben omdat ik van lekker eten hou. En van een wijntje met een stukkie brie en zo. In mijn geval dus eigen schuld.
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat past hier niet in het tekst invoerveld.
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat past hier niet in het tekst invoerveld.
Ja klopt, Tom krijgt ook Royal Canin, ik besteld dan altijd 9 kg, want dan is de kiloprijs lager.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:25 schreef Marsani het volgende:
[..]
Oooh! Moet jij denk ik ook Royal Canin. Ik ga ook eens bij Zooplus kijken.
Ja precies, het voer wat ik bij de dierenarts kocht was ook online goedkoper te vinden. Loont de moeitequote:Op zondag 5 mei 2019 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt wel pech met je huisdieren, maar je doet het toch voor je beestjes.
Mijn kat heeft blaasgruis, dus heeft ook speciaal voer nodig, in het begin had ik ook het dure van de dierenarts, maar ik zag later dat ze hetzelfde voer bij Zooplus verkopen, maar dan goedkoper.
Oh Tom krijgt goed voeder, Morris ook Indoor 27quote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt, Tom krijgt ook Royal Canin, ik besteld dan altijd 9 kg, want dan is de kiloprijs lager.
Maar je hebt van merken als Royal Canin wel minder nodig dan van Whiskas of Felix, dus dan valt het verschil best wel mee.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat speciaal dierenvoer is ook een kostbare grap zeg, pfff.
Amen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Vroeger kwam ik ook niet snel aan, maar nu wel maar boeien ben zoals ik ben
Luiekattenvoerquote:Op zondag 5 mei 2019 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh Tom krijgt goed voeder, Morris ook Indoor 27
Bij mij kwam het toen ik een hele tijd inactief was door een hernia. Alle spiertjes omgezet in vet.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo is het, belangrijker is dat je je goed voelt.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja oké en als je het in het groot inslaat zoals jij het doet, dan is het leed dus wel te overzien.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hebt van merken als Royal Canin wel minder nodig dan van Whiskas of Felix, dus dan valt het verschil best wel mee.
Nou mijn moeder heeft ook 2 britten, en 1 is te dik, Morris weegt maar 3 kilo, en die krijgt ook Sheba 40 gr vis zakjesquote:Op zondag 5 mei 2019 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luiekattenvoer
Zou ook wel iets voor Tom zijn
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:30 schreef sacha het volgende:
ik koop hondenvoer bij de vogelartikelenwebshop.nl, wel zo logisch
enige webshop die dat merk verkoopt en graties naar het eiland stuurtquote:Op zondag 5 mei 2019 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En vetbollen voor de vogels bij allesvooruwhont.nl
Die maak ik zelf.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En vetbollen voor de vogels bij allesvooruwhont.nl
Wat een petietje!quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou mijn moeder heeft ook 2 britten, en 1 is te dik, Morris weegt maar 3 kilo, en die krijgt ook Sheba 40 gr vis zakjes
Lekker!quote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef cafca het volgende:
Couscous met falafel en een lekker pittig tomaten/prei prutje
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een petietje!![]()
Tom weegt 7 kilo en krijgt geen zakjes, dat vindt hij te lekker dus schrokt hij dat te snel op, waardoor hij het weer uitkotst.
Sorry Lucky
Is dat zo?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja Morris eet ook gelijk de helft op altijd, Witte Britten zijn altijd slanker, dan hun kleurgenoten
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kreeg voor mijn kippies groente afval van de supermarkt
Ik kan mij nog wel herinneren dat je vroeger de schillenboer had.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, en dat krijgen de toeristen van de wal nietquote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een petietje!![]()
Tom weegt 7 kilo en krijgt geen zakjes, dat vindt hij te lekker dus schrokt hij dat te snel op, waardoor hij het weer uitkotst.
Sorry Lucky
nee, die moeten hun portemonnee op de kade gooien en weer met de boot terugquote:Op zondag 5 mei 2019 16:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en dat krijgen de toeristen van de wal niet
Voddenboer ook.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel herinneren dat je vroeger de schillenboer had.
quote:
Melkboer ookquote:Op zondag 5 mei 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel zo comfortabel tijdens het ligfietsen
oeh!quote:Op zondag 5 mei 2019 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley? Vertel eens, Deisyy. [ afbeelding ]
Ik niet hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, zo'n mandje bij de voordeur zetten met lege flessen en een briefje erin met wat je wilt hebben.quote:
Nee, maar wie ben jij nou weer?quote:
Die kwam bij ons toen ik kind was nog met paard en wagen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is mij nooit opgevallen ik kijk naar de ui's.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:48 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die moeten hun portemonnee op de kade gooien en weer met de boot terug
hihaho
Naast ons stond een boerderij en ik kan mij nog herinneren dat de melkbussen aan de weg werden gezet.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kwam bij ons toen ik kind was nog met paard en wagen.
appelboer hadden we ookquote:Op zondag 5 mei 2019 16:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Melkboer.
Eierboer.
Kolenboer
Voddenboer
Groenteboer.
Visboerquote:
De visboer staat hier nog elke zaterdag op het plein. Komt elke week uit Urk op en neer naar Brabant.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Visboer
Kaasboer
Kippenboer
Allemaal boeren.
Wij wel een keer met slang door de brievenbus bij wanbetalerquote:Op zondag 5 mei 2019 17:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, zo vaak zie je ze niet lachen hier.
Nou, ik erger me ook wel eens aan de toeristen hier, en ik denk dat het erbij jullie in verhouding nog een stuk meer zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:58 schreef sacha het volgende:
[..]
sommige ondernemers hier hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wij wel een keer met slang door de brievenbus bij wanbetaler
Ja, het huis naast ons was nog niet op het riool aangesloten.quote:
dit eiland draait er opquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, ik erger me ook wel eens aan de toeristen hier, en ik denk dat het erbij jullie in verhouding nog een stuk meer zijn.
Maar voor de middenstand brengen ze wel geld in het laatje natuurlijk.
Dikke toeristen zijn veruit het ergste.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, ik erger me ook wel eens aan de toeristen hier, en ik denk dat het erbij jullie in verhouding nog een stuk meer zijn.
Maar voor de middenstand brengen ze wel geld in het laatje natuurlijk.
Een kale kip ken je niet plukken maar wel de gang vol met stront.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is nog eens een rigoureuze actie.
ik vorig jaar pas om en nabij pak hem beet ongeveerquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, het huis naast ons was nog niet op het riool aangesloten.
Ja, die nemen 2x zoveel ruimte inquote:Op zondag 5 mei 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dikke toeristen zijn veruit het ergste.
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dikke toeristen zijn veruit het ergste.
Zie het er maar uit te krijgen.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kale kip ken je niet plukken maar wel de gang vol met stront.
wat een goed idee!quote:Op zondag 5 mei 2019 17:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kale kip ken je niet plukken maar wel de gang vol met stront.
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vorig jaar pas om en nabij pak hem beet ongeveer
/intensive carequote:Op zondag 5 mei 2019 17:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Afijn 100 dikke lurkers, willen Lucky zijn kop op een paal inmiddels
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:08 schreef sig000 het volgende:
Ga zo weer verder waar ik gebleven was denk ik.
Jij hebt van niemand wat te vrezen, dat is wat anders.quote:
Nou ze hebben wel met Isak 1 van de beste aanvallers in de eredivisie, ik hoop dat hij er zin an heeftquote:
Welke? Ik heb er zo veel.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Badeend zijn lijflied op de radio weer,
Het duurt te lang
Een van de weinige liedjes die zelf aan hun titel voldoenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Badeend zijn lijflied op de radio weer,
Het duurt te lang
Jaloers op zekerquote:Op zondag 5 mei 2019 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Ajacieden zijn allemaal te dik eigenlijk
Ho ho voorlopig hebben ze nog niks eh? Messi gaat Amsterdam laten huilen, als ze de Spurs al overlevenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Ajacieden zijn allemaal te dik eigenlijk
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:13 schreef sig000 het volgende:
Willem 2 olé olé ken je nagaan wanneer ze Willem1 sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |