appelboer hadden we ookquote:Op zondag 5 mei 2019 16:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Melkboer.
Eierboer.
Kolenboer
Voddenboer
Groenteboer.
Visboerquote:
De visboer staat hier nog elke zaterdag op het plein. Komt elke week uit Urk op en neer naar Brabant.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Visboer
Kaasboer
Kippenboer
Allemaal boeren.
Wij wel een keer met slang door de brievenbus bij wanbetalerquote:Op zondag 5 mei 2019 17:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, zo vaak zie je ze niet lachen hier.
Nou, ik erger me ook wel eens aan de toeristen hier, en ik denk dat het erbij jullie in verhouding nog een stuk meer zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:58 schreef sacha het volgende:
[..]
sommige ondernemers hier hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wij wel een keer met slang door de brievenbus bij wanbetaler
Ja, het huis naast ons was nog niet op het riool aangesloten.quote:
dit eiland draait er opquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, ik erger me ook wel eens aan de toeristen hier, en ik denk dat het erbij jullie in verhouding nog een stuk meer zijn.
Maar voor de middenstand brengen ze wel geld in het laatje natuurlijk.
Dikke toeristen zijn veruit het ergste.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, ik erger me ook wel eens aan de toeristen hier, en ik denk dat het erbij jullie in verhouding nog een stuk meer zijn.
Maar voor de middenstand brengen ze wel geld in het laatje natuurlijk.
Een kale kip ken je niet plukken maar wel de gang vol met stront.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is nog eens een rigoureuze actie.
ik vorig jaar pas om en nabij pak hem beet ongeveerquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, het huis naast ons was nog niet op het riool aangesloten.
Ja, die nemen 2x zoveel ruimte inquote:Op zondag 5 mei 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dikke toeristen zijn veruit het ergste.
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dikke toeristen zijn veruit het ergste.
Zie het er maar uit te krijgen.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kale kip ken je niet plukken maar wel de gang vol met stront.
wat een goed idee!quote:Op zondag 5 mei 2019 17:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kale kip ken je niet plukken maar wel de gang vol met stront.
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vorig jaar pas om en nabij pak hem beet ongeveer
/intensive carequote:Op zondag 5 mei 2019 17:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Afijn 100 dikke lurkers, willen Lucky zijn kop op een paal inmiddels
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:08 schreef sig000 het volgende:
Ga zo weer verder waar ik gebleven was denk ik.
Jij hebt van niemand wat te vrezen, dat is wat anders.quote:
Nou ze hebben wel met Isak 1 van de beste aanvallers in de eredivisie, ik hoop dat hij er zin an heeftquote:
Welke? Ik heb er zo veel.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Badeend zijn lijflied op de radio weer,
Het duurt te lang
Een van de weinige liedjes die zelf aan hun titel voldoenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Badeend zijn lijflied op de radio weer,
Het duurt te lang
Jaloers op zekerquote:Op zondag 5 mei 2019 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Ajacieden zijn allemaal te dik eigenlijk
Ho ho voorlopig hebben ze nog niks eh? Messi gaat Amsterdam laten huilen, als ze de Spurs al overlevenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Ajacieden zijn allemaal te dik eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |