Amen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Vroeger kwam ik ook niet snel aan, maar nu wel maar boeien ben zoals ik ben
Luiekattenvoerquote:Op zondag 5 mei 2019 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh Tom krijgt goed voeder, Morris ook Indoor 27
Bij mij kwam het toen ik een hele tijd inactief was door een hernia. Alle spiertjes omgezet in vet.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo is het, belangrijker is dat je je goed voelt.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja oké en als je het in het groot inslaat zoals jij het doet, dan is het leed dus wel te overzien.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hebt van merken als Royal Canin wel minder nodig dan van Whiskas of Felix, dus dan valt het verschil best wel mee.
Nou mijn moeder heeft ook 2 britten, en 1 is te dik, Morris weegt maar 3 kilo, en die krijgt ook Sheba 40 gr vis zakjesquote:Op zondag 5 mei 2019 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luiekattenvoer
Zou ook wel iets voor Tom zijn
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:30 schreef sacha het volgende:
ik koop hondenvoer bij de vogelartikelenwebshop.nl, wel zo logisch
enige webshop die dat merk verkoopt en graties naar het eiland stuurtquote:Op zondag 5 mei 2019 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En vetbollen voor de vogels bij allesvooruwhont.nl
Die maak ik zelf.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En vetbollen voor de vogels bij allesvooruwhont.nl
Wat een petietje!quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou mijn moeder heeft ook 2 britten, en 1 is te dik, Morris weegt maar 3 kilo, en die krijgt ook Sheba 40 gr vis zakjes
Lekker!quote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef cafca het volgende:
Couscous met falafel en een lekker pittig tomaten/prei prutje
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een petietje!![]()
Tom weegt 7 kilo en krijgt geen zakjes, dat vindt hij te lekker dus schrokt hij dat te snel op, waardoor hij het weer uitkotst.
Sorry Lucky
Is dat zo?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja Morris eet ook gelijk de helft op altijd, Witte Britten zijn altijd slanker, dan hun kleurgenoten
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kreeg voor mijn kippies groente afval van de supermarkt
Ik kan mij nog wel herinneren dat je vroeger de schillenboer had.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, en dat krijgen de toeristen van de wal nietquote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een petietje!![]()
Tom weegt 7 kilo en krijgt geen zakjes, dat vindt hij te lekker dus schrokt hij dat te snel op, waardoor hij het weer uitkotst.
Sorry Lucky
nee, die moeten hun portemonnee op de kade gooien en weer met de boot terugquote:Op zondag 5 mei 2019 16:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en dat krijgen de toeristen van de wal niet
Voddenboer ook.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel herinneren dat je vroeger de schillenboer had.
quote:
Melkboer ookquote:Op zondag 5 mei 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel zo comfortabel tijdens het ligfietsen
oeh!quote:Op zondag 5 mei 2019 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley? Vertel eens, Deisyy. [ afbeelding ]
Ik niet hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, zo'n mandje bij de voordeur zetten met lege flessen en een briefje erin met wat je wilt hebben.quote:
Nee, maar wie ben jij nou weer?quote:
Die kwam bij ons toen ik kind was nog met paard en wagen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is mij nooit opgevallen ik kijk naar de ui's.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:48 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die moeten hun portemonnee op de kade gooien en weer met de boot terug
hihaho
Naast ons stond een boerderij en ik kan mij nog herinneren dat de melkbussen aan de weg werden gezet.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kwam bij ons toen ik kind was nog met paard en wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |