stoer hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 14:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn grootste frustratie is die kutwinkelmandjes die men achter zich aan trekt. Het gaat nog eens gebeuren dat ik zo'n mandje met een enorme trap door de winkel laat vliegen.
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien voortaan maar een paar strippies valium achterover knallen voordat je boodschappen gaat doen?
ik praat altijd tegen mijn winkelwagenquote:Op zondag 5 mei 2019 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Mensen die midden in een gangpad gaan kletsen met hun winkelwagen ook zo'n irritatie factor in de winkel
Ja dat doen ze hier zo'n beetje allemaal. Je blijft tingeling roepen.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Mensen die midden in een gangpad gaan kletsen met hun winkelwagen ook zo'n irritatie factor in de winkel
Dat mag niks mis met hoor,zolang maar niet in een gangpad blijft staan om een praatje te maken met een ander persoon die ook een winkelwagen heeftquote:
Ik bekijk dit soort dingen ook heel rustig. Dan worden irritante situaties juist grappig.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geruime tijd geleden besloten dat ik me aan dat soort futiele dingen gewoon niet stoor. Gaat me goed af en maakt het leven een stuk leuker.
Ik dans heel sierlijk overal tussendoor en langs.quote:
Hoe doe je dat? Tel je tot 10 of loop je gewoon door en negeer je hetquote:Op zondag 5 mei 2019 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geruime tijd geleden besloten dat ik me aan dat soort futiele dingen gewoon niet stoor. Gaat me goed af en maakt het leven een stuk leuker.
Hoe vaak ik wel niet bijna mijn nek heb gebroken omdat diegene zich ineens omdraaide. Hou er eens rekening mee dat er nog meer personen in de supermarkt zijn. Dat is echt niet zo moeilijk.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:51 schreef chufi het volgende:
Wel sportieve shirt reclametja, ach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan gaan we hier naar links voor de suiker.quote:
Ja precies. Het gaat om niets.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bekijk dit soort dingen ook heel rustig. Dan worden irritante situaties juist grappig.
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet bijna mijn nek heb gebroken omdat diegene zich ineens omdraaide. Hou er eens rekening mee dat er nog meer personen in de supermarkt zijn. Dat is echt niet zo moeilijk.
Heel wijsquote:Op zondag 5 mei 2019 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Acceptatie, denk ik. Er zijn nou eenmaal ook andere mensen op de wereld.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Tel je tot 10 of loop je gewoon door en negeer je het
kleine aanvullingquote:Op zondag 5 mei 2019 14:59 schreef TillyB het volgende:
Dit kan niet hoor, er is nog niemand begonnen over jongelui die op hun mobiel kijken ipv om zich heen?!!! Wat is er gebeurd met deze SC???!!
Ik ben blij met mijn nieuwe mobielquote:Op zondag 5 mei 2019 14:59 schreef TillyB het volgende:
Dit kan niet hoor, er is nog niemand begonnen over lui die op hun mobiel kijken ipv om zich heen?!!! Wat is er gebeurd met deze SC???!!
Dat komt zo.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan heb ik het nog niet eens gehad over die lijers die constant op hun mobiel staan te loeren of ze net de 100.000 hebben gewonnen.![]()
Ja, hier in Amsterdam is het natuurlijk ook helemaal niet druk of zo.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kom hier maar eens winkelen, eens zien hoe lang je de 'leuke' situaties ervan in blijft zien. Succes hè.
Echt? Dacht al wat zijn dat voor wezens die ik overal tegen kom, en op mij lijkenquote:Op zondag 5 mei 2019 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Acceptatie, denk ik. Er zijn nou eenmaal ook andere mensen op de wereld.
Hè hè we zijn rondquote:Op zondag 5 mei 2019 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan heb ik het nog niet eens gehad over die lijers die constant op hun mobiel staan te loeren of ze net de 100.000 hebben gewonnen.![]()
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Als ik boodschappen ga doen dan weet ik wat ik nodig heb. Dat wil ik zo snel als mogelijk pakken en dan weer snel wegwezen.
Ik voel een liedje aankomen.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Schei toch uit met dat bejaarden gewauwel. Dóórgaan mot je! Niks rust. Al die schildpadslakken, húp aan de kant, we hebben vreselijke haast. Ingedutte fossielen, tssk!
Het is niet te vergelijken. In A'dam heb ik die ervaring zoals hier nog nooit gehad.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hier in Amsterdam is het natuurlijk ook helemaal niet druk of zo.
Ja. Hij is veel sneller en dat iets grotere scherm is ook vooral een zegen. Gister ook geen kaartjes uitgeprint maar op de telefoon meegenomen.quote:
Zoiets ja.quote:
dat geloof ik graagquote:Op zondag 5 mei 2019 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Als ik boodschappen ga doen dan weet ik wat ik nodig heb. Dat wil ik zo snel als mogelijk pakken en dan weer snel wegwezen.
Als mensen in de weg staan dan roep ik even, en ga er vanuit dat ze dan ook even moven.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken. In A'dam heb ik die ervaring zoals hier nog nooit gehad.
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Hij is veel sneller en dat iets grotere scherm is ook vooral een zegen. Gister ook geen kaartjes uitgeprint maar op de telefoon meegenomen.
Ik moest vrijdag nog een keer terug voor mozzarella.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo doe ik ongeveer ook boodschappen...en dan kom ik thuis en ben ik altijd wel iets vergeten
Ik zeg altijd op duidelijke toon; Pardon!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |