Echt? Dacht al wat zijn dat voor wezens die ik overal tegen kom, en op mij lijkenquote:Op zondag 5 mei 2019 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Acceptatie, denk ik. Er zijn nou eenmaal ook andere mensen op de wereld.
Hè hè we zijn rondquote:Op zondag 5 mei 2019 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan heb ik het nog niet eens gehad over die lijers die constant op hun mobiel staan te loeren of ze net de 100.000 hebben gewonnen.![]()
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Als ik boodschappen ga doen dan weet ik wat ik nodig heb. Dat wil ik zo snel als mogelijk pakken en dan weer snel wegwezen.
Ik voel een liedje aankomen.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Schei toch uit met dat bejaarden gewauwel. Dóórgaan mot je! Niks rust. Al die schildpadslakken, húp aan de kant, we hebben vreselijke haast. Ingedutte fossielen, tssk!
Het is niet te vergelijken. In A'dam heb ik die ervaring zoals hier nog nooit gehad.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hier in Amsterdam is het natuurlijk ook helemaal niet druk of zo.
Ja. Hij is veel sneller en dat iets grotere scherm is ook vooral een zegen. Gister ook geen kaartjes uitgeprint maar op de telefoon meegenomen.quote:
Zoiets ja.quote:
dat geloof ik graagquote:Op zondag 5 mei 2019 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Als ik boodschappen ga doen dan weet ik wat ik nodig heb. Dat wil ik zo snel als mogelijk pakken en dan weer snel wegwezen.
Als mensen in de weg staan dan roep ik even, en ga er vanuit dat ze dan ook even moven.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken. In A'dam heb ik die ervaring zoals hier nog nooit gehad.
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Hij is veel sneller en dat iets grotere scherm is ook vooral een zegen. Gister ook geen kaartjes uitgeprint maar op de telefoon meegenomen.
Ik moest vrijdag nog een keer terug voor mozzarella.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo doe ik ongeveer ook boodschappen...en dan kom ik thuis en ben ik altijd wel iets vergeten
Ik zeg altijd op duidelijke toon; Pardon!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |