Sorry ik hang graag overdwars of ondersteboven. Sas heeft een kleine bank, ik ga rechts zitten.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou u misschien rechts op de bank plaats willen nemen?
Dat doe ik al tijden (via Eventix), heb het kaartje voor Joy Division Undercover ook al op mijn foon staan, waarom zou je ze uitprinten, ze scannen bij de ingang de QR code van het kaartje op je foon.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Hij is veel sneller en dat iets grotere scherm is ook vooral een zegen. Gister ook geen kaartjes uitgeprint maar op de telefoon meegenomen.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:11 schreef Voxs het volgende:
Sorry ik hang graag overdwars of ondersteboven.
Het ding kan het leven gewoon weer wat makkelijker maken, beter maak je er dan ook gebruik van.quote:
Daar hoor ik gelukkig niet bij.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:13 schreef TillyB het volgende:
Wat net zo goed irritant is zijn die zenuwenlijers met 000000 geduld die in je nek hijgen als je even twee seconden stilstaat om te kijken welke sla er het minst verlept uitziet
Daarom koop ik nooit groente.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:13 schreef TillyB het volgende:
Wat net zo goed irritant is zijn die zenuwenlijers met 000000 geduld die in je nek hijgen als je even twee seconden stilstaat om te kijken welke sla er het minst verlept uitziet
Nee de gezonde benefits van groente kun je meteen wegstrepen tegen de hoge bloeddruk die je krijgt van het kopen daarvan dus dat heeft toch geen nut bij jouquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ga allemaal fijn een pijp roken in je schommelstoel. Stelletje Zen aanbidders.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee de gezonde benefits van groente kun je meteen wegstrepen tegen de hoge bloeddruk die je krijgt van het kopen daarvan dus dat heeft toch geen nut bij jou
Van die L2B's bedoel je?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:13 schreef TillyB het volgende:
Ook nog nooit van gehoord. Ik zie af en toe nog wel eens een paar dagenlang een hoosje Pokemonjagers, maar ook niet heel vaak meer.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:15 schreef Voxs het volgende:
Net was het winkelcentrum vol mensen turend op hun mobiel. In de wijk ook allemaal groepjes. Dus even gevraagd. Ze deden aan Munzee. Daar had ik nog nooit van gehoord.
Een soort geocaching met QR codes scannen / virtuele dingen vangen. Via gps en kaartje op je mobiel. Doel is zoveel mogelijk punten te verzamelen.
https://www.munzee.com/?home
ik doe vaak in de rij voor de kassa mee met het gezeik van de toeristen, 'ja, slecht hè, aan de wal hadden ze allang een tweede kassa geopend' of lekker met ze mee zeiken over de belachelijk hoge prijzen en ze wijsmaken dat eilanders korting krijgenquote:Op zondag 5 mei 2019 15:13 schreef TillyB het volgende:
Of dat wat ze meer moeten betalen, verdeeld wordt onder de eilandersquote:Op zondag 5 mei 2019 15:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe vaak in de rij voor de kassa mee met het gezeik van de toeristen, 'ja, slecht hè, aan de wal hadden ze allang een tweede kassa geopend' of lekker met ze mee zeiken over de belachelijk hoge prijzen en ze wijsmaken dat eilanders korting krijgen![]()
mijn kleine feestjes
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe vaak in de rij voor de kassa mee met het gezeik van de toeristen, 'ja, slecht hè, aan de wal hadden ze allang een tweede kassa geopend' of lekker met ze mee zeiken over de belachelijk hoge prijzen en ze wijsmaken dat eilanders korting krijgen![]()
mijn kleine feestjes
Lekker makkelijk gedacht iddquote:Op zondag 5 mei 2019 15:19 schreef Marsani het volgende:
Ja ik erger me toch maar dat is een vooroordeel denk ik. Die hele dikke mensen in een scootmobiel. Dan denk ik: val af en kom uit dat ding. Maar misschien hebben ze een ziekte. Best vals van mij.
Pokemondag wordt hier soms nog georganiseerd, maar zie ze ook nooit meer lopen.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord. Ik zie af en toe nog wel eens een paar dagenlang een hoosje Pokemonjagers, maar ook niet heel vaak meer.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:20 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn kleine feestjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |